Uwaga: Poniższe opisy każdego z zaklęć dotyczą poziomu mistrzowskiego.
Poziom 1
Aura artefaktów
Ujawnia miejsca na mapie, gdzie znajdują się artefakty oraz wrodzy bohaterowie i ich miasta.
Koszt: 2 many
Czas trwania: Natychmiastowy
Poziom podstawowy: Ukazuje na mapie świata położenie wszystkich artefaktów.
Poziom zaawansowany: Ukazuje na mapie świata położenie artefaktów i bohaterów.
Poziom mistrzowski: Ukazuje na mapie świata położenie wszystkich artefaktów, bohaterów i miast.
Magiczna strzała
Wysyła pocisk magicznej energii raniącej oddział przeciwnika.
Koszt: 5 many
Czas trwania: Natychmiastowy
Poziom podstawowy: Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje [(Moc*10)+10] obrażeń.
Poziom zaawansowany: Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje [(Moc*10)+20] obrażeń.
Poziom mistrzowski: Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje [(Moc*10)+30] obrażeń.
Przyśpieszenie
Zwiększa szybkość (zasięg) wszystkich oddziałów.
Koszt: 6 many
Czas trwania: 1 runda
Poziom podstawowy: Prędkość sojuszniczego oddziału zwiększa się o 3 pola na rundę.
Poziom zaawansowany: Prędkość sojuszniczego oddziału zwiększa się o 5 pól na rundę.
Poziom mistrzowski: Prędkość wszystkich sojuszniczych oddziałów zwiększa się o 5 pól na rundę.
Poziom 2
Błyskawica
Ściąga uderzenie pioruna na oddział wroga.
Koszt: 10 many
Czas trwania: Natychmiastowy
Poziom podstawowy: Wybrany oddział wroga otrzymuje [(moc*25)+10] obrażeń.
Poziom zaawansowany: Wybrany oddział wroga otrzymuje [(moc*25)+20] obrażeń.
Poziom mistrzowski: Wybrany oddział wroga otrzymuje [(moc*25)+30] obrażeń.
Fortuna
Zwiększa szczęście wszystkich oddziałów.
Koszt: 7 many
Czas trwania: 1 runda
Poziom podstawowy: Zwiększa Szczęście oddziału o 1.
Poziom zaawansowany: Zwiększa Szczęście oddziału o 2.
Poziom mistrzowski: Zwiększa Szczęście wszystkich sojuszniczych oddziałów o 2.
Ochrona przed powietrzem
Chroni wybrany oddział, zmniejszając obrażenia zadawane przez zaklęcia oparte na magii powietrza.
Koszt: 7 many
Czas trwania: 1 runda
Poziom podstawowy: Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na magii powietrza.
Poziom zaawansowany: Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na magii powietrza.
Poziom mistrzowski: Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na magii powietrza.
Precyzja
Zwiększa skuteczność ataku wszystkich oddziałów podczas walki na odległość.
Koszt: 8 many
Czas trwania: 1 runda
Poziom podstawowy: Zwiększa atak wybranego oddziału strzeleckiego o 3 (tylko podczas wykonywania ataków z dystansu).
Poziom zaawansowany: Jak podstawowy, ale zwiększa atak o 6.
Poziom mistrzowski: Jak zaawansowany, ale dotyczy wszystkich sojuszniczych jednostek strzeleckich.
Promień osłabienia
Osłabia oddział wroga zmniejszając jego zdolność obrony. Zaklęcie może być użyte kilkukrotnie na jednym oddziale.
Koszt: 10 many
Czas trwania: Trwająca bitwa
Poziom podstawowy: Zmniejsza obronę wybranej jednostki wroga o 3. Czar można rzucić na ten sam oddział kilkakrotnie.
Poziom zaawansowany: Jak podstawowy, ale obrona zmniejszana jest o 4.
Poziom mistrzowski: Jak podstawowy, ale obrona zmniejszana jest o 5.
Ukrycie
Sprawia, że wszyscy wrogowie widzą, iż twoja armia składa się wyłącznie z najlepszych oddziałów, jakie może posiadać aktualny bohater. Ilość jednostek w oddziałach ukazana jest jako zero.
Koszt: 4 many
Czas trwania: 1 dzień
Poziom podstawowy: Gdy przeciwnik sprawdza skład armii bohatera, który rzucił ten czar, wszystkie oddziały bohatera pokazywane są jako złożone z najsilniejszych jednostek wchodzących w skład tej armii. Liczebność prezentowana jest zgodnie z prawdą.
Poziom zaawansowany: Jak podstawowy, ale liczebność pokazywana jest jako "0".
Poziom mistrzowski: Jak zaawansowany, ale oddziały pokazywane są jako złożone z najsilniejszych jednostek, jakie może produkować najlepsze miasto bohatera.
Wizja
Podaje bardzo dokładne informacje o garnizonach miast, stworzeniach znajdujących się w okolicy oraz o wrogich bohaterach i ich armiach.
Koszt: 4 many
Czas trwania: 1 dzień
Poziom podstawowy: Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3.
Poziom zaawansowany: Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3.
Poziom mistrzowski: Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3.
Poziom 3
Hipnoza
Pozwala ci czasowo sprawować kontrolę nad wrogiem.
Koszt: 18 many
Czas trwania: Specjalny
Poziom podstawowy: Daje graczowi kontrolę nad wybraną jednostką przeciwnika, mającą mniej niż ((Moc*25)+10) punktów życia. Oddziały sojusznicze mogą ją atakować bez narażania się na kontratak.
