przebudzenie_cienie

Bastion

8 minut czytania

Bastion możemy rozbudować stosunkowo szybko, ponieważ głównie potrzeba do tego drewna oraz nieco mniej kamienia i kryształów. W kuźni wyprodukujemy namioty medyka, a gildię magów możemy rozwinąć do 5. poziomu i uczyć się zaklęć należących głównie do magii powietrza oraz ziemi.

Jednostki odznaczają się dużą szybkością, wytrzymałością oraz obrażeniami, jakie zadają wrogom. Niepozorne centaury bojowe mogą odegrać znaczącą rolę w boju, krasnoludzcy wojownicy (mający 40% odporności na czary) i enty (paraliżują wrogów) – jak na defensywne jednostki przystało – świetnie sprawdzają się w obronie szarych elfów, które są jednymi z lepszych strzelających jednostek – strzelają podwójnie.

Bohaterowie z Bastionu to parający się magią Druidzi i fantastycznie radzący sobie w boju Łowcy.

bastion

Ratusz

Rada osady

rada osady

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.

Wymagania: Brak

Koszt: 0 złoto

Rada miasta

rada miasta

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.

Wymagania: Rada osady, Karczma

Koszt: 2500 złoto

Ratusz

ratusz

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.

Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko

Koszt: 5000 złoto

Kapitol

kapitol

Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.

Wymagania: Ratusz, Zamek

Koszt: 10000 złoto

Fort

Fort

fort

Opis: Wzmacnia mury zamku.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 20 drewno 20 kamienie 5000 złoto

Cytadela

cytadela

Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Fort

Koszt: 5 kamienie 2500 złoto

Zamek

zamek

Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Cytadela

Koszt: 10 drewno 10 kamienie 5000 złoto

Infrastruktura

Targowisko

targowisko

Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 500 złoto

Magazyn zasobów

magazyn zasobów

Opis: Dostarcza codziennie 1 klejnot.

Wymagania: Targowisko

Koszt: 5 kamienie 5000 złoto

Kuźnia

kuźnia

Opis: Produkuje wozy z amunicją.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 1000 złoto

Gildia magów

Gildia magów Poziom 1

gildia magów poziom 1

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 2000 złoto

Gildia magów Poziom 2

gildia magów poziom 2

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 4 zaklęcia drugiego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 4 rtęć 4 siarka 4 kryształy 4 klejnoty 1000 złoto

Gildia magów Poziom 3

gildia magów poziom 3

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 2

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 6 rtęć 6 siarka 6 kryształy 6 klejnoty 1000 złoto

Gildia magów Poziom 4

gildia magów poziom 4

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 2 zaklęcia czwartego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 3

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 8 rtęć 8 siarka 8 kryształy 8 klejnoty 1000 złoto

Gildia magów Poziom 5

gildia magów poziom 5

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 1 zaklęcie piątego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 4

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 10 rtęć 10 siarka 10 kryształy 10 klejnoty 1000 złoto

Budynki specjalne

Karczma

karczma

Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5 drewno 500 złoto

Magiczny staw

magiczny staw

Opis: Dostarcza cotygodniowo losową liczbę surowców.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 2 drewno 2 kamienie 2 rtęć 2 siarka 2 kryształy 2 klejnoty 2000 złoto

Fontanna szczęścia

fontanna szczęścia

Opis: Podczas oblężenia zwiększa szczęście bohatera dowodzącego garnizonem o 2 punkty.

Wymagania: Magiczny staw

Koszt: 10 kryształy 1500 złoto

Skarbiec

skarbiec

Opis: Powiększa o 10% zasoby złota posiadane przez gracza w pierwszym dniu każdego tygodnia.

Wymagania: Gildia górnicza

Koszt: 5 drewno 10 kamienie 5000 złoto

Duchowy strażnik

duchowy strażnik

Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa morale wszystkich bohaterów o 2 punkty.

Wymagania: Brak

Koszt: Graal

Budynki jednostek

Stajnie centaurów

stajnie centaurów

Opis: Pozwala rekrutować centaury.

Wymagania: Fort

Koszt: 10 drewno 500 złoto

Ul. Stajnie centaurów

ul. stajnie centaurów

Opis: Pozwala rekrutować centaury bojowe.

Wymagania: Stajnie centaurów

Koszt: 5 drewno 1000 złoto

Chata krasnoludów

chata krasnoludów

Opis: Pozwala rekrutować krasnoludy.

Wymagania: Stajnie centaurów

Koszt: 5 drewno 1000 złoto

Ul. Chata krasnoludów

ul. chata krasnoludów

Opis: Pozwala rekrutować krasnoludzkich wojowników.

Wymagania: Chata krasnoludów

Koszt: 5 drewno 1000 złoto

Gildia górnicza

gildia górnicza

Opis: Powiększa populację krasnoludów o 4 tygodniowo.

Wymagania: Chata krasnoludów

Koszt: 1000 złoto

Gospodarstwo

gospodarstwo

Opis: Pozwala rekrutować leśne elfy.

Wymagania: Stajnie centaurów

Koszt: 10 drewno 1500 złoto

Ul. Gospodarstwo

ul. gospodarstwo

Opis: Pozwala rekrutować wysokie elfy.

Wymagania: Gospodarstwo

Koszt: 10 drewno 1500 złoto

Magiczne źródło

magiczne źródło

Opis: Pozwala rekrutować pegazy.

Wymagania: Gospodarstwo

Koszt: 10 kryształy 2000 złoto

Ul. Magiczne źródło

ul. magiczne źródło

Opis: Pozwala rekrutować srebrne pegazy.

Wymagania: Magiczne źródło

Koszt: 5 kryształy 2000 złoto

Zagajnik

zagajnik

Opis: Pozwala rekrutować drzewce.

Wymagania: Gospodarstwo

Koszt: 2500 złoto

Ul. Zagajnik

ul. zagajnik

Opis: Pozwala rekrutować enty.

Wymagania: Zagajnik

Koszt: 1500 złoto

Zagajnik

zagajnik

Opis: Zwiększa populację drzewców o 2 tygodniowo.

Wymagania: Zagajnik

Koszt: 2000 złoto

Polana jednorożców

polana jednorożców

Opis: Pozwala rekrutować jednorożce.

Wymagania: Magiczne źródło, Zagajnik

Koszt: 5 drewno 5 kamienie 10 klejnoty 4000 złoto

Ul. Polana jednorożców

ul. polana jednorożców

Opis: Pozwala rekrutować jednorożce bitewne.

Wymagania: Polana jednorożców

Koszt: 5 klejnoty 3000 złoto

Smocze urwiska

smocze urwiska

Opis: Pozwala rekrutować zielone smoki.

Wymagania: Gildia magów Poziom 2, Polana jednorożców

Koszt: 30 kamienie 20 kryształy 10000 złoto

Ul. Smocze urwiska

ul. smocze urwiska

Opis: Pozwala rekrutować złote smoki.

Wymagania: Gildia magów Poziom 3, Smocze urwiska

Koszt: 30 kamienie 20 kryształy 20000 złoto

bastion

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...