Uwaga: Przyrost: a/b/c
a – przyrost podstawowy
b – przyrost wtedy, gdy mamy Zamek
c – przyrost wtedy, gdy dostarczyliśmy Graala
Goblin
Atak: 4
Obrona: 2
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 5
Przyrost: 15/30/49
Koszt: 40
Hobgoblin
Atak: 5
Obrona: 3
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 7
Przyrost: 15/30/49
Koszt: 50
Wilczy jeździec
Atak: 7
Obrona: 5
Obrażenia: 2-4
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 6
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 100
Wilczy rycerz
Atak: 8
Obrona: 5
Obrażenia: 3-4
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 8
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 140
Zdolności: Atakuje dwukrotnie
Ork
Atak: 8
Obrona: 4
Obrażenia: 2-5
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 4
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 150
Uruk
Atak: 8
Obrona: 4
Obrażenia: 2-5
Wytrzymałość: 20
Szybkość: 5
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 165
Ogr
Atak: 13
Obrona: 7
Obrażenia: 6-12
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 4
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 300
Ogr szaman
Atak: 13
Obrona: 7
Obrażenia: 6-12
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 400
Zdolności: Rzuca zaklęcie "Żądza krwi"
Rok
Atak: 13
Obrona: 11
Obrażenia: 11-15
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 7
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 600
Ptak gromu
Atak: 13
Obrona: 11
Obrażenia: 11-15
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 11
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 700
Zdolności: Uderzenie błyskawicy
Cyklop
Atak: 15
Obrona: 12
Obrażenia: 16-20
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 6
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 750
Zdolności: Może niszczyć mury
Cyklop królewski
Atak: 17
Obrona: 13
Obrażenia: 16-20
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 8
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1100
Zdolności: Może niszczyć mury
Behemot
Atak: 17
Obrona: 17
Obrażenia: 30-50
Wytrzymałość: 160
Szybkość: 6
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 1500
Zdolności: Obniża obronę atakowanego przeciwnika o 40%
Starożytny behemot
Atak: 19
Obrona: 19
Obrażenia: 30-50
Wytrzymałość: 300
Szybkość: 9
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 3000 1
Zdolności: Obniża obronę atakowanego przeciwnika o 80%
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz