Inferno

8 minut czytania

By rozbudować Inferno, będziemy potrzebować nie tylko dużo drewna i rudy, ale również rtęci. W kuźni są produkowane wozy z amunicją, a gildię magii możemy rozwinąć do 5. poziomu – dominują w niej, oczywiście, zaklęcia z magii ognia.

W zamku tym występuje tylko jedna jednostka, która strzela – magog. Pocieszeniem jest fakt, że rzucana przez niego kula ognia może zadawać obrażenia wrogom, którzy stoją w towarzystwie celu. Chowańce, choć przeciętnie sprawdzają się w boju, regularnie kradną wrogiemu bohaterowi manę. Cerbery – podobnie – atakują kilku (do trzech) wrogów, Czarci Lordowie mogą wskrzeszać Demony z poległych jednostek, a Sułtańskie Ifryty mają Tarczę Ognia.

Armię Inferna można poprowadzić Heretykami bądź Demonami.

inferno

Ratusz

Rada osady

rada osady

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.

Wymagania: Brak

Koszt: 0 złoto

Rada miasta

rada miasta

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.

Wymagania: Rada osady, Karczma

Koszt: 2500 złoto

Ratusz

ratusz

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.

Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko

Koszt: 5000 złoto

Kapitol

kapitol

Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.

Wymagania: Ratusz, Zamek

Koszt: 10000 złoto

Fort

Fort

fort

Opis: Wzmacnia mury zamku.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 20 drewno 20 kamienie 5000 złoto

Cytadela

cytadela

Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Fort

Koszt: 5 kamienie 2500 złoto

Zamek

zamek

Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Cytadela

Koszt: 10 drewno 10 kamienie 5000 złoto

Infrastruktura

Targowisko

targowisko

Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 500 złoto

Magazyn zasobów

magazyn zasobów

Opis: Dostarcza codziennie 1 uncję rtęci.

Wymagania: Targowisko

Koszt: 5 kamienie 5000 złoto

Kuźnia

kuźnia

Opis: Produkuje wozy z amunicją.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 1000 złoto

Gildia magów

Gildia magów Poziom 1

gildia magów poziom 1

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 2000 złoto

Gildia magów Poziom 2

gildia magów poziom 2

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 4 zaklęcia drugiego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 4 rtęć 4 siarka 4 kryształy 4 klejnoty 1000 złoto

Gildia magów Poziom 3

gildia magów poziom 3

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 2

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 6 rtęć 6 siarka 6 kryształy 6 klejnoty 1000 złoto

Gildia magów Poziom 4

gildia magów poziom 4

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 2 zaklęcia czwartego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 3

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 8 rtęć 8 siarka 8 kryształy 8 klejnoty 1000 złoto

Gildia magów Poziom 5

gildia magów poziom 5

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 1 zaklęcie piątego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 4

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 10 rtęć 10 siarka 10 kryształy 10 klejnoty 1000 złoto

Budynki specjalne

Karczma

karczma

Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 500 złoto

Chmury siarki

chmury siarki

Opis: Zwiększa o 2 punkty moc bohatera dowodzącego garnizonem podczas oblężenia.

Wymagania: Fort

Koszt: 5 siarka 1000 złoto

Wrota wymiarów

wrota wymiarów

Opis: Pozwala na przenoszenie jednostek do innych miast, w których także znajdują się wrota wymiarów.

Wymagania: Cytadela

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 10000 złoto

Bractwo ognia

bractwo ognia

Opis: Zwiększa moc każdego odwiedzającego je bohatera o 1 punkt.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1

Koszt: 5 drewno 1000 złoto

Bóstwo ognia

bóstwo ognia

Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Dodatkowo każdy następny tydzień będzie tygodniem chochlika.

Wymagania: Brak

Koszt: Graal

Budynki jednostek

Urodzisko

urodzisko

Opis: Pozwala rekrutować chochliki.

Wymagania: Fort

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 300 złoto

Ul. Urodzisko

ul. urodzisko

Opis: Pozwala rekrutować większe chowańce.

Wymagania: Urodzisko

Koszt: 1000 złoto

Narodzisko

narodzisko

Opis: Zwiększa populację chochlików o 8 tygodniowo.

Wymagania: Urodzisko

Koszt: 1000 złoto

Sale grzechu

sale grzechu

Opis: Pozwala rekrutować gogi.

Wymagania: Urodzisko

Koszt: 5 kamienie 1000 złoto

Ul. Sale grzechu

ul. sale grzechu

Opis: Pozwala rekrutować magogi.

Wymagania: Sale grzechu

Koszt: 5 rtęć 1000 złoto

Psiarnia

psiarnia

Opis: Pozwala rekrutować piekielne ogary.

Wymagania: Urodzisko

Koszt: 10 drewno 1500 złoto

Ul. Psiarnia

ul. psiarnia

Opis: Pozwala rekrutować cerbery.

Wymagania: Psiarnia

Koszt: 5 siarka 1500 złoto

Klatki

klatki

Opis: Zwiększa populację piekielnych ogarów o 3 tygodniowo.

Wymagania: Psiarnia

Koszt: 1000 złoto

Wrota demonów

wrota demonów

Opis: Pozwala rekrutować demony.

Wymagania: Sale grzechu

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 2000 złoto

Ul. Wrota demonów

ul. wrota demonów

Opis: Pozwala rekrutować rogate demony.

Wymagania: Wrota demonów

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 2000 złoto

Przedsionek piekieł

przedsionek piekieł

Opis: Pozwala rekrutować czarty.

Wymagania: Wrota demonów

Koszt: 3500 złoto

Ul. Przedsionek piekieł

ul. przedsionek piekieł

Opis: Pozwala rekrutować czarcich lordów.

Wymagania: Gildia magów Poziom 2, Przedsionek piekieł

Koszt: 5 rtęć 5 siarka 3000 złoto

Jezioro ognia

jezioro ognia

Opis: Pozwala rekrutować ifryty.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1, Wrota demonów

Koszt: 10 kamienie 3 rtęć 3 siarka 3 klejnoty 4000 złoto

Ul. Jezioro ognia

ul. jezioro ognia

Opis: Pozwala rekrutować sułtańskie ifryty.

Wymagania: Jezioro ognia

Koszt: 5 kamienie 5 rtęć 5 siarka 5 klejnoty 3000 złoto

Przeklęty pałac

przeklęty pałac

Opis: Pozwala rekrutować kościane diabły.

Wymagania: Przedsionek piekieł, Jezioro ognia

Koszt: 10 drewno 10 kamienie 20 rtęć 15000 złoto

Ul. Przeklęty pałac

ul. przeklęty pałac

Opis: Pozwala rekrutować upiorne arcydiabły.

Wymagania: Przeklęty pałac

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 20 rtęć 20000 złoto

inferno

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...