riese

World of Warcraft – nowości w trybie PvP w patchu 1.12

Firma Blizzard uchyliła rąbka tajemnicy, w sprawie nowych możliwości jakie pojawią się w trybie PvP, za sprawą najnowszego patcha do World of Warcraft.

Wraz z nową łatką twórcy wprowadzą koncepcję tzw. "World PvP" i najwyższym priorytetem dla nich będzie rozpoczęcie wojny tam, gdzie było widać największe napięcia pomiędzy Hordą a Przymierzem. Mianowicie w dwóch lokacjach w Azeroth (Silithus i Eastern Plaguelands), pojawią się misję do wykonania dla obu stron konfliktu.

W Silithus graczom postawiono zadanie zbierania tajemniczego pyłu, który zaczął pojawiać się na pustyni. Zdobyć go będą mogli poprzez gejzery, które rozmieszczone są w różnych miejscach tej lokacji, a potem muszą koniecznie dostarczyć ładunek do bazy głównej. Za jednym razem można nieść tylko jeden ładunek owego surowca, a śmierć bohatera oznaczać będzie utratę przedmiotu. Dodatkowo zebranie pyłu powodować będzie włączenie flagi PvP. W końcu gdy jedna ze stron konfliktu zdobędzie odpowiednią ilość surowca, wszyscy jej przedstawiciele zdobędą potężny czar, a sam licznik się wyzeruję.

W Eastern Plaguelands gracze będą walczyć o cztery wieże obserwacyjne. Zadaniem jest utrzymanie kontroli nad tymi ważnymi strategicznie obiektami. Im większa liczba herosów z włączoną flagą PvP znajdzie się przy wieżach, tym szybciej przejdzie ona pod władanie tej strony konfliktu. Kontrolowanie budowli, da (prócz niewątpliwej satysfakcji dokopania rywalowi) różnorakie bonusy np. bardzo szybkie trasy przelotu na terenie lokacji. Natomiast kontrola wszystkich wież spowoduję bonus w formie otrzymania czaru wzmacniającego bądź łatwiejszej walki z nieumarłymi.

Prócz tych zmian zostanie wprowadzone połączenie Pól Bitew z różnych serwerów. Da to szanse na poznanie nowych wrogów i przyjaciół, a także skróci czas oczekiwania na rozpoczęcie zabawy.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...