Głowa

1 minuta czytania

Hełm alabastrowego jednorożca

hełm alabastrowego jednorożca

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa współczynnik wiedzy bohatera o +1.

Czaszkowy hełm

czaszkowy hełm

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa współczynnik wiedzy bohatera o +2.

Hełm chaosu

hełm chaosu

Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Zwiększa współczynnik wiedzy bohatera o +3.

Korona najwyższego maga

korona najwyższego maga

Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Zwiększa współczynnik wiedzy bohatera o +4.

Hełm piekielnego sztormu

hełm piekielnego sztormu

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa współczynnik wiedzy bohatera o +5.

Korona ze smoczych zębów

korona ze smoczych zębów

Klasa: Relikt
Efekt: Zwiększa współczynniki mocy i wiedzy bohatera o +4.

Hełm gromu

hełm gromu

Klasa: Relikt
Efekt: Zwiększa współczynnik wiedzy bohatera o +10, ale obniża jego moc o -2.

Hełm boskich mocy

hełm boskich mocy

Klasa: Relikt
Efekt: Zwiększa wszystkie cztery współczynniki bohatera o +6.

Kapelusz czarodzieja

kapelusz czarodzieja

Klasa: Relikt
Efekt: Dodaje do księgi zaklęć wszystkie czary piątego poziomu.

Hełm wilka morskiego

hełm wilka morskiego

Klasa: Relikt
Efekt: Zwiększa punkty ruchu bohatera na wodzie o 500 punktów, dodaje do księgi zaklęć czary przyzywania i niszczenia okrętów oraz chroni armię bohatera przed wirami.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...