Atak
Balistyka
Dowodzenie
Dyplomacja
Finanse
Inteligencja
Logistyka
Łucznictwo
Magia ognia
Magia powietrza
Magia wody
Magia ziemi
Mądrość
Mistycyzm
Nauka
Nauka czarów
Nawigacja
Nekromancja
Odkrywanie
Odporność
Pierwsza pomoc
Płatnerstwo
Sokoli wzrok
Szczęście
Taktyka
Talent magiczny
Znajdowanie drogi
Artyleria
Poziom podstawowy
Przekazuje kontrolę nad balistą bohaterowi, umożliwiając mu oddanie dwóch strzałów z prawdopodobieństwem zadania podwójnych obrażeń zwiększonym o 50%.
Poziom zaawansowany
Przekazuje kontrolę nad balistą bohaterowi, umożliwiając mu oddanie dwóch strzałów z prawdopodobieństwem zadania podwójnych obrażeń zwiększonym o 75%.
Poziom mistrzowski
Przekazuje kontrolę nad balistą bohaterowi, umożliwiając mu oddanie dwóch strzałów z prawdopodobieństwem zadania podwójnych obrażeń zwiększonym o 100%.
Atak
Poziom podstawowy
Zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez oddziały bohatera o 10%.
Poziom zaawansowany
Zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez oddziały bohatera o 20%.
Poziom mistrzowski
Zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez oddziały bohatera o 30%.
Balistyka
Poziom podstawowy
Pozwala bohaterowi przejąć sterowanie nad katapultą.
Poziom zaawansowany
Pozwala bohaterowi przejąć sterowanie nad katapultą i wystrzelić dwa razy ze zwiększoną skutecznością.
Poziom mistrzowski
Pozwala bohaterowi przejąć sterowanie nad katapultą i wystrzelić dwa razy z maksymalną skutecznością.
Dowodzenie
Poziom podstawowy
Zwiększa morale armii o 1.
Poziom zaawansowany
Zwiększa morale armii o 2.
Poziom mistrzowski
Zwiększa morale armii o 3.
Dyplomacja
Poziom podstawowy
Pozwala negocjować ze słabszymi oddziałami wroga o ich przyłączenie się do armii bohatera oraz zmniejsza koszty poddania się o 20%.
Poziom zaawansowany
Pozwala negocjować ze słabszymi oddziałami wroga o ich przyłączenie się do armii bohatera oraz zmniejsza koszty poddania się o 40%.
Poziom mistrzowski
Pozwala negocjować ze słabszymi oddziałami wroga o ich przyłączenie się do armii bohatera oraz zmniejsza koszty poddania się o 60%.
Finanse
Poziom podstawowy
Bohater dostarcza królestwu 125 sztukdziennie.
Poziom zaawansowany
Bohater dostarcza królestwu 250 sztukdziennie.
Poziom mistrzowski
Bohater dostarcza królestwu 500 sztukdziennie.
Inteligencja
Poziom podstawowy
Zwiększa maksymalną liczbę punktów many o 25%.
Poziom zaawansowany
Zwiększa maksymalną liczbę punktów many o 50%.
Poziom mistrzowski
Zwiększa dwukrotnie maksymalną liczbę punktów many.
Logistyka
Poziom podstawowy
Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 10%.
Poziom zaawansowany
Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 20%.
Poziom mistrzowski
Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 30%.
Łucznictwo
Poziom podstawowy
Zwiększa obrażenia zadawane przez jednostki atakujące na odległość o 10%.
Poziom zaawansowany
Zwiększa obrażenia zadawane przez jednostki atakujące na odległość o 25%.
Poziom mistrzowski
Zwiększa obrażenia zadawane przez jednostki atakujące na odległość o 50%.
Magia ognia
Poziom podstawowy
Pozwala rzucać zaklęcia magii ognia po zmniejszonych kosztach.
Poziom zaawansowany
Pozwala rzucać zaklęcia magii ognia po zmniejszonych kosztach i ze zwiększoną efektywnością.
Poziom mistrzowski
Pozwala rzucać zaklęcia magii ognia po zmniejszonych kosztach i z maksymalną efektywnością.
Magia powietrza
Poziom podstawowy
Pozwala rzucać zaklęcia magii powietrza po zmniejszonych kosztach.
Poziom zaawansowany
Pozwala rzucać zaklęcia magii powietrza po zmniejszonych kosztach i ze zwiększoną efektywnością.
Poziom mistrzowski
Pozwala rzucać zaklęcia magii powietrza po zmniejszonych kosztach i z maksymalną efektywnością.
Magia wody
Poziom podstawowy
Pozwala rzucać zaklęcia magii wody po zmniejszonych kosztach.
Poziom zaawansowany
Pozwala rzucać zaklęcia magii wody po zmniejszonych kosztach i ze zwiększoną efektywnością.
Poziom mistrzowski
Pozwala rzucać zaklęcia magii wody po zmniejszonych kosztach i z maksymalną efektywnością.
Magia ziemi
Poziom podstawowy
Pozwala rzucać zaklęcia magii ziemi po zmniejszonych kosztach.
Poziom zaawansowany
Pozwala rzucać zaklęcia magii ziemi po zmniejszonych kosztach i ze zwiększoną efektywnością.
Poziom mistrzowski
Pozwala rzucać zaklęcia magii ziemi po zmniejszonych kosztach i z maksymalną efektywnością.
Mądrość
Poziom podstawowy
Pozwala bohaterowi na naukę zaklęć poziomu 3.
Poziom zaawansowany
Pozwala bohaterowi na naukę zaklęć poziomu 4.
