Aby rozbudować Loch, będziemy potrzebować dużo drewna, rudy i siarki. W kuźni wyprodukujemy balisty, a gildię magów, w której dominują zaklęcia magii ziemi, możemy rozwinąć do 5. poziomu.
Pośród występujących tu jednostek znajdziemy 2 strzelające i 3 latające, toteż z łatwością będziemy mogli atakować wrogie zamki. Troglodyci są odporni na Oślepienie, harpie wiedźmy powracają na miejsce po ataku, a meduzy zamieniają wrogów w kamień. Ponadto minotaury królewskie zawsze mają pozytywne morale, chimery potrafią paraliżować wrogów, a czarne smoki są odporne na zaklęcia.
Bohaterowie z Lochu to Czarnoksiężnicy i Władcy Podziemi .
Ratusz
Rada osady
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.
Wymagania: Brak
Koszt: 0
Rada miasta
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.
Wymagania: Rada osady, Karczma
Koszt: 2500
Ratusz
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.
Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko
Koszt: 5000
Kapitol
Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.
Wymagania: Ratusz, Zamek
Koszt: 10000
Fort
Fort
Opis: Wzmacnia mury zamku.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 20 20 5000
Cytadela
Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 2500
Zamek
Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Cytadela
Koszt: 10 10 5000
Infrastruktura
Targowisko
Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Magazyn zasobów
Opis: Dostarcza codziennie 1 uncję siarki.
Wymagania: Targowisko
Koszt: 5 5000
Kuźnia
Opis: Produkuje balisty.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 1000
Gildia magów
Gildia magów Poziom 1
Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 5 2000
Budynki specjalne
Karczma
Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Akademia wojny
Opis: Przekazuje bohaterowi nową umiejętność oraz 1000 punktów doświadczenia.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 5 1000
Sprzedawca artefaktów
Opis: Za skromną opłatą możesz tu zakupić artefakt.
Wymagania: Targowisko
Koszt: 5 5000
Wir magii
Opis: Podwaja liczbę punktów magii każdego bohatera, który odwiedzi miasto.
Wymagania: Gildia magów Poziom 1
Koszt: 1000
Portal przyzwania
Opis: Można tu rekrutować stworzenia z odległych zabudowań.
Wymagania: Rada miasta
Koszt: 5 2500
Cudowna tęcza
Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa podczas oblężenia moc bohatera dowodzącego garnizonem o 12.
Wymagania: Brak
Koszt: Graal
Budynki jednostek
Czarci krąg
Opis: Pozwala rekrutować troglodytów.
Wymagania: Fort
Koszt: 10 400
Ul. Czarci krąg
Opis: Pozwala rekrutować piekielnych troglodytów.
Wymagania: Czarci krąg
Koszt: 5 1000
Czarci krąg
Opis: Zwiększa przyrost troglodytów o 6 tygodniowo.
Wymagania: Czarci krąg
Koszt: 1000
Harpie gniazda
Opis: Pozwala rekrutować harpie.
Wymagania: Czarci krąg
Koszt: 1000
Ul. Harpie gniazda
Opis: Pozwala rekrutować harpie wiedźmy.
Wymagania: Harpie gniazda
Koszt: 2 2 1000
Kaplica zastygłego słowa
Opis: Pozwala rekrutować meduzy.
Wymagania: Harpie gniazda, Kolumna oczu
Koszt: 5 10 2000
Ul. Kaplica zastygłego słowa
Opis: Pozwala rekrutować królewskie meduzy.
Wymagania: Kaplica zastygłego słowa
Koszt: 5 1500
Labirynt
Opis: Pozwala rekrutować minotaury.
Wymagania: Kaplica zastygłego słowa
Koszt: 10 10 4000
Ul. Labirynt
Opis: Pozwala rekrutować wielkie minotaury.
Wymagania: Labirynt
Koszt: 5 5 3000
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz