Nekropolis jest łatwo rozbudować, bowiem wystarczą spore ilości drewna i rudy. Kuźnia oferuje namioty medyka, a gildię magii możemy rozwinąć do 5. poziomu – dominują tu zaklęcia z magii ziemi.
W Nekropolis jest tylko jedna strzelająca jednostka – arcylicze. Wytwarzana przez nie Trująca Chmura rani kilku wrogów naraz. Zombie zatruwają przeciwników, Upiory kradną wrogim bohaterom manę i regenerują rany, Wampirzy Lordowie wysysają życie z wroga i wskrzeszają się, a Upiorny Rycerz nie tylko zadaje podwójne obrażenia, ale również rzuca Klątwę.
Występujący tu bohaterowie to Rycerze Śmierci i Nekromanci . Jako jedyni w grze posiadają umiejętność Nekromancja, pozwalającą wskrzeszać Szkielety z poległych jednostek po każdym starciu.
Ratusz
Rada osady
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.
Wymagania: Brak
Koszt: 0
Rada miasta
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.
Wymagania: Rada osady, Karczma
Koszt: 2500
Ratusz
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.
Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko
Koszt: 5000
Kapitol
Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.
Wymagania: Ratusz, Zamek
Koszt: 10000
Fort
Fort
Opis: Wzmacnia mury zamku.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 20 20 5000
Cytadela
Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 2500
Zamek
Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Cytadela
Koszt: 10 10 5000
Infrastruktura
Targowisko
Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Magazyn zasobów
Opis: Dostarcza codziennie 1 sąg drewna i 1 wóz kamieni.
Wymagania: Targowisko
Koszt: 5 5000
Kuźnia
Opis: Produkuje namioty medyka.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 1000
Gildia magów
Gildia magów Poziom 1
Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 5 2000
Budynki specjalne
Karczma
Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Całun ciemności
Opis: Pokrywa miasto dymem, ukrywając je przed innymi graczami.
Wymagania: Fort
Koszt: 1000
Nekromatron
Opis: Powiększa o 10% umiejętność nekromancji u wszystkich twoich nekromantów.
Wymagania: Gildia magów Poziom 1
Koszt: 1000
Szkieletornia
Opis: Pozwala przekształcić dowolne jednostki w szkielety.
Wymagania: Przeklęta świątynia
Koszt: 1000
Stocznia
Opis: Pozwala na produkcję oraz zakup okrętów.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 20 2000
Więzienie dusz
Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa o 20% umiejętność nekromancji u wszystkich bohaterów, którzy ją posiadają.
Wymagania: Brak
Koszt: Graal
Budynki jednostek
Przeklęta świątynia
Opis: Pozwala rekrutować szkielety.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 5 400
Ul. Przeklęta świątynia
Opis: Pozwala rekrutować większe kościeje.
Wymagania: Przeklęta świątynia
Koszt: 5 5 1000
Rozkopane groby
Opis: Zwiększa przyrost szkieletów o 6 tygodniowo.
Wymagania: Szkieletornia
Koszt: 1000
Cmentarz
Opis: Pozwala rekrutować ożywieńce.
Wymagania: Przeklęta świątynia
Koszt: 5 1000
Ul. Cmentarz
Opis: Pozwala rekrutować zombi.
Wymagania: Cmentarz
Koszt: 5 5 1000
Grobowiec dusz
Opis: Pozwala rekrutować zjawy.
Wymagania: Przeklęta świątynia
Koszt: 5 5 1500
Ul. Grobowiec dusz
Opis: Pozwala rekrutować upiory.
Wymagania: Grobowiec dusz
Koszt: 5 1500
Dworek
Opis: Pozwala rekrutować wampiry.
Wymagania: Cmentarz
Koszt: 5 5 2000
Mauzoleum
Opis: Pozwala rekrutować lisze.
Wymagania: Gildia magów Poziom 1, Cmentarz
Koszt: 10 10 2000
Ul. Mauzoleum
Opis: Pozwala rekrutować arcylisze.
Wymagania: Mauzoleum
Koszt: 5 5 2000
Sale ciemności
Opis: Pozwala rekrutować czarnych rycerzy.
Wymagania: Dworek, Mauzoleum
Koszt: 10 10 6000
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz