Uwaga: Przyrost: a/b/c
a – przyrost podstawowy
b – przyrost wtedy, gdy mamy Zamek
c – przyrost wtedy, gdy dostarczyliśmy Graala
Gnoll
Atak: 3
Obrona: 5
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 4
Przyrost: 12/24/39
Koszt: 50
Gnoll maruder
Atak: 4
Obrona: 6
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 5
Przyrost: 12/24/39
Koszt: 70
Jaszczuroczłek
Atak: 5
Obrona: 6
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 14
Szybkość: 4
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 110
Reptilion
Atak: 6
Obrona: 8
Obrażenia: 2-5
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 5
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 130
Ważka
Atak: 6
Obrona: 8
Obrażenia: 2-5
Wytrzymałość: 20
Szybkość: 9
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 220
Zdolności: Rozprasza zaklęcia ochronne
Smocza ważka
Atak: 6
Obrona: 8
Obrażenia: 2-5
Wytrzymałość: 20
Szybkość: 13
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 240
Zdolności: Rozprasza zaklęcia ochronne, osłabia przeciwników
Bazyliszek
Atak: 11
Obrona: 11
Obrażenia: 6-10
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 325
Zdolności: Zamienia w kamień
Większy bazyliszek
Atak: 12
Obrona: 12
Obrażenia: 6-10
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 7
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 400
Zdolności: Zamienia w kamień
Gorgona
Atak: 10
Obrona: 14
Obrażenia: 12-16
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 5
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 525
Wielka gorgona
Atak: 11
Obrona: 16
Obrażenia: 12-16
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 6
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 600
Zdolności: Zabija spojrzeniem
Wiwerna
Atak: 14
Obrona: 14
Obrażenia: 14-18
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 7
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 800
Królewska wiwerna
Atak: 14
Obrona: 14
Obrażenia: 18-22
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 11
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1100
Zdolności: Trujący atak
Hydra
Atak: 16
Obrona: 18
Obrażenia: 25-45
Wytrzymałość: 175
Szybkość: 5
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 2200
Zdolności: Atakuje wszystkich przyległych wrogów, powstrzymuje kontratak
Hydra chaosu
Atak: 18
Obrona: 20
Obrażenia: 25-45
Wytrzymałość: 250
Szybkość: 7
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 3500 1
Zdolności: Atakuje wszystkich przyległych wrogów, powstrzymuje kontratak
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz