riese

Cytadela

Cytadelę możemy stosunkowo szybko rozbudować, jeśli ma się dużo drewna, rudy i nieco siarki. W kuźni wyprodukujemy namioty medyków, a gildię magów możemy rozwinąć do 3. poziomu.

Występujące tu stworzenia zachęcają do defensywnego grania. W Cytadeli jest tylko jedna jednostka strzelająca i dwie latające. Smocze ważki rozpraszają zaklęcia ochronne i osłabiają przeciwników, bazyliszki zamieniają wrogów w kamień, wielkie gorgony mogą zabić spojrzeniem, królewskie wiwerny mają trujący atak, a hydry chaosu atakują kilku przeciwników na raz.

Bohaterowie z Cytadeli to Wiedźmy i Władcy Bestii. Jako że gildia magów nie ma za wiele do zaoferowania, herosi zwykle albo nie parają się magią, albo ograniczają się do znajomości kilku podstawowych zaklęć.



cytadela
Ratusz

Rada osady

rada osady

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.

Wymagania: Brak

Koszt: 0złoto

Rada miasta

rada miasta

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.

Wymagania: Rada osady, Karczma

Koszt: 2500złoto

Ratusz

ratusz

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.

Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko

Koszt: 5000złoto

Kapitol

kapitol

Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.

Wymagania: Ratusz, Zamek

Koszt: 10000złoto

Fort

Fort

fort

Opis: Wzmacnia mury zamku.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 20drewno, 20kamienie, 5000złoto

Cytadela

cytadela

Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Fort

Koszt: 5kamienie, 2500złoto

Zamek

zamek

Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Cytadela

Koszt: 10drewno, 10kamienie, 5000złoto

Infrastruktura

Targowisko

targowisko

Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 500złoto

Magazyn zasobów

magazyn zasobów

Opis: Dostarcza codziennie 1 sąg drewna i 1 wóz rudy.

Wymagania: Targowisko

Koszt: 5kamienie, 5000złoto

Kuźnia

kuźnia

Opis: Produkuje namioty medyka.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 1000złoto

Gildia magów

Gildia magów Poziom 1

gildia magów poziom 1

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 2000złoto

Gildia magów Poziom 2

gildia magów poziom 2

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 4 zaklęcia drugiego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 4rtęć, 4siarka, 4kryształy, 4klejnoty, 1000złoto

Gildia magów Poziom 3

gildia magów poziom 3

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 2

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 6rtęć, 6siarka, 6kryształy, 6klejnoty, 1000złoto

Budynki specjalne

Karczma

karczma

Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 500złoto

Wilcze doły

wilcze doły

Opis: Dodają 2 do obrony bohaterowi dowodzącemu garnizonem podczas oblężenia miasta.

Wymagania: Fort

Koszt: 1000złoto

Obelisk krwi

obelisk krwi

Opis: Dodaje 2 do ataku bohaterowi dowodzącemu garnizonem podczas oblężenia miasta.

Wymagania: Wilcze doły

Koszt: 1000złoto

Sanktuarium

sanktuarium

Opis: Dodaje 1 punkt obrony dla każdego bohatera, który odwiedzi miasto.

Wymagania: Fort

Koszt: 1000złoto

Stocznia

stocznia

Opis: Pozwala na produkcję oraz zakup okrętów.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 20drewno, 2000złoto

Mięsożerna roślina

mięsożerna roślina

Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz podczas oblężenia podnosi zdolność ataku i obrony bohatera dowodzącego garnizonem o 10.

Wymagania: Brak

Koszt: Graal

Budynki jednostek

Chata gnolli

chata gnolli

Opis: Pozwala rekrutować gnolle.

Wymagania: Fort

Koszt: 10drewno, 400złoto

Ul. Chata gnolli

ul. chata gnolli

Opis: Pozwala rekrutować gnolli maruderów.

Wymagania: Chata gnolli

Koszt: 10drewno, 1000złoto

Kwatery oficerskie

kwatery oficerskie

Opis: Zwiększa populację gnolli o 6 tygodniowo.

Wymagania: Chata gnolli

Koszt: 1000złoto

Siedlisko jaszczurów

siedlisko jaszczurów

Opis: Pozwala rekrutować jaszczuroludzi.

Wymagania: Chata gnolli

Koszt: 5drewno, 1000złoto

Ul. Siedlisko jaszczurów

ul. siedlisko jaszczurów

Opis: Pozwala rekrutować reptiliony.

Wymagania: Siedlisko jaszczurów

Koszt: 5drewno, 1000złoto

Rojowisko ważek

rojowisko ważek

Opis: Pozwala rekrutować ważki.

Wymagania: Chata gnolli

Koszt: 5drewno, 2rtęć, 2siarka, 1000złoto

Ul. Rojowisko ważek

ul. rojowisko ważek

Opis: Pozwala rekrutować smocze ważki.

Wymagania: Rojowisko ważek

Koszt: 2rtęć, 2siarka, 1000złoto

Legowisko bazyliszków

legowisko bazyliszków

Opis: Pozwala rekrutować bazyliszki.

Wymagania: Rojowisko ważek

Koszt: 5drewno, 10kamienie, 2000złoto

Ul. Legowisko bazyliszków

ul. legowisko bazyliszków

Opis: Pozwala rekrutować większe bazyliszki.

Wymagania: Legowisko bazyliszków

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 2000złoto

Zagroda gorgon

zagroda gorgon

Opis: Pozwala rekrutować gorgony.

Wymagania: Siedlisko jaszczurów, Rojowisko ważek

Koszt: 10drewno, 10kamienie, 5rtęć, 5siarka, 2500złoto

Ul. Zagroda gorgon

ul. zagroda gorgon

Opis: Pozwala rekrutować wielkie gorgony.

Wymagania: Magazyn zasobów, Zagroda gorgon

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 2000złoto

Gniazdo wiwern

gniazdo wiwern

Opis: Pozwala rekrutować wiwerny.

Wymagania: Siedlisko jaszczurów

Koszt: 15drewno, 3500złoto

Ul. Gniazdo wiwern

ul. gniazdo wiwern

Opis: Pozwala rekrutować królewskie wiwerny.

Wymagania: Gniazdo wiwern

Koszt: 10drewno, 10rtęć, 3000złoto

Staw hydr

staw hydr

Opis: Pozwala rekrutować hydry.

Wymagania: Legowisko bazyliszków, Gniazdo wiwern

Koszt: 10drewno, 10kamienie, 10siarka, 10000złoto

Ul. Staw hydr

ul. staw hydr

Opis: Pozwala rekrutować hydry chaosu.

Wymagania: Staw hydr

Koszt: 10drewno, 10kamienie, 20siarka, 15000złoto

cytadela

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...