BOHATER | PORTRET | SPECJALNOŚĆ | UMIEJĘTNOŚCI |
---|---|---|---|
1. Solmyr | Łańcuch piorunów |
|
|
Biografia: Solmyr był zamknięty w butelce dżinna przez ponad tysiąc lat i był tak wdzięczny człowiekowi, który go stamtąd uwolnił, że przysiągł służyć mu przez całą wieczność. Los sprawił, że tym człowiekiem był Gavin Magnus, nieśmiertelny władca Wyżyn Brakady. |
|||
Dzięki specjalizacji w zaklęciu "Łańcuch piorunów" Solmyr potrafi wyrządzić potężne szkody swoim przeciwnikom. Nawet na początku gry, gdy nie dysponujemy silną, liczną armią, zaklęcie to może zapewnić nam zwycięstwo w walce ze znacznie mocniejszą i liczniejszą armią wroga. Dodatkowy Talent Magiczny, w późniejszym połączeniu z rozwiniętą Mocą i Magią Powietrza, gwarantuje piorunujące obrażenia, zarówno podczas oblężeń jak i w otwartym polu. Jedyną wadą jest tu możliwość używania zaklęcia tylko w początkowych fazach bitwy oraz wówczas, gdy przeciwników jest co najmniej czterech. W przeciwnym razie zaklęcie przeskoczy na naszą jednostkę, wyrządzając jej szkody. |
|||
2. Cyra | Przyśpieszenie |
|
|
Biografia: Na początku Cyra pragnęła uczyć się magii tylko po to, by czarami sprawiać, iż mężczyźni będą się w niej zakochiwać. Jednak zrezygnowała z tego marzenia, gdy odkryła, że jej prawdziwe magiczne talenty mogą być wykorzystywane w znacznie bardziej pożyteczny sposób. |
|||
Jak każdy mag Fortecy, Cyra charakteryzuje się umiejętnością podstawowej mądrości. Jej specjalnością jest dyplomacja, która zapewnia dobry start w każdym etapie gry, na różnego rodzaju mapach. To bardzo korzystne, gdy neutralne istoty z twojej frakcji radośnie przyłączają się do twojej armii. Dodatkowo specjalizacja w zaklęciu "Przyspieszenie", po rozwinięciu Magii Powietrza na poziom mistrzowski, gwarantuje znaczną przewagę podczas walki, którą niejednokrotnie można dzięki temu rozstrzygnąć bez ruchu przeciwnika. |
|||
3. Astral | Hipnoza |
|
|
Biografia: Astral przybył do Erathii blisko dziesięć lat temu i szybko został przyjęty do Gildii magów w Brakadzie. W szeregach Gildii jego potęga rosła tak szybko, że żartowano, iż tylko magia mogła doprowadzić go do sukcesu w takim tempie. |
|||
4. Fafner | Nagi |
|
|
Biografia: Krążą słuchy, że Fafner został dżinnem ponad tysiąc lat temu, kiedy po znalezieniu butelki pewnego dżinna zażyczył sobie, że chce być tak samo potężny jak on. Życzenie zostało spełnione i od tamtej pory Fafner służy przywódcom Brakady. |
|||
5. Iona | Dżiny |
|
|
Biografia: Dawno temu Iona udowodniła, że jest silniejsza niż większość istot jej pokroju, ale jej czarująca osobowość chroni jej podwładnych przed onieśmieleniem powodowanym zwykle przez jej siłę. |
|||
6. Theodorus | Magowie |
|
|
Biografia: Theodorus jest jednym z najlepszych czarodziei w Brakadzie. W wyniku tego całe tłumy domorosłych magów często starają się zostać jego uczniami. |
|||
7. Neela | Płatnerz |
|
|
Biografia: Neela imponuje siłą – jej odporność na ból jest wprost niewiarygodna. Jakimś cudem udaje jej się wpoić tę cechę oddziałom, którymi dowodzi. |
|||
8. Torosar | Balista |
|
|
Biografia: Mimo że Torosar odebrał wykształcenie alchemiczne, od zawsze interesował się taktyką walk i oblężeń. Księgi o wojnie studiował częściej niż te o alchemii. |
|||
9. Thane | Dżiny |
|
|
Biografia: Nikt nic nie wie o przeszłości Thane, ale uczy on alchemii w Brakadzie tak długo, że nawet najstarsi nie pamiętają czasów, kiedy go tam jeszcze nie było. |
|||
10. Piquedram | Gargulce |
|
|
Biografia: W szkole alchemii Piquedram większość czasu spędzał nad różnego typu skałami o pozornie małej wartości. Nikogo więc nie dziwi, że w służbie Brakady zdołał udoskonalić metody tworzenia Gargulców. |
|||
11. Josephine | Kamienne golemy |
|
|
Biografia: Josephine jako pierwszej udało ożywić się kamiennego golema. Był to proces znacznie bardziej skomplikowany niż w przypadku gargulców, służących jej za podstawę badań. |
|||
12. Halon | Mistycyzm |
|
|
Biografia: Halon był bardzo szanowanym bohaterem w Enroth, ale po Wojnie o Sukcesję był już tak znudzony wszystkim, co go otaczało, że wyruszył w świat. Ostatnio przyjął stanowisko dowódcy w szeregach milicji, mając nadzieję, że przyniesie mu ono ciekawe wyzwania. |
|||
13. Daremyth | Fortuna |
|
|
Biografia: Daremyth powinna była zginąć już dawno temu. Jej wszędobylski sposób życia wpędzał ją w tarapaty, których nkt normalny by nie przeżył. Ona jednak wychodziła z nich bez najmniejszego zadraśnięcia... |
|||
14. Serena | Sokoli wzrok |
|
|
Biografia: Kiedy pierwszy raz Serena rzuciła zaklęcie, mało brakowało, by zginęła. Włożyła w to tak dużo magicznej energii, że wyczuł ją mag z sąsiedniego miasteczka. Odnalazł ją i zabrał ze sobą do Gildii magów, gdzie nauczyła się kontrolować swoje umiejętności. |
|||
15. Aine | 350 sztuk złota |
|
|
Biografia: Aine mieszka w Brakadzie dłużej niż ktokolwiek pamięta. Krążą plotki, że jest jedną z najbogatszych osób w kraju. Musi gdzieś ukrywać nieprzebrane skarby, ponieważ jej dobre serce każe jej regularnie wykładać olbrzymie sumy na sprawy, w które się osobiście angażuje. |
|||
16. Rissa | Rtęć +1 |
|
|
Biografia: Rissie jako pierwszej udało się doprowadzić do perfekcji sztukę zamieniania miękkich metali w rtęć. Chociaż teraz dowodzi własną armią, sporo wolnego czasu spędza eksperymentując nad innymi materiałami. |
Forteca
Wiktor "Wiktul" Werner & Marcin "Obserwator"4 minuty czytania
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz