szczury_wroclawia_szpital

Inne

Zwój z zaklęciem

zwój z zaklęciem

Klasa: Niesklasyfikowany
Efekt: Zawiera losowy czar.

Statuetka poznania

statuetka poznania

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa zdolność "Sokoli wzrok" o 5%.

Stoicki obserwator

stoicki obserwator

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa zdolność "Sokoli wzrok" o 10%.

Nogi legionisty

nogi legionisty

Klasa: Skarb
Efekt: Będąc w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększają o 5 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 2. (w danym mieście).

Order męstwa

order męstwa

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa morale bohatera o 1 punkt. Wszystkie jednostki w armii bohatera stają się odporne na czary umysłu.

Herb męstwa

herb męstwa

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Glejt męstwa

glejt męstwa

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Czterolistna koniczyna

czterolistna koniczyna

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Karty tarota

karty tarota

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększają szczęście bohatera o 1 punkt.

Statuetka szczęścia

statuetka szczęścia

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Duch opresji

duch opresji

Klasa: Skarb
Efekt: Niweluje wszelkie premie oraz kary do morale bohatera i przeciwnika.

Klepsydra diabelskiej godziny

klepsydra diabelskiej godziny

Klasa: Skarb
Efekt: Niweluje wszelkie premie oraz kary do szczęścia bohatera i przeciwnika.

Luneta

luneta

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa pole widzenia bohatera o 1 punkt.

Teleskop

teleskop

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa pole widzenia bohatera o 1 punkt.

Magiczny znak

magiczny znak

Klasa: Skarb
Efekt: Regeneruje 1 punkt many więcej.

Talizman many

talizman many

Klasa: Skarb
Efekt: Regeneruje 2 punkty many więcej.

Magiczna kula many

magiczna kula many

Klasa: Skarb
Efekt: Regeneruje 3 punkty many więcej.

Elficki łuk z drzewa wiśni

elficki łuk z drzewa wiśni

Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa zdolność "Łucznictwo" o 5%.

Samonapełniający się wóz drewna

samonapełniający się wóz drewna

Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Generuje jeden sąg drewna dziennie.

Samonapełniający się wóz rudy

samonapełniający się wóz rudy

Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Generuje jedną rudę dziennie.

Korpus legionisty

korpus legionisty

Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Będąc w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększa o 3 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 4. (w danym mieście).

Lędźwie legionisty

lędźwie legionisty

Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Będąc w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększają o 4 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 3. (w danym mieście).

Cięciwa z grzywy jednorożca

cięciwa z grzywy jednorożca

Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Zwiększa zdolność "Łucznictwo" o 10%.

Emblemat wiedzy

emblemat wiedzy

Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Zwiększa zdolność "Sokoli wzrok" o 15%.

Kajdany wojny

kajdany wojny

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Nie pozwalają na poddanie się ani ucieczkę z pola bitwy bohaterowi oraz jego przeciwnikowi.

Fiolka żywej krwi

fiolka żywej krwi

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa maksymalną ilość punktów życia wszystkich jednostek w armii bohatera o 2 punkty.

Kula firmamentów

kula firmamentów

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa o 50% obrażenia wszystkich zaklęć opartych na żywiole powietrza.

Kula płonącego ognia

kula płonącego ognia

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa o 50% obrażenia wszystkich zaklęć opartych na żywiole ognia.

Kula żywiołu ziemi

kula żywiołu ziemi

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa o 50% obrażenia wszystkich zaklęć opartych na żywiole ziemi.

Kula sztormów

kula sztormów

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa o 50% obrażenia wszystkich zaklęć opartych na żywiole wody.

Kula stałości

kula stałości

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zapewnia ochronę przed zaklęciem "Rozproszenie".

Złoty łuk

złoty łuk

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Oddziały łucznicze nie otrzymują kar przy atakach na odległość.

Anielskie strzały

anielskie strzały

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększają zdolność "Łucznictwo" o 15%.

Głowa legionisty

głowa legionisty

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Będąc w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększa o 1 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 6. (w danym mieście).

Ręce legionisty

ręce legionisty

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Będąc w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększają o 2 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 5. (w danym mieście).

Bezdenny tygiel rtęci

bezdenny tygiel rtęci

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Generuje jedną uncję rtęci dziennie.

Bezdenny mieszek złota

bezdenny mieszek złota

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Generuje 500 sztuk złota dziennie.

Bezdenna sakiewka złota

bezdenna sakiewka złota

Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Generuje 750 sztuk złota dziennie.

Bezdenny worek złota

bezdenny worek złota

Klasa: Relikt
Efekt: Generuje 1000 sztuk złota dziennie.

Księga magii powietrza

księga magii powietrza

Klasa: Relikt
Efekt: Dodaje do księgi zaklęć wszystkie zaklęcia magii powietrza.

Księga magii ognia

księga magii ognia

Klasa: Relikt
Efekt: Dodaje do księgi zaklęć wszystkie zaklęcia magii ognia.

Księga magii ziemi

księga magii ziemi

Klasa: Relikt
Efekt: Dodaje do księgi zaklęć wszystkie zaklęcia magii ziemi.

Księga magii wody

księga magii wody

Klasa: Relikt
Efekt: Dodaje do księgi zaklęć wszystkie zaklęcia magii wody.

Kula przeciwstawienia

kula przeciwstawienia

Klasa: Relikt
Efekt: Nie pozwala na używanie zaklęć podczas bitwy.

Kula osłabienia

kula osłabienia

Klasa: Relikt
Efekt: Jednostki odporne na magię tracą tę właściwość.

Fiolka smoczej krwi

fiolka smoczej krwi

Klasa: Relikt
Efekt: Wszystkie smoki otrzymują premię 5 punktów do ataku i obrony.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...