Worgeni

Za wspaniałym Murem Greymane'a, straszliwa klątwa rozprzestrzeniła się pomiędzy odizolowaną nacją ludzi z Gilneas, zamieniając wielu obywateli w koszmarne bestie zwane worgenami. Prowadzono długie dyskusje nad jej pochodzeniem, a prawda, która ujrzała światło dzienne, okazała się być przerażająca...

worgeni, herb

Dawno temu, podczas brutalnej wojny pomiędzy nocnymi elfami oraz demonicznymi satyrami w Kalimdorze, grupa druidów trenowała umiejętność przemiany w potężną, nigdy dotąd nieosiągalną formę, która była ucieleśnieniem furii starożytnego wilka, Goldrinna. Nauczani przez Ralaara Fangfire'a, Druidzi Stada usiłowali okiełznać niekontrolowaną rządzę, nieodłączną ich nowo przybieranej formie. Aby tego dokonać, poddali się działaniu potężnego artefaktu zwanego Kosą Elune, który powstał z połączenia laski Elune oraz kła Goldrinna.

Zamiast osłabić furię druidów, broń przemieniła Ralaara oraz jego uczniów w worgeny: zwierzęce humanoidy zniewolone przez ich własne pierwotne instynkty. Zaślepieni przez trawiące ich żądze, druidzi podczas bitwy z satyrami atakowali nie tylko swoich przeciwników, ale również swych pobratymców. Nocne elfy ranione przez dzikie bestie zostały zainfekowane przez klątwę, która ich również zamieniła w worgeny. Zdesperowany, aby opanować rozprzestrzeniającą się zarazę, Arcydruid Malfurion Stormrage wygnał worgeny do Szmaragdowego Snu, gdzie miały spokojnie drzemać przez całą wieczność.

worgeni, rasy, worgen

Zagrożenie ze strony worgenów zostało stłumione na wiele lat, dopóki Arcymag Arugal nie wyrwał tych wilczych bestii ze snu. Wybudzone z rozkazu króla Genna Greymane'a zostały użyte jako broń w walce przeciwko siłom nieumarłych, które napierały na królestwo Gilneas. Jednak dzikie stworzenia wkrótce rozprzestrzeniły swą klątwę między ludzi w Lesie Srebrnej Sosny, zarażając gilneańskich żołnierzy stacjonujących poza Murem Greymane'a. Nie minęło dużo czasu nim straszliwa zaraza przedarła się przez legendarną barierę i zaczęła stopniowo pochłaniać populację Gilneas. Z czasem, gdy doniesienia o dziwnych atakach i zniknięciach ludzi narastały, strach na stałe zakorzenił się w sercach poddanych Genna.

Nie tak dawno temu, zahamowano przenoszenie się klątwy, ale triumf nie trwał długo. Teraz, gdy Gilneas wciąż leczy rany po wojnie domowej, zaraza powróciła z odnowioną żarliwością. Aby zapobiec groźbie ze strony plagi worgenów, nieumarli gromadzą się u bram Gilneas, aby je podbić. Żądza wojny przeciwko nic nie podejrzewającym obywatelom królestwa narasta również w dzikich bestiach. Nie jest pewne, czy równowaga może zostać przywrócona do przeklętego Gilneas, zanim wszyscy poddani Genna stracą swe człowieczeństwo.

Stolica i Lokacja startowa: Gilneas

Wierzchowiec rasowy: W związku z ich powiązaniem z dziczą, worgeni potrafią wykorzystać swe zwierzęce atrybuty, aby przemierzać duże dystanse. Z pomocą czterech kończyn, umieją biec z prędkością dorównującą najszybszym wierzchowcom. Jako że zaspokaja to pewne ich pierwotne instynkty, przedkładają one ten sposób przemieszczania się ponad inne używane przez rasy Azeroth.

Lider: Genn Greymane

Umiejętności rasowe

Running Wild (Umiejętność aktywowana)

running wild

Pozwala worgenom biegać na czterech łapach. Umiejętność ta jest zamiennikiem za wierzchowca rasowego.

Aberration (Umiejętność pasywna)

aberration

Skraca czas trwania klątw i chorób używanych przeciwko worgenowi.

Darkflight (Umiejętność aktywowana)

darkflight

Zwiększa prędkość poruszania się na krótki okres czasu.

Two Forms (Umiejętność aktywowana)

two forms

Worgen może zmieniać swą formę między ludzką i zwierzęcą, gdy tego zapragnie. W walce jednak zawsze będzie przybierał formę zwierzęcą.

Dostępne klasy

Źródło: eu.battle.net

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...