Poziom zaawansowany: Jak podstawowy, ale jednostka hipnotyzowana może mieć do [(Moc*25)+20] punktów życia.
Poziom mistrzowski: Jak podstawowy, ale jednostka hipnotyzowana może mieć do [(Moc*25)+50] punktów życia.
Tarcza powietrza
Osłania wybrany oddział redukując ilość ran, jakich mógłby on doznać znajdując się pod ostrzałem wroga.
Koszt: 12 many
Czas trwania: 1 runda
Poziom podstawowy: Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o -25% obrażeń na skutek ataków z dystansu.
Poziom zaawansowany: Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o -50% obrażeń na skutek ataków z dystansu.
Poziom mistrzowski: Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o -50% obrażeń na skutek ataków z dystansu.
Zniszczenie nieumarłych
Próbuje zniszczyć wszystkich nieumarłych znajdujących się na polu bitwy.
Koszt: 15 many
Czas trwania: Natychmiastowy
Poziom podstawowy: Wszystkie oddziały nieumarłych odnoszą [(Moc*10)+10] obrażeń.
Poziom zaawansowany: Wszystkie oddziały nieumarłych odnoszą [(Moc*10)+20] obrażeń.
Poziom mistrzowski: Wszystkie oddziały nieumarłych odnoszą [(Moc*10)+50] obrażeń.
Poziom 4
Kontratak
Wybrany oddział będzie miał szansę wykonać dwa dodatkowe kontrataki na turę.
Koszt: 24 many
Czas trwania: 1 runda
Poziom podstawowy: Wybrany oddział sojuszniczy może odpowiedzieć na 1 atak więcej w każdej rundzie.
Poziom zaawansowany: Wybrany oddział sojuszniczy może odpowiedzieć na 2 ataki więcej w każdej rundzie.
Poziom mistrzowski: Wszystkie oddziały sojusznicze mogą odpowiadać na 2 ataki więcej w każdej rundzie.
Łańcuch piorunów
Ściąga uderzenie pioruna na wybrany oddział wroga. Po uderzeniu piorun przeskakuje na najbliższy oddział raniąc należące do niego stworzenia z o połowę mniejszą siłą. Następnie piorun przeskakuje dalej, w sumie zadając straty pięciu oddziałom.
Koszt: 24 many
Czas trwania: Natychmiastowy
Poziom podstawowy: W wybraną jednostkę przeciwnika uderza piorun, zadając jej [(Moc*40)+25] obrażeń. Wyładowanie uderza następnie najbliższy oddział, zadając mu dwukrotnie mniej obrażeń. Efekt się powtarza, aż trafione zostaną 4 jednostki.
Poziom zaawansowany: Jak podstawowy, ale początkowe obrażenia wynoszą [(Moc*40)+50] i wyładowania trafiają pięć oddziałów.
Poziom mistrzowski: Jak zaawansowany, ale początkowe obrażenia wynoszą [(Moc*40)+100].
Poziom 5
Lot
Pozwala na wykorzystanie wszystkich punktów ruchu do przelotu nad jakąś przeszkodą terenową. Koniec kolejki musi zakończyć się lądowaniem.
Koszt: 20 many
Czas trwania: 1 dzień
Poziom podstawowy: Bohater może przelecieć nad przeszkodami w wolne miejsce na Mapie Przygód. Zasięg lotu wynosi 60% pozostałych punktów ruchu.
Poziom zaawansowany: Jak podstawowy, ale wykorzystać można do 80% limitu.
Poziom mistrzowski: Jak podstawowy, ale zasięg wynosi 100% limitu.
Magiczne zwierciadło
Odwraca działanie wrogich zaklęć odsyłając je w kierunku losowej jednostki wroga. Szansa powodzenia wynosi 40%.
Koszt: 25 many
Czas trwania: 1 runda
Poziom podstawowy: Zaklęcia wroga rzucane na oddział sojuszniczy mają 20% szansę odbicia się w kierunku losowej jednostki wroga.
Poziom zaawansowany: Jak podstawowy, ale szansa wynosi 30%.
Poziom mistrzowski: Jak podstawowy, ale szansa wynosi 40%.
Wrota Wymiarów
Cztery razy dziennie możesz teleportować swojego bohatera wraz z jego armią do widocznego, wolnego miejsca na mapie.
Koszt: 25 many
Czas trwania: Natychmiastowy
Poziom podstawowy: Przenosi bohatera w widoczne na Mapie przygód, wolne miejsce docelowe. Czar można rzucać dwa razy dziennie; za każdym razem liczba punktów ruchu zmniejszana jest o 3. Jeśli wynosi ona 0, czaru nie można rzucić.
Poziom zaawansowany: Jak podstawowy, ale czar można rzucać trzy razy dziennie.
Poziom mistrzowski: Jak zaawansowany, ale czar można rzucać cztery razy dziennie, a liczba punktów ruchu redukowana jest o 2.
Żywiołak powietrza
Pozwala na przyzwanie żywiołaków powietrza. Żadne inne żywiołaki nie będą mogły być przyzwane.
Koszt: 25 many
Czas trwania: Trwająca bitwa
Poziom podstawowy: Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków powietrza. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków.
Poziom zaawansowany: Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków.
Poziom mistrzowski: Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*4) żywiołaków.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz