przebudzenie_cienie

Loch

3 minuty czytania

Uwaga: Przyrost: a/b/c
a – przyrost podstawowy
b – przyrost wtedy, gdy mamy Zamek
c – przyrost wtedy, gdy dostarczyliśmy Graala

Troglodyta

troglodyta

Atak: 4
Obrona: 3
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4
Przyrost: 14/28/45
Koszt: 50 złoto
Zdolności: Odporność na oślepienie

Piekielny troglodyta

piekielny troglodyta

Atak: 5
Obrona: 4
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 5
Przyrost: 14/28/45
Koszt: 65 złoto
Zdolności: Odporność na oślepienie

Harpia

harpia

Atak: 6
Obrona: 5
Obrażenia: 1-4
Wytrzymałość: 14
Szybkość: 6
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 130 złoto
Zdolności: Atakuje i wraca na miejsce

Harpia wiedźma

harpia wiedźma

Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 1-4
Wytrzymałość: 14
Szybkość: 9
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 170 złoto
Zdolności: Atakuje i wraca na miejsce, powstrzymuje kontratak

Złe oko

złe oko

Atak: 9
Obrona: 7
Obrażenia: 3-5
Wytrzymałość: 22
Szybkość: 5
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 250 złoto
Zdolności: Brak ograniczeń w walce wręcz

Obserwator

obserwator

Atak: 10
Obrona: 8
Obrażenia: 3-5
Wytrzymałość: 22
Szybkość: 7
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 280 złoto
Zdolności: Brak ograniczeń w walce wręcz

Meduza

meduza

Atak: 9
Obrona: 9
Obrażenia: 6-8
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 300 złoto
Zdolności: Brak ograniczeń w walce wręcz, zamienia w kamień

Królewska meduza

królewska meduza

Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 6-8
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 6
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 330 złoto
Zdolności: Brak ograniczeń w walce wręcz, zamienia w kamień

Minotaur

minotaur

Atak: 14
Obrona: 12
Obrażenia: 12-20
Wytrzymałość: 50
Szybkość: 6
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 500 złoto
Zdolności: Wysokie morale

Wielki minotaur

wielki minotaur

Atak: 15
Obrona: 15
Obrażenia: 12-20
Wytrzymałość: 50
Szybkość: 8
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 575 złoto
Zdolności: Wysokie morale

Mantikora

mantikora

Atak: 15
Obrona: 13
Obrażenia: 14-20
Wytrzymałość: 80
Szybkość: 7
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 850 złoto

Chimera

chimera

Atak: 16
Obrona: 14
Obrażenia: 14-20
Wytrzymałość: 80
Szybkość: 11
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1050 złoto
Zdolności: Paraliżujący jad

Czerwony smok

czerwony smok

Atak: 19
Obrona: 19
Obrażenia: 40-50
Wytrzymałość: 180
Szybkość: 11
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 2500 złoto 1 siarka
Zdolności: Odporność na zaklęcia poziomów 1-3

Czarny smok

czarny smok

Atak: 25
Obrona: 25
Obrażenia: 40-50
Wytrzymałość: 300
Szybkość: 15
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 4000 złoto 2 siarka
Zdolności: Odporność na wszystkie zaklęcia

Komentarze

0
·
choć podobno nie najmocniejszy zamek to jednak mój ulubiony. Połączenie czarnych smoków i armagedonu pozwoli wygrać każdą bitwę.

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...