Forteca należy do miast, których rozbudowanie wymaga dużych zasobów surowców, ze wskazaniem na klejnoty. Lokalna kuźnia oferuje wozy z amunicją, a gildia magów nie tylko może być rozwinięta do 5. poziomu, ale – po wybudowaniu biblioteki – zawiera po jednym dodatkowym zaklęciu z każdego poziomu.
Występujące tu jednostki zadają duże obrażenia i mają sporą wytrzymałość. Aż trzy z nich atakują na odległość, dwie dodatkowe latają, także z łatwością możemy tą armią zdobywać inne zamki. Jak na stworzenia żyjące w tym magicznym mieście przystało, żelazne golemy są w dużym stopniu odporne na magię, obecność arcymaga w szeregach powoduje, że czary wymagają mniej many, a wielkie dżiny mogą rzucać dowolne zaklęcia na wybraną jednostkę.
Bohaterowie z Fortecy to Alchemicy i Czarodzieje .
Ratusz
Rada osady
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.
Wymagania: Brak
Koszt: 0
Rada miasta
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.
Wymagania: Rada osady, Karczma
Koszt: 2500
Ratusz
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.
Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko
Koszt: 5000
Kapitol
Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.
Wymagania: Ratusz, Zamek
Koszt: 10000
Fort
Fort
Opis: Wzmacnia mury zamku.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 20 20 5000
Cytadela
Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 2500
Zamek
Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Cytadela
Koszt: 10 10 5000
Infrastruktura
Targowisko
Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Magazyn zasobów
Opis: Dostarcza codziennie 1 klejnot.
Wymagania: Targowisko
Koszt: 5 5000
Kuźnia
Opis: Produkuje wozy z amunicją.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 1000
Gildia magów
Gildia magów Poziom 1
Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 5 2000
Budynki specjalne
Karczma
Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Sprzedawca artefaktów
Opis: Za skromną opłatą możesz tu zakupić artefakt.
Wymagania: Targowisko
Koszt: 10000
Wieża strażnicza
Opis: Pozwala na szczegółową obserwację okolic miasta.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 1000
Ściana wiedzy
Opis: Zwiększa o 1 poziom wiedzę każdego bohatera, który ją odwiedzi.
Wymagania: Gildia magów Poziom 1
Koszt: 5 1000
Podniebny galeon
Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota, odkrywa całą mapę oraz zwiększa na czas oblężenia wiedzę bohatera o +15.
Wymagania: Brak
Koszt: Graal
Budynki jednostek
Warsztat
Opis: Pozwala rekrutować gremliny.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 5 300
Ul. Warsztat
Opis: Pozwala rekrutować większe gremliny.
Wymagania: Warsztat
Koszt: 1000
Kaplica
Opis: Pozwala rekrutować kamienne gargulce.
Wymagania: Warsztat
Koszt: 5 1000
Ul. Kaplica
Opis: Pozwala rekrutować obsydianowe gargulce.
Wymagania: Kaplica
Koszt: 5 1500
Skrzydła stwórcy
Opis: Zwiększa populację gargulców o 4 tygodniowo.
Wymagania: Kaplica
Koszt: 1000
Fabryka golemów
Opis: Pozwala rekrutować kamienne golemy.
Wymagania: Warsztat
Koszt: 5 5 2000
Ul. Wieża magów
Opis: Pozwala rekrutować arcymagów.
Wymagania: Wieża magów, Biblioteka
Koszt: 5 2000
Ul. Ołtarz życzeń
Opis: Pozwala rekrutować wielkie dżiny.
Wymagania: Ołtarz życzeń
Koszt: 5 2000
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz