Umiejętności

Artyleria

Poziom podstawowy

artyleria

Przekazuje kontrolę nad balistą bohaterowi, umożliwiając mu oddanie dwóch strzałów z prawdopodobieństwem zadania podwójnych obrażeń zwiększonym o 50%.

Poziom zaawansowany

artyleria

Przekazuje kontrolę nad balistą bohaterowi, umożliwiając mu oddanie dwóch strzałów z prawdopodobieństwem zadania podwójnych obrażeń zwiększonym o 75%.

Poziom mistrzowski

artyleria

Przekazuje kontrolę nad balistą bohaterowi, umożliwiając mu oddanie dwóch strzałów z prawdopodobieństwem zadania podwójnych obrażeń zwiększonym o 100%.

Atak

Poziom podstawowy

atak

Zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez oddziały bohatera o 10%.

Poziom zaawansowany

atak

Zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez oddziały bohatera o 20%.

Poziom mistrzowski

atak

Zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez oddziały bohatera o 30%.

Balistyka

Poziom podstawowy

balistyka

Pozwala bohaterowi przejąć sterowanie nad katapultą.

Poziom zaawansowany

balistyka

Pozwala bohaterowi przejąć sterowanie nad katapultą i wystrzelić dwa razy ze zwiększoną skutecznością.

Poziom mistrzowski

balistyka

Pozwala bohaterowi przejąć sterowanie nad katapultą i wystrzelić dwa razy z maksymalną skutecznością.

Dowodzenie

Poziom podstawowy

dowodzenie

Zwiększa morale armii o 1.

Poziom zaawansowany

dowodzenie

Zwiększa morale armii o 2.

Poziom mistrzowski

dowodzenie

Zwiększa morale armii o 3.

Dyplomacja

Poziom podstawowy

dyplomacja

Pozwala negocjować ze słabszymi oddziałami wroga o ich przyłączenie się do armii bohatera oraz zmniejsza koszty poddania się o 20%.

Poziom zaawansowany

dyplomacja

Pozwala negocjować ze słabszymi oddziałami wroga o ich przyłączenie się do armii bohatera oraz zmniejsza koszty poddania się o 40%.

Poziom mistrzowski

dyplomacja

Pozwala negocjować ze słabszymi oddziałami wroga o ich przyłączenie się do armii bohatera oraz zmniejsza koszty poddania się o 60%.

Finanse

Poziom podstawowy

finanse

Bohater dostarcza królestwu 125 sztukzłotodziennie.

Poziom zaawansowany

finanse

Bohater dostarcza królestwu 250 sztukzłotodziennie.

Poziom mistrzowski

finanse

Bohater dostarcza królestwu 500 sztukzłotodziennie.

Inteligencja

Poziom podstawowy

inteligencja

Zwiększa maksymalną liczbę punktów many o 25%.

Poziom zaawansowany

inteligencja

Zwiększa maksymalną liczbę punktów many o 50%.

Poziom mistrzowski

inteligencja

Zwiększa dwukrotnie maksymalną liczbę punktów many.

Logistyka

Poziom podstawowy

logistyka

Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 10%.

Poziom zaawansowany

logistyka

Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 20%.

Poziom mistrzowski

logistyka

Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 30%.

Łucznictwo

Poziom podstawowy

łucznictwo

Zwiększa obrażenia zadawane przez jednostki atakujące na odległość o 10%.

Poziom zaawansowany

łucznictwo

Zwiększa obrażenia zadawane przez jednostki atakujące na odległość o 25%.

Poziom mistrzowski

łucznictwo

Zwiększa obrażenia zadawane przez jednostki atakujące na odległość o 50%.

Magia ognia

Poziom podstawowy

magia ognia

Pozwala rzucać zaklęcia magii ognia po zmniejszonych kosztach.

Poziom zaawansowany

magia ognia

Pozwala rzucać zaklęcia magii ognia po zmniejszonych kosztach i ze zwiększoną efektywnością.

Poziom mistrzowski

magia ognia

Pozwala rzucać zaklęcia magii ognia po zmniejszonych kosztach i z maksymalną efektywnością.

