Żeby szybko rozbudować Wrota żywiołów, musimy mieć dużo drewna, rudy i rtęci. W kuźni wyprodukujemy balisty, a gildię magów rozwiniemy do 5. poziomu. Ponadto występuje Magiczna uczelnia, na której można się nauczyć dowolnie wybranej magii: ognia, powietrza, wody i ziemi.
Wśród występujących tu jednostek znajdziemy 3 latające i 2 strzelające. Ulepszone postacie żywiołaków potrafią rzucać zaklęcie ochronne przed żywiołem, który reprezentują. Są one odporne na swój odłam magii, a podatne na odłam przeciwstawny. Żywiołaki umysłu są odporne na magię i potrafią atakować kilku wrogów na raz. Feniksy są odporne na ogień, potrafią zionąć i odradzać się.
Bohaterowie z Wrót żywiołów to Elementaliści i Wędrowcy – zarówno jedni, jak i drudzy chętnie parają się magią.
Ratusz
Rada osady
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.
Wymagania: Brak
Koszt: 0
Rada miasta
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.
Wymagania: Rada osady, Karczma
Koszt: 2500
Ratusz
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.
Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko
Koszt: 5000
Kapitol
Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.
Wymagania: Ratusz, Zamek
Koszt: 10000
Fort
Fort
Opis: Wzmacnia mury zamku.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 20 20 5000
Cytadela
Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 2500
Zamek
Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Cytadela
Koszt: 10 10 5000
Infrastruktura
Targowisko
Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Magazyn zasobów
Opis: Dostarcza codziennie 1 uncję rtęci.
Wymagania: Targowisko
Koszt: 5 5000
Kuźnia
Opis: Produkuje balisty.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 1000
Gildia magów
Gildia magów Poziom 1
Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 5 2000
Budynki specjalne
Karczma
Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Sprzedawca artefaktów
Opis: Za skromną opłatą możesz tu zakupić artefakt.
Wymagania: Targowisko
Koszt: 10000
Stocznia
Opis: Pozwala na produkcję oraz zakup okrętów.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 20 2000
Magiczna uczelnia
Opis: Za odpowiednią opłatą możesz tu pobierać naukę w dowolnej dziedzinie magii.
Wymagania: Gildia magów Poziom 1
Koszt: 10 10 5000
Cudowna tęcza
Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz udostępnia wszystkie zaklęcia w twojej gildii magów.
Wymagania: Brak
Koszt: Graal
Budynki jednostek
Magiczna latarnia
Opis: Pozwala rekrutować nimfy.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 5 300
Ul. Magiczna latarnia
Opis: Pozwala rekrutować większe rusałki.
Wymagania: Magiczna latarnia
Koszt: 1000
Ogród życia
Opis: Zwiększa populację nimf o 10 tygodniowo.
Wymagania: Magiczna latarnia
Koszt: 1000
Ołtarz powietrza
Opis: Pozwala rekrutować żywiołaki powietrza.
Wymagania: Magiczna latarnia
Koszt: 5 1500
Ołtarz wody
Opis: Pozwala rekrutować żywiołaki wody.
Wymagania: Magiczna latarnia
Koszt: 5 1500
Ul. Ołtarz wody
Opis: Pozwala rekrutować żywiołaki lodu.
Wymagania: Ołtarz wody
Koszt: 5 5 2000
Ołtarz ognia
Opis: Pozwala rekrutować żywiołaki ognia.
Wymagania: Ołtarz powietrza
Koszt: 5 5 2000
Ul. Ołtarz ognia
Opis: Pozwala rekrutować żywiołaki energii.
Wymagania: Ołtarz ognia
Koszt: 5 5 2000
Ołtarz ziemi
Opis: Pozwala rekrutować żywiołaki ziemi.
Wymagania: Ołtarz wody
Koszt: 10 2000
Ul. Ołtarz ziemi
Opis: Pozwala rekrutować żywiołaki magmy.
Wymagania: Ołtarz ziemi
Koszt: 5 1000
Komentarze
Dodaj komentarz