Poziom mistrzowski
Pozwala bohaterowi na naukę zaklęć poziomu 5.
Mistycyzm
Poziom podstawowy
Regeneruje 2 punkty many dziennie.
Poziom zaawansowany
Regeneruje 3 punkty many dziennie.
Poziom mistrzowski
Regeneruje 4 punkty many dziennie.
Nauka
Poziom podstawowy
Zwiększa liczbę punktów doświadczenia otrzymywanych przez bohatera o 5%.
Poziom zaawansowany
Zwiększa liczbę punktów doświadczenia otrzymywanych przez bohatera o 10%.
Poziom mistrzowski
Zwiększa liczbę punktów doświadczenia otrzymywanych przez bohatera o 15%.
Nauka czarów
Poziom podstawowy
Pozwala na wymianę zaklęć poniżej poziomu 3. pomiędzy bohaterami.
Poziom zaawansowany
Pozwala na wymianę zaklęć poniżej poziomu 4. pomiędzy bohaterami.
Poziom mistrzowski
Pozwala na wymianę zaklęć poniżej poziomu 5. pomiędzy bohaterami.
Nawigacja
Poziom podstawowy
Zwiększa zasięg okrętu bohatera o 50%.
Poziom zaawansowany
Zwiększa zasięg okrętu bohatera o 100%.
Poziom mistrzowski
Zwiększa zasięg okrętu bohatera o 150%.
Nekromancja
Poziom podstawowy
Zwraca 10% zabitych w walce przeciwników jako szkielety.
Poziom zaawansowany
Zwraca 20% zabitych w walce przeciwników jako szkielety.
Poziom mistrzowski
Zwraca 30% zabitych w walce przeciwników jako szkielety.
Odkrywanie
Poziom podstawowy
Zwiększa pole widzenia bohatera o 1.
Poziom zaawansowany
Zwiększa pole widzenia bohatera o 2.
Poziom mistrzowski
Zwiększa pole widzenia bohatera o 3.
Odporność
Poziom podstawowy
Zwiększa magiczną odporność twoich oddziałów o 5%.
Poziom zaawansowany
Zwiększa magiczną odporność twoich oddziałów o 10%.
Poziom mistrzowski
Zwiększa magiczną odporność twoich oddziałów o 20%.
Pierwsza pomoc
Poziom podstawowy
Przekazuje bohaterowi kontrolę nad namiotem medyka dając mu możliwość uleczenia 50 punktów życia pierwszego stworzenia z wybranego przez bohatera oddziału.
Poziom zaawansowany
Przekazuje bohaterowi kontrolę nad namiotem medyka dając mu możliwość uleczenia 75 punktów życia pierwszego stworzenia z wybranego przez bohatera oddziału.
Poziom mistrzowski
Przekazuje bohaterowi kontrolę nad namiotem medyka dając mu możliwość uleczenia 100 punktów życia pierwszego stworzenia z wybranego przez bohatera oddziału.
Płatnerstwo
Poziom podstawowy
Zmniejsza uszkodzenia zadawane oddziałom bohatera o 5%.
Poziom zaawansowany
Zmniejsza uszkodzenia zadawane oddziałom bohatera o 10%.
Poziom mistrzowski
Zmniejsza uszkodzenia zadawane oddziałom bohatera o 15%.
Sokoli wzrok
Poziom podstawowy
Bohater ma 40% szans na przyswojenie sobie zaklęcia poziomu niższego od 3. spośród zaklęć rzucanych przez przeciwnika w czasie walki.
Poziom zaawansowany
Bohater ma 50% szans na przyswojenie sobie zaklęcia poziomu niższego od 4. spośród zaklęć rzucanych przez przeciwnika w czasie walki.
Poziom mistrzowski
Bohater ma 60% szans na przyswojenie sobie zaklęcia poziomu niższego od 5. spośród zaklęć rzucanych przez przeciwnika w czasie walki.
Szczęście
Poziom podstawowy
Zwiększa szczęście armii o 1.
Poziom zaawansowany
Zwiększa szczęście armii o 2.
Poziom mistrzowski
Zwiększa szczęście armii o 3.
Taktyka
Poziom podstawowy
Pozwala na ustawienie oddziałów na wybranych pozycjach przed rozpoczęciem bitwy. Oddziały można ustawić w odległości maksymalnie 3 pól od bohatera.
Poziom zaawansowany
Pozwala na ustawienie oddziałów na wybranych pozycjach przed rozpoczęciem bitwy. Oddziały można ustawić w odległości maksymalnie 5 pól od bohatera.
Poziom mistrzowski
Pozwala na ustawienie oddziałów na wybranych pozycjach przed rozpoczęciem bitwy. Oddziały można ustawić w odległości maksymalnie 7 pól od bohatera.
Talent magiczny
Poziom podstawowy
Zwiększa obrażenia zadane oddziałom przeciwnika przez twoje zaklęcia ofensywne o 5%.
Poziom zaawansowany
Zwiększa obrażenia zadane oddziałom przeciwnika przez twoje zaklęcia ofensywne o 10%.
Poziom mistrzowski
Zwiększa obrażenia zadane oddziałom przeciwnika przez twoje zaklęcia ofensywne o 15%.
Znajdowanie drogi
Poziom podstawowy
Zmniejsza ograniczenie ruchu podczas poruszania się po trudnym terenie o 25%.
Poziom zaawansowany
Zmniejsza ograniczenie ruchu podczas poruszania się po trudnym terenie o 50%.
Poziom mistrzowski
Zmniejsza ograniczenie ruchu podczas poruszania się po trudnym terenie o 75%.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz