[Gamescom 2015] World of Warcraft traci na popularności

1 minuta czytania

Lata lecą nieubłaganie, a "World of Warcraft" nie młodnieje. Choć wspomniany MMORPG wciąż uważany jest za potentata gatunku i stara się rozgrywać karty na tym rynku, to świeża krew z nowymi pomysłami na rozgrywkę systematycznie, z roku na rok, umniejsza wpływy Blizzarda. Firma Activision, przedstawiając swoje raporty finansowe inwestorom, poinformowała, że na chwilę obecną w Azeroth zabawia 5.6 miliona graczy. To najniższy wynik od grudnia 2005 roku (premiera rozszerzenia "Burning Crusade") i spadek o 1.5 miliona użytkowników w przeciągu ostatniego kwartału.

blizzard, world of warcraft

Nie dziwi zatem, że chłopcy ze słonecznej Kalifornii usilnie starają się powstrzymać negatywną tendencję i zmienić smutne prognozy za pośrednictwem kolejnego dodatku, który wydaje się być koniecznym zastrzykiem świeżości do leciwej już produkcji. Czy taki ruch okaże się skutecznym remedium? Przekonamy się w przeciągu najbliższych godzin – konferencja studia rozpoczyna się w samo południe i wtedy poznamy tytuł oraz pierwsze szczegóły nowego rozszerzenia.

Komentarze

0
·
Pytanie, kto ma jeszcze w ogóle jakikolwiek fun w ubijaniu tych bossów? I kogo jeszcze tutaj pokonać można? Toż gracze staną się czymś więcej niż bogami tego uniwersum. Paranoja.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...