przebudzenie_cienie

Loch

8 minut czytania

Aby rozbudować Loch, będziemy potrzebować dużo drewna, rudy i siarki. W kuźni wyprodukujemy balisty, a gildię magów, w której dominują zaklęcia magii ziemi, możemy rozwinąć do 5. poziomu.

Pośród występujących tu jednostek znajdziemy 2 strzelające i 3 latające, toteż z łatwością będziemy mogli atakować wrogie zamki. Troglodyci są odporni na Oślepienie, harpie wiedźmy powracają na miejsce po ataku, a meduzy zamieniają wrogów w kamień. Ponadto minotaury królewskie zawsze mają pozytywne morale, chimery potrafią paraliżować wrogów, a czarne smoki są odporne na zaklęcia.

Bohaterowie z Lochu to Czarnoksiężnicy i Władcy Podziemi.

loch

Ratusz

Rada osady

rada osady

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.

Wymagania: Brak

Koszt: 0 złoto

Rada miasta

rada miasta

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.

Wymagania: Rada osady, Karczma

Koszt: 2500 złoto

Ratusz

ratusz

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.

Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko

Koszt: 5000 złoto

Kapitol

kapitol

Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.

Wymagania: Ratusz, Zamek

Koszt: 10000 złoto

Fort

Fort

fort

Opis: Wzmacnia mury zamku.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 20 drewno 20 kamienie 5000 złoto

Cytadela

cytadela

Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Fort

Koszt: 5 kamienie 2500 złoto

Zamek

zamek

Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Cytadela

Koszt: 10 drewno 10 kamienie 5000 złoto

Infrastruktura

Targowisko

targowisko

Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 500 złoto

Magazyn zasobów

magazyn zasobów

Opis: Dostarcza codziennie 1 uncję siarki.

Wymagania: Targowisko

Koszt: 5 kamienie 5000 złoto

Kuźnia

kuźnia

Opis: Produkuje balisty.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 1000 złoto

Gildia magów

Gildia magów Poziom 1

gildia magów poziom 1

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 2000 złoto

Gildia magów Poziom 2

gildia magów poziom 2

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 4 zaklęcia drugiego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 4 rtęć 4 siarka 4 kryształy 4 klejnoty 1000 złoto

Gildia magów Poziom 3

gildia magów poziom 3

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 2

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 6 rtęć 6 siarka 6 kryształy 6 klejnoty 1000 złoto

Gildia magów Poziom 4

gildia magów poziom 4

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 2 zaklęcia czwartego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 3

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 8 rtęć 8 siarka 8 kryształy 8 klejnoty 1000 złoto

Gildia magów Poziom 5

gildia magów poziom 5

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 1 zaklęcie piątego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 4

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 10 rtęć 10 siarka 10 kryształy 10 klejnoty 1000 złoto

Budynki specjalne

Karczma

karczma

Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 500 złoto

Akademia wojny

akademia wojny

Opis: Przekazuje bohaterowi nową umiejętność oraz 1000 punktów doświadczenia.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 1000 złoto

Sprzedawca artefaktów

sprzedawca artefaktów

Opis: Za skromną opłatą możesz tu zakupić artefakt.

Wymagania: Targowisko

Koszt: 5 kamienie 5000 złoto

Wir magii

wir magii

Opis: Podwaja liczbę punktów magii każdego bohatera, który odwiedzi miasto.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1

Koszt: 1000 złoto

Portal przyzwania

portal przyzwania

Opis: Można tu rekrutować stworzenia z odległych zabudowań.

Wymagania: Rada miasta

Koszt: 5 kamienie 2500 złoto

Cudowna tęcza

strażnik ziemi

Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa podczas oblężenia moc bohatera dowodzącego garnizonem o 12.

Wymagania: Brak

Koszt: Graal

Budynki jednostek

Czarci krąg

czarci krąg

Opis: Pozwala rekrutować troglodytów.

Wymagania: Fort

Koszt: 10 drewno 400 złoto

Ul. Czarci krąg

ul. czarci krąg

Opis: Pozwala rekrutować piekielnych troglodytów.

Wymagania: Czarci krąg

Koszt: 5 drewno 1000 złoto

Czarci krąg

czarci krąg

Opis: Zwiększa przyrost troglodytów o 6 tygodniowo.

Wymagania: Czarci krąg

Koszt: 1000 złoto

Harpie gniazda

harpie gniazda

Opis: Pozwala rekrutować harpie.

Wymagania: Czarci krąg

Koszt: 1000 złoto

Ul. Harpie gniazda

ul. harpie gniazda

Opis: Pozwala rekrutować harpie wiedźmy.

Wymagania: Harpie gniazda

Koszt: 2 siarka 2 kryształy 1000 złoto

Kolumna oczu

kolumna oczu

Opis: Pozwala rekrutować złe oczy.

Wymagania: Czarci krąg

Koszt: 1 drewno 1 kamienie 1 rtęć 1 siarka 1 kryształy 1 klejnoty 1000 złoto

Ul. Kolumna oczu

ul. kolumna oczu

Opis: Pozwala rekrutować obserwatorów.

Wymagania: Kolumna oczu

Koszt: 1 drewno 1 kamienie 1 rtęć 1 siarka 1 kryształy 1 klejnoty 1000 złoto

Kaplica zastygłego słowa

kaplica zastygłego słowa

Opis: Pozwala rekrutować meduzy.

Wymagania: Harpie gniazda, Kolumna oczu

Koszt: 5 drewno 10 kamienie 2000 złoto

Ul. Kaplica zastygłego słowa

ul. kaplica zastygłego słowa

Opis: Pozwala rekrutować królewskie meduzy.

Wymagania: Kaplica zastygłego słowa

Koszt: 5 drewno 1500 złoto

Labirynt

labirynt

Opis: Pozwala rekrutować minotaury.

Wymagania: Kaplica zastygłego słowa

Koszt: 10 kamienie 10 klejnoty 4000 złoto

Ul. Labirynt

ul. labirynt

Opis: Pozwala rekrutować wielkie minotaury.

Wymagania: Labirynt

Koszt: 5 kamienie 5 klejnoty 3000 złoto

Legowisko mantikor

legowisko mantikor

Opis: Pozwala rekrutować mantikory.

Wymagania: Kaplica zastygłego słowa

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 5 rtęć 5 siarka 5000 złoto

Legowisko chimer

legowisko chimer

Opis: Pozwala rekrutować chimery.

Wymagania: Legowisko mantikor

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 5 rtęć 5 siarka 3000 złoto

Smocza jaskinia

smocza jaskinia

Opis: Pozwala rekrutować czerwone smoki.

Wymagania: Gildia magów Poziom 2, Labirynt, Legowisko mantikor

Koszt: 15 drewno 15 kamienie 20 siarka 15000 złoto

Ul. Smocza jaskinia

ul. smocza jaskinia

Opis: Pozwala rekrutować czarne smoki.

Wymagania: Gildia magów Poziom 3, Smocza jaskinia

Koszt: 15 drewno 15 kamienie 20 siarka 15000 złoto

loch

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...