By rozbudować Inferno, będziemy potrzebować nie tylko dużo drewna i rudy, ale również rtęci. W kuźni są produkowane wozy z amunicją, a gildię magii możemy rozwinąć do 5. poziomu – dominują w niej, oczywiście, zaklęcia z magii ognia.
W zamku tym występuje tylko jedna jednostka, która strzela – magog. Pocieszeniem jest fakt, że rzucana przez niego kula ognia może zadawać obrażenia wrogom, którzy stoją w towarzystwie celu. Chowańce, choć przeciętnie sprawdzają się w boju, regularnie kradną wrogiemu bohaterowi manę. Cerbery – podobnie – atakują kilku (do trzech) wrogów, Czarci Lordowie mogą wskrzeszać Demony z poległych jednostek, a Sułtańskie Ifryty mają Tarczę Ognia.
Armię Inferna można poprowadzić Heretykami bądź Demonami .
Ratusz
Rada osady
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.
Wymagania: Brak
Koszt: 0
Rada miasta
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.
Wymagania: Rada osady, Karczma
Koszt: 2500
Ratusz
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.
Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko
Koszt: 5000
Kapitol
Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.
Wymagania: Ratusz, Zamek
Koszt: 10000
Fort
Fort
Opis: Wzmacnia mury zamku.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 20 20 5000
Cytadela
Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 2500
Zamek
Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Cytadela
Koszt: 10 10 5000
Infrastruktura
Targowisko
Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Magazyn zasobów
Opis: Dostarcza codziennie 1 uncję rtęci.
Wymagania: Targowisko
Koszt: 5 5000
Kuźnia
Opis: Produkuje wozy z amunicją.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 1000
Gildia magów
Gildia magów Poziom 1
Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 5 2000
Budynki specjalne
Karczma
Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Chmury siarki
Opis: Zwiększa o 2 punkty moc bohatera dowodzącego garnizonem podczas oblężenia.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 1000
Wrota wymiarów
Opis: Pozwala na przenoszenie jednostek do innych miast, w których także znajdują się wrota wymiarów.
Wymagania: Cytadela
Koszt: 5 5 10000
Bractwo ognia
Opis: Zwiększa moc każdego odwiedzającego je bohatera o 1 punkt.
Wymagania: Gildia magów Poziom 1
Koszt: 5 1000
Bóstwo ognia
Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Dodatkowo każdy następny tydzień będzie tygodniem chochlika.
Wymagania: Brak
Koszt: Graal
Budynki jednostek
Urodzisko
Opis: Pozwala rekrutować chochliki.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 5 300
Ul. Urodzisko
Opis: Pozwala rekrutować większe chowańce.
Wymagania: Urodzisko
Koszt: 1000
Narodzisko
Opis: Zwiększa populację chochlików o 8 tygodniowo.
Wymagania: Urodzisko
Koszt: 1000
Sale grzechu
Opis: Pozwala rekrutować gogi.
Wymagania: Urodzisko
Koszt: 5 1000
Ul. Sale grzechu
Opis: Pozwala rekrutować magogi.
Wymagania: Sale grzechu
Koszt: 5 1000
Psiarnia
Opis: Pozwala rekrutować piekielne ogary.
Wymagania: Urodzisko
Koszt: 10 1500
Ul. Psiarnia
Opis: Pozwala rekrutować cerbery.
Wymagania: Psiarnia
Koszt: 5 1500
Klatki
Opis: Zwiększa populację piekielnych ogarów o 3 tygodniowo.
Wymagania: Psiarnia
Koszt: 1000
Wrota demonów
Opis: Pozwala rekrutować demony.
Wymagania: Sale grzechu
Koszt: 5 5 2000
Ul. Wrota demonów
Opis: Pozwala rekrutować rogate demony.
Wymagania: Wrota demonów
Koszt: 5 5 2000
Przedsionek piekieł
Opis: Pozwala rekrutować czarty.
Wymagania: Wrota demonów
Koszt: 3500
Ul. Przedsionek piekieł
Opis: Pozwala rekrutować czarcich lordów.
Wymagania: Gildia magów Poziom 2, Przedsionek piekieł
Koszt: 5 5 3000
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz