szczury_wroclawia_szpital

Inferno

By rozbudować Inferno, będziemy potrzebować nie tylko dużo drewna i rudy, ale również rtęci. W kuźni są produkowane wozy z amunicją, a gildię magii możemy rozwinąć do 5. poziomu – dominują w niej, oczywiście, zaklęcia z magii ognia.

W zamku tym występuje tylko jedna jednostka, która strzela – magog. Pocieszeniem jest fakt, że rzucana przez niego kula ognia może zadawać obrażenia wrogom, którzy stoją w towarzystwie celu. Chowańce, choć przeciętnie sprawdzają się w boju, regularnie kradną wrogiemu bohaterowi manę. Cerbery – podobnie – atakują kilku (do trzech) wrogów, Czarci Lordowie mogą wskrzeszać Demony z poległych jednostek, a Sułtańskie Ifryty mają Tarczę Ognia.

Armię Inferna można poprowadzić Heretykami bądź Demonami.



inferno
Ratusz

Rada osady

rada osady

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.

Wymagania: Brak

Koszt: 0złoto

Rada miasta

rada miasta

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.

Wymagania: Rada osady, Karczma

Koszt: 2500złoto

Ratusz

ratusz

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.

Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko

Koszt: 5000złoto

Kapitol

kapitol

Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.

Wymagania: Ratusz, Zamek

Koszt: 10000złoto

Fort

Fort

fort

Opis: Wzmacnia mury zamku.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 20drewno, 20kamienie, 5000złoto

Cytadela

cytadela

Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Fort

Koszt: 5kamienie, 2500złoto

Zamek

zamek

Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Cytadela

Koszt: 10drewno, 10kamienie, 5000złoto

Infrastruktura

Targowisko

targowisko

Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 500złoto

Magazyn zasobów

magazyn zasobów

Opis: Dostarcza codziennie 1 uncję rtęci.

Wymagania: Targowisko

Koszt: 5kamienie, 5000złoto

Kuźnia

kuźnia

Opis: Produkuje wozy z amunicją.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 1000złoto

Gildia magów

Gildia magów Poziom 1

gildia magów poziom 1

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 2000złoto

Gildia magów Poziom 2

gildia magów poziom 2

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 4 zaklęcia drugiego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 4rtęć, 4siarka, 4kryształy, 4klejnoty, 1000złoto

Gildia magów Poziom 3

gildia magów poziom 3

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 2

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 6rtęć, 6siarka, 6kryształy, 6klejnoty, 1000złoto

Gildia magów Poziom 4

gildia magów poziom 4

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 2 zaklęcia czwartego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 3

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 8rtęć, 8siarka, 8kryształy, 8klejnoty, 1000złoto

Gildia magów Poziom 5

gildia magów poziom 5

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 1 zaklęcie piątego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 4

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 10rtęć, 10siarka, 10kryształy, 10klejnoty, 1000złoto

Budynki specjalne

Karczma

karczma

Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 500złoto

Chmury siarki

chmury siarki

Opis: Zwiększa o 2 punkty moc bohatera dowodzącego garnizonem podczas oblężenia.

Wymagania: Fort

Koszt: 5siarka, 1000złoto

Wrota wymiarów

wrota wymiarów

Opis: Pozwala na przenoszenie jednostek do innych miast, w których także znajdują się wrota wymiarów.

Wymagania: Cytadela

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 10000złoto

Bractwo ognia

bractwo ognia

Opis: Zwiększa moc każdego odwiedzającego je bohatera o 1 punkt.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1

Koszt: 5drewno, 1000złoto

Bóstwo ognia

bóstwo ognia

Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Dodatkowo każdy następny tydzień będzie tygodniem chochlika.

Wymagania: Brak

Koszt: Graal

Budynki jednostek

Urodzisko

urodzisko

Opis: Pozwala rekrutować chochliki.

Wymagania: Fort

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 300złoto

Ul. Urodzisko

ul. urodzisko

Opis: Pozwala rekrutować większe chowańce.

Wymagania: Urodzisko

Koszt: 1000złoto

Narodzisko

narodzisko

Opis: Zwiększa populację chochlików o 8 tygodniowo.

Wymagania: Urodzisko

Koszt: 1000złoto

Sale grzechu

sale grzechu

Opis: Pozwala rekrutować gogi.

Wymagania: Urodzisko

Koszt: 5kamienie, 1000złoto

Ul. Sale grzechu

ul. sale grzechu

Opis: Pozwala rekrutować magogi.

Wymagania: Sale grzechu

Koszt: 5rtęć, 1000złoto

Psiarnia

psiarnia

Opis: Pozwala rekrutować piekielne ogary.

Wymagania: Urodzisko

Koszt: 10drewno, 1500złoto

Ul. Psiarnia

ul. psiarnia

Opis: Pozwala rekrutować cerbery.

Wymagania: Psiarnia

Koszt: 5siarka, 1500złoto

Klatki

klatki

Opis: Zwiększa populację piekielnych ogarów o 3 tygodniowo.

Wymagania: Psiarnia

Koszt: 1000złoto

Wrota demonów

wrota demonów

Opis: Pozwala rekrutować demony.

Wymagania: Sale grzechu

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 2000złoto

Ul. Wrota demonów

ul. wrota demonów

Opis: Pozwala rekrutować rogate demony.

Wymagania: Wrota demonów

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 2000złoto

Przedsionek piekieł

przedsionek piekieł

Opis: Pozwala rekrutować czarty.

Wymagania: Wrota demonów

Koszt: 3500złoto

Ul. Przedsionek piekieł

ul. przedsionek piekieł

Opis: Pozwala rekrutować czarcich lordów.

Wymagania: Gildia magów Poziom 2, Przedsionek piekieł

Koszt: 5rtęć, 5siarka, 3000złoto

Jezioro ognia

jezioro ognia

Opis: Pozwala rekrutować ifryty.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1, Wrota demonów

Koszt: 10kamienie, 3rtęć, 3siarka, 3klejnoty, 4000złoto

Ul. Jezioro ognia

ul. jezioro ognia

Opis: Pozwala rekrutować sułtańskie ifryty.

Wymagania: Jezioro ognia

Koszt: 5kamienie, 5rtęć, 5siarka, 5klejnoty, 3000złoto

Przeklęty pałac

przeklęty pałac

Opis: Pozwala rekrutować kościane diabły.

Wymagania: Przedsionek piekieł, Jezioro ognia

Koszt: 10drewno, 10kamienie, 20rtęć, 15000złoto

Ul. Przeklęty pałac

ul. przeklęty pałac

Opis: Pozwala rekrutować upiorne arcydiabły.

Wymagania: Przeklęty pałac

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 20rtęć, 20000złoto

inferno

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...