
Premiera najpopularniejszego MMO odbyła się cztery lata temu, więc nie ma co się dziwić, iż jego oprawa graficzna postarzała się i nie jest już pierwszej młodości. Świadom tego Blizzard postanowił ją odnowić i sprawić by World of Warcraft znów dominował w każdym elemencie. Nadchodzące rozszerzenie Wrath of the Lich King ma poprawić trzy elementy w grze.
Pierwszym z nich jest system cieniowania, który ulegnie zmianie, poprawiając przy tym wygląd efektów. Pojawią się również cienie postaci i budynków. Wprowadzona ma zostać nowa technologia shaderów, która umożliwi autorom tworzenie nowych lokacji oraz efektów związanych z lodem. Ostatnią poprawianą rzeczą będzie zasięg wzroku, który zostanie zwiększony.
Przedstawiciele Blizzarda nie kryją tego, że nie zamierzają tworzyć nowego silnika, a rozwijać obecnie istniejący. W przyszłości poprawiony ma zostać wygląd wody, lecz to póki co jedynie plan, który zrealizowany być może w następnym dodatku lub zwykłej łatce.