Magia powietrza

Poziom podstawowy

magia powietrza

Pozwala rzucać zaklęcia magii powietrza po zmniejszonych kosztach.

Poziom zaawansowany

magia powietrza

Pozwala rzucać zaklęcia magii powietrza po zmniejszonych kosztach i ze zwiększoną efektywnością.

Poziom mistrzowski

magia powietrza

Pozwala rzucać zaklęcia magii powietrza po zmniejszonych kosztach i z maksymalną efektywnością.

Magia wody

Poziom podstawowy

magia wody

Pozwala rzucać zaklęcia magii wody po zmniejszonych kosztach.

Poziom zaawansowany

magia wody

Pozwala rzucać zaklęcia magii wody po zmniejszonych kosztach i ze zwiększoną efektywnością.

Poziom mistrzowski

magia wody

Pozwala rzucać zaklęcia magii wody po zmniejszonych kosztach i z maksymalną efektywnością.

Magia ziemi

Poziom podstawowy

magia ziemi

Pozwala rzucać zaklęcia magii ziemi po zmniejszonych kosztach.

Poziom zaawansowany

magia ziemi

Pozwala rzucać zaklęcia magii ziemi po zmniejszonych kosztach i ze zwiększoną efektywnością.

Poziom mistrzowski

magia ziemi

Pozwala rzucać zaklęcia magii ziemi po zmniejszonych kosztach i z maksymalną efektywnością.

Mądrość

Poziom podstawowy

mądrość

Pozwala bohaterowi na naukę zaklęć poziomu 3.

Poziom zaawansowany

mądrość

Pozwala bohaterowi na naukę zaklęć poziomu 4.

Poziom mistrzowski

mądrość

Pozwala bohaterowi na naukę zaklęć poziomu 5.

Mistycyzm

Poziom podstawowy

mistycyzm

Regeneruje 2 punkty many dziennie.

Poziom zaawansowany

mistycyzm

Regeneruje 3 punkty many dziennie.

Poziom mistrzowski

mistycyzm

Regeneruje 4 punkty many dziennie.

Nauka

Poziom podstawowy

nauka

Zwiększa liczbę punktów doświadczenia otrzymywanych przez bohatera o 5%.

Poziom zaawansowany

nauka

Zwiększa liczbę punktów doświadczenia otrzymywanych przez bohatera o 10%.

Poziom mistrzowski

nauka

Zwiększa liczbę punktów doświadczenia otrzymywanych przez bohatera o 15%.

Nauka czarów

Poziom podstawowy

nauka czarów

Pozwala na wymianę zaklęć poniżej poziomu 3. pomiędzy bohaterami.

Poziom zaawansowany

nauka czarów

Pozwala na wymianę zaklęć poniżej poziomu 4. pomiędzy bohaterami.

Poziom mistrzowski

nauka czarów

Pozwala na wymianę zaklęć poniżej poziomu 5. pomiędzy bohaterami.

Nawigacja

Poziom podstawowy

nawigacja

Zwiększa zasięg okrętu bohatera o 50%.

Poziom zaawansowany

nawigacja

Zwiększa zasięg okrętu bohatera o 100%.

Poziom mistrzowski

nawigacja

Zwiększa zasięg okrętu bohatera o 150%.

Nekromancja

Poziom podstawowy

nekromancja

Zwraca 10% zabitych w walce przeciwników jako szkielety.

Poziom zaawansowany

nekromancja

Zwraca 20% zabitych w walce przeciwników jako szkielety.

Poziom mistrzowski

nekromancja

Zwraca 30% zabitych w walce przeciwników jako szkielety.

Odkrywanie

Poziom podstawowy

odkrywanie

Zwiększa pole widzenia bohatera o 1.

Poziom zaawansowany

odkrywanie

Zwiększa pole widzenia bohatera o 2.

Poziom mistrzowski

odkrywanie

Zwiększa pole widzenia bohatera o 3.

Odporność

Poziom podstawowy

odporność

Zwiększa magiczną odporność twoich oddziałów o 5%.

