Uwaga: Przyrost: a/b/c
a – przyrost podstawowy
b – przyrost wtedy, gdy mamy Zamek
c – przyrost wtedy, gdy dostarczyliśmy Graala
Pikinier
Atak: 4
Obrona: 5
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 4
Przyrost: 14/28/42
Koszt: 60
Halabardnik
Atak: 6
Obrona: 5
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 5
Przyrost: 14/28/42
Koszt: 75
Łucznik
Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 4
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 100
Kusznik
Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 6
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 150
Zdolności: Strzela dwukrotnie
Gryf
Atak: 8
Obrona: 8
Obrażenia: 3-6
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 6
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 200
Zdolności: Dwukrotnie kontratakuje
Gryf królewski
Atak: 9
Obrona: 9
Obrażenia: 3-6
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 9
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 240
Zdolności: Zawsze kontratakuje
Zbrojny
Atak: 10
Obrona: 12
Obrażenia: 6-9
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 300
Krzyżowiec
Atak: 12
Obrona: 12
Obrażenia: 7-10
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 6
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 400
Zdolności: Atakuje dwukrotnie
Mnich
Atak: 12
Obrona: 7
Obrażenia: 10-12
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 5
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 400
Kapłan
Atak: 12
Obrona: 10
Obrażenia: 10-12
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 7
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 450
Zdolności: Brak ograniczeń w walce wręcz
Kawalerzysta
Atak: 15
Obrona: 15
Obrażenia: 15-25
Wytrzymałość: 100
Szybkość: 7
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1000
Zdolności: Premia podczas walki
Czempion
Atak: 16
Obrona: 16
Obrażenia: 20-25
Wytrzymałość: 100
Szybkość: 9
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1200
Zdolności: Premia podczas walki
Anioł
Atak: 20
Obrona: 20
Obrażenia: 50
Wytrzymałość: 200
Szybkość: 12
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 3000
Zdolności: Nienawidzi diabłów
Archanioł
Atak: 30
Obrona: 30
Obrażenia: 50
Wytrzymałość: 250
Szybkość: 18
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 5000
Zdolności: +1 do morale, nienawidzi diabłów, wskrzesza
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz