riese

Loch

Aby rozbudować Loch, będziemy potrzebować dużo drewna, rudy i siarki. W kuźni wyprodukujemy balisty, a gildię magów, w której dominują zaklęcia magii ziemi, możemy rozwinąć do 5. poziomu.

Pośród występujących tu jednostek znajdziemy 2 strzelające i 3 latające, toteż z łatwością będziemy mogli atakować wrogie zamki. Troglodyci są odporni na Oślepienie, harpie wiedźmy powracają na miejsce po ataku, a meduzy zamieniają wrogów w kamień. Ponadto minotaury królewskie zawsze mają pozytywne morale, chimery potrafią paraliżować wrogów, a czarne smoki są odporne na zaklęcia.

Bohaterowie z Lochu to Czarnoksiężnicy i Władcy Podziemi.



loch
Ratusz

Rada osady

rada osady

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.

Wymagania: Brak

Koszt: 0złoto

Rada miasta

rada miasta

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.

Wymagania: Rada osady, Karczma

Koszt: 2500złoto

Ratusz

ratusz

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.

Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko

Koszt: 5000złoto

Kapitol

kapitol

Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.

Wymagania: Ratusz, Zamek

Koszt: 10000złoto

Fort

Fort

fort

Opis: Wzmacnia mury zamku.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 20drewno, 20kamienie, 5000złoto

Cytadela

cytadela

Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Fort

Koszt: 5kamienie, 2500złoto

Zamek

zamek

Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Cytadela

Koszt: 10drewno, 10kamienie, 5000złoto

Infrastruktura

Targowisko

targowisko

Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 500złoto

Magazyn zasobów

magazyn zasobów

Opis: Dostarcza codziennie 1 uncję siarki.

Wymagania: Targowisko

Koszt: 5kamienie, 5000złoto

Kuźnia

kuźnia

Opis: Produkuje balisty.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 1000złoto

Gildia magów

Gildia magów Poziom 1

gildia magów poziom 1

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 2000złoto

Gildia magów Poziom 2

gildia magów poziom 2

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 4 zaklęcia drugiego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 4rtęć, 4siarka, 4kryształy, 4klejnoty, 1000złoto

Gildia magów Poziom 3

gildia magów poziom 3

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 2

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 6rtęć, 6siarka, 6kryształy, 6klejnoty, 1000złoto

Gildia magów Poziom 4

gildia magów poziom 4

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 2 zaklęcia czwartego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 3

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 8rtęć, 8siarka, 8kryształy, 8klejnoty, 1000złoto

Gildia magów Poziom 5

gildia magów poziom 5

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 1 zaklęcie piątego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 4

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 10rtęć, 10siarka, 10kryształy, 10klejnoty, 1000złoto

Budynki specjalne

Karczma

karczma

Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 500złoto

Akademia wojny

akademia wojny

Opis: Przekazuje bohaterowi nową umiejętność oraz 1000 punktów doświadczenia.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 1000złoto

Sprzedawca artefaktów

sprzedawca artefaktów

Opis: Za skromną opłatą możesz tu zakupić artefakt.

Wymagania: Targowisko

Koszt: 5kamienie, 5000złoto

Wir magii

wir magii

Opis: Podwaja liczbę punktów magii każdego bohatera, który odwiedzi miasto.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1

Koszt: 1000złoto

Portal przyzwania

portal przyzwania

Opis: Można tu rekrutować stworzenia z odległych zabudowań.

Wymagania: Rada miasta

Koszt: 5kamienie, 2500złoto

Cudowna tęcza

strażnik ziemi

Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa podczas oblężenia moc bohatera dowodzącego garnizonem o 12.

Wymagania: Brak

Koszt: Graal

Budynki jednostek

Czarci krąg

czarci krąg

Opis: Pozwala rekrutować troglodytów.

Wymagania: Fort

Koszt: 10drewno, 400złoto

Ul. Czarci krąg

ul. czarci krąg

Opis: Pozwala rekrutować piekielnych troglodytów.

Wymagania: Czarci krąg

Koszt: 5drewno, 1000złoto

Czarci krąg

czarci krąg

Opis: Zwiększa przyrost troglodytów o 6 tygodniowo.

Wymagania: Czarci krąg

Koszt: 1000złoto

Harpie gniazda

harpie gniazda

Opis: Pozwala rekrutować harpie.

Wymagania: Czarci krąg

Koszt: 1000złoto

Ul. Harpie gniazda

ul. harpie gniazda

Opis: Pozwala rekrutować harpie wiedźmy.

Wymagania: Harpie gniazda

Koszt: 2siarka, 2kryształy, 1000złoto

Kolumna oczu

kolumna oczu

Opis: Pozwala rekrutować złe oczy.

Wymagania: Czarci krąg

Koszt: 1drewno, 1kamienie, 1rtęć, 1siarka, 1kryształy, 1klejnoty, 1000złoto

Ul. Kolumna oczu

ul. kolumna oczu

Opis: Pozwala rekrutować obserwatorów.

Wymagania: Kolumna oczu

Koszt: 1drewno, 1kamienie, 1rtęć, 1siarka, 1kryształy, 1klejnoty, 1000złoto

Kaplica zastygłego słowa

kaplica zastygłego słowa

Opis: Pozwala rekrutować meduzy.

Wymagania: Harpie gniazda, Kolumna oczu

Koszt: 5drewno, 10kamienie, 2000złoto

Ul. Kaplica zastygłego słowa

ul. kaplica zastygłego słowa

Opis: Pozwala rekrutować królewskie meduzy.

Wymagania: Kaplica zastygłego słowa

Koszt: 5drewno, 1500złoto

Labirynt

labirynt

Opis: Pozwala rekrutować minotaury.

Wymagania: Kaplica zastygłego słowa

Koszt: 10kamienie, 10klejnoty, 4000złoto

Ul. Labirynt

ul. labirynt

Opis: Pozwala rekrutować wielkie minotaury.

Wymagania: Labirynt

Koszt: 5kamienie, 5klejnoty, 3000złoto

Legowisko mantikor

legowisko mantikor

Opis: Pozwala rekrutować mantikory.

Wymagania: Kaplica zastygłego słowa

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 5rtęć, 5siarka, 5000złoto

Legowisko chimer

legowisko chimer

Opis: Pozwala rekrutować chimery.

Wymagania: Legowisko mantikor

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 5rtęć, 5siarka, 3000złoto

Smocza jaskinia

smocza jaskinia

Opis: Pozwala rekrutować czerwone smoki.

Wymagania: Gildia magów Poziom 2, Labirynt, Legowisko mantikor

Koszt: 15drewno, 15kamienie, 20siarka, 15000złoto

Ul. Smocza jaskinia

ul. smocza jaskinia

Opis: Pozwala rekrutować czarne smoki.

Wymagania: Gildia magów Poziom 3, Smocza jaskinia

Koszt: 15drewno, 15kamienie, 20siarka, 15000złoto

loch

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...