Poziom zaawansowany

odporność

Zwiększa magiczną odporność twoich oddziałów o 10%.

Poziom mistrzowski

odporność

Zwiększa magiczną odporność twoich oddziałów o 20%.

Pierwsza pomoc

Poziom podstawowy

pierwsza pomoc

Przekazuje bohaterowi kontrolę nad namiotem medyka dając mu możliwość uleczenia 50 punktów życia pierwszego stworzenia z wybranego przez bohatera oddziału.

Poziom zaawansowany

pierwsza pomoc

Przekazuje bohaterowi kontrolę nad namiotem medyka dając mu możliwość uleczenia 75 punktów życia pierwszego stworzenia z wybranego przez bohatera oddziału.

Poziom mistrzowski

pierwsza pomoc

Przekazuje bohaterowi kontrolę nad namiotem medyka dając mu możliwość uleczenia 100 punktów życia pierwszego stworzenia z wybranego przez bohatera oddziału.

Płatnerstwo

Poziom podstawowy

płatnerstwo

Zmniejsza uszkodzenia zadawane oddziałom bohatera o 5%.

Poziom zaawansowany

płatnerstwo

Zmniejsza uszkodzenia zadawane oddziałom bohatera o 10%.

Poziom mistrzowski

płatnerstwo

Zmniejsza uszkodzenia zadawane oddziałom bohatera o 15%.

Sokoli wzrok

Poziom podstawowy

sokoli wzrok

Bohater ma 40% szans na przyswojenie sobie zaklęcia poziomu niższego od 3. spośród zaklęć rzucanych przez przeciwnika w czasie walki.

Poziom zaawansowany

sokoli wzrok

Bohater ma 50% szans na przyswojenie sobie zaklęcia poziomu niższego od 4. spośród zaklęć rzucanych przez przeciwnika w czasie walki.

Poziom mistrzowski

sokoli wzrok

Bohater ma 60% szans na przyswojenie sobie zaklęcia poziomu niższego od 5. spośród zaklęć rzucanych przez przeciwnika w czasie walki.

Szczęście

Poziom podstawowy

szczęście

Zwiększa szczęście armii o 1.

Poziom zaawansowany

szczęście

Zwiększa szczęście armii o 2.

Poziom mistrzowski

szczęście

Zwiększa szczęście armii o 3.

Taktyka

Poziom podstawowy

taktyka

Pozwala na ustawienie oddziałów na wybranych pozycjach przed rozpoczęciem bitwy. Oddziały można ustawić w odległości maksymalnie 3 pól od bohatera.

Poziom zaawansowany

taktyka

Pozwala na ustawienie oddziałów na wybranych pozycjach przed rozpoczęciem bitwy. Oddziały można ustawić w odległości maksymalnie 5 pól od bohatera.

Poziom mistrzowski

taktyka

Pozwala na ustawienie oddziałów na wybranych pozycjach przed rozpoczęciem bitwy. Oddziały można ustawić w odległości maksymalnie 7 pól od bohatera.

Talent magiczny

Poziom podstawowy

Zwiększa obrażenia zadane oddziałom przeciwnika przez twoje zaklęcia ofensywne o 5%.

talent magiczny

Poziom zaawansowany

Zwiększa obrażenia zadane oddziałom przeciwnika przez twoje zaklęcia ofensywne o 10%.

talent magiczny

Poziom mistrzowski

talent magiczny

Zwiększa obrażenia zadane oddziałom przeciwnika przez twoje zaklęcia ofensywne o 15%.

Znajdowanie drogi

Poziom podstawowy

znajdowanie drogi

Zmniejsza ograniczenie ruchu podczas poruszania się po trudnym terenie o 25%.

Poziom zaawansowany

znajdowanie drogi

Zmniejsza ograniczenie ruchu podczas poruszania się po trudnym terenie o 50%.

Poziom mistrzowski

znajdowanie drogi

Zmniejsza ograniczenie ruchu podczas poruszania się po trudnym terenie o 75%.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...