Zaklęty płaszcz
Klasa: Skarb
Efekt: Przedłuża czas trwania zaklęć rzuconych przez bohatera o trzy tury.
Płaszcz ze smoczych skrzydeł
Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Zwiększa współczynniki mocy i wiedzy bohatera o +2.
Kaptur wampira
Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Zwiększa zdolność "Nekromancja" o 10%.
Płaszcz zwinności
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa szybkość wszystkich jednostek o 2 punkty.
Szarfa ambasadora
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zmniejsza koszty wykupienia się o 10%.
Płaszcz odwrócenia
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Nie pozwala podczas walki na rzucanie zaklęć poziomu 3. i wyższych.
Płaszcz przeciwstawienia
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa zdolność "Odporność" o 10%.
Płaszcz błyszczącego kryształu
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Generuje jeden kryształ dziennie.
Skrzydła anioła
Klasa: Relikt
Efekt: Bohater może latać nad przeszkodami.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz