Zwój z zaklęciem
Klasa: Niesklasyfikowany
Efekt: Zawiera losowy czar.
Statuetka poznania
Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa zdolność "Sokoli wzrok" o 5%.
Stoicki obserwator
Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa zdolność "Sokoli wzrok" o 10%.
Nogi legionisty
Klasa: Skarb
Efekt: Będąc w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększają o 5 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 2. (w danym mieście).
Order męstwa
Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa morale bohatera o 1 punkt. Wszystkie jednostki w armii bohatera stają się odporne na czary umysłu.
Herb męstwa
Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa morale bohatera o 1 punkt.
Glejt męstwa
Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa morale bohatera o 1 punkt.
Czterolistna koniczyna
Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.
Karty tarota
Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększają szczęście bohatera o 1 punkt.
Statuetka szczęścia
Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.
Duch opresji
Klasa: Skarb
Efekt: Niweluje wszelkie premie oraz kary do morale bohatera i przeciwnika.
Klepsydra diabelskiej godziny
Klasa: Skarb
Efekt: Niweluje wszelkie premie oraz kary do szczęścia bohatera i przeciwnika.
Luneta
Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa pole widzenia bohatera o 1 punkt.
Teleskop
Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa pole widzenia bohatera o 1 punkt.
Magiczny znak
Klasa: Skarb
Efekt: Regeneruje 1 punkt many więcej.
Talizman many
Klasa: Skarb
Efekt: Regeneruje 2 punkty many więcej.
Magiczna kula many
Klasa: Skarb
Efekt: Regeneruje 3 punkty many więcej.
Elficki łuk z drzewa wiśni
Klasa: Skarb
Efekt: Zwiększa zdolność "Łucznictwo" o 5%.
Samonapełniający się wóz drewna
Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Generuje jeden sąg drewna dziennie.
Samonapełniający się wóz rudy
Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Generuje jedną rudę dziennie.
Korpus legionisty
Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Będąc w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększa o 3 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 4. (w danym mieście).
Lędźwie legionisty
Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Będąc w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększają o 4 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 3. (w danym mieście).
Cięciwa z grzywy jednorożca
Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Zwiększa zdolność "Łucznictwo" o 10%.
Emblemat wiedzy
Klasa: Pomniejszy artefakt
Efekt: Zwiększa zdolność "Sokoli wzrok" o 15%.
Kajdany wojny
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Nie pozwalają na poddanie się ani ucieczkę z pola bitwy bohaterowi oraz jego przeciwnikowi.
Fiolka żywej krwi
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa maksymalną ilość punktów życia wszystkich jednostek w armii bohatera o 2 punkty.
Kula firmamentów
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa o 50% obrażenia wszystkich zaklęć opartych na żywiole powietrza.
Kula płonącego ognia
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa o 50% obrażenia wszystkich zaklęć opartych na żywiole ognia.
Kula żywiołu ziemi
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa o 50% obrażenia wszystkich zaklęć opartych na żywiole ziemi.
Kula sztormów
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększa o 50% obrażenia wszystkich zaklęć opartych na żywiole wody.
Kula stałości
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zapewnia ochronę przed zaklęciem "Rozproszenie".
Złoty łuk
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Oddziały łucznicze nie otrzymują kar przy atakach na odległość.
Anielskie strzały
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Zwiększają zdolność "Łucznictwo" o 15%.
Głowa legionisty
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Będąc w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększa o 1 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 6. (w danym mieście).
Ręce legionisty
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Będąc w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększają o 2 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 5. (w danym mieście).
Bezdenny tygiel rtęci
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Generuje jedną uncję rtęci dziennie.
Bezdenny mieszek złota
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Generuje 500 sztuk złota dziennie.
Bezdenna sakiewka złota
Klasa: Potężny artefakt
Efekt: Generuje 750 sztuk złota dziennie.
Bezdenny worek złota
Klasa: Relikt
Efekt: Generuje 1000 sztuk złota dziennie.
Księga magii powietrza
Klasa: Relikt
Efekt: Dodaje do księgi zaklęć wszystkie zaklęcia magii powietrza.
Księga magii ognia
Klasa: Relikt
Efekt: Dodaje do księgi zaklęć wszystkie zaklęcia magii ognia.
Księga magii ziemi
Klasa: Relikt
Efekt: Dodaje do księgi zaklęć wszystkie zaklęcia magii ziemi.
Księga magii wody
Klasa: Relikt
Efekt: Dodaje do księgi zaklęć wszystkie zaklęcia magii wody.
Kula przeciwstawienia
Klasa: Relikt
Efekt: Nie pozwala na używanie zaklęć podczas bitwy.
Kula osłabienia
Klasa: Relikt
Efekt: Jednostki odporne na magię tracą tę właściwość.
Fiolka smoczej krwi
Klasa: Relikt
Efekt: Wszystkie smoki otrzymują premię 5 punktów do ataku i obrony.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz