Forteca

3 minuty czytania

Uwaga: Przyrost: a/b/c
a – przyrost podstawowy
b – przyrost wtedy, gdy mamy Zamek
c – przyrost wtedy, gdy dostarczyliśmy Graala

Gremlin

gremlin

Atak: 3
Obrona: 3
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 4
Przyrost: 16/32/48
Koszt: 30 złoto

Większy gremlin

większy gremlin

Atak: 3
Obrona: 3
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 4
Przyrost: 16/32/48
Koszt: 40 złoto
Zdolności: Atakuje na odległość

Kamienny gargulec

kamienny gargulec

Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 16
Szybkość: 6
Przyrost: 9/18/29
Koszt: 130 złoto

Obsydianowy gargulec

obsydianowy gargulec

Atak: 7
Obrona: 7
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 16
Szybkość: 9
Przyrost: 9/18/29
Koszt: 160 złoto

Kamienny golem

kamienny golem

Atak: 7
Obrona: 10
Obrażenia: 4-5
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 3
Przyrost: 6/12/18
Koszt: 150 złoto
Zdolności: O 50% zmniejsza obrażenia zadawane magią

Żelazny golem

żelazny golem

Atak: 9
Obrona: 10
Obrażenia: 4-5
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 5
Przyrost: 6/12/18
Koszt: 200 złoto
Zdolności: O 75% zmniejsza obrażenia zadawane magią

Mag

mag

Atak: 11
Obrona: 8
Obrażenia: 7-9
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 350 złoto
Zdolności: Bez ograniczeń w walce wręcz, zmniejsza koszt zaklęć bohatera

Arcymag

arcymag

Atak: 12
Obrona: 9
Obrażenia: 7-9
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 7
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 450 złoto
Zdolności: Bez ograniczeń w walce wręcz, zmniejsza koszt zaklęć bohatera

Dżin

dżin

Atak: 12
Obrona: 12
Obrażenia: 13-16
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 7
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 550 złoto
Zdolności: Nienawidzi Ifrytów

Wielki dżin

wielki dżin

Atak: 12
Obrona: 12
Obrażenia: 13-16
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 11
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 600 złoto
Zdolności: Rzuca czary dające losowe korzyści, nienawidzi Ifrytów

Naga

naga

Atak: 16
Obrona: 13
Obrażenia: 20
Wytrzymałość: 110
Szybkość: 5
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 100 złoto
Zdolności: Powstrzymuje kontratak

Królewska naga

królewska naga

Atak: 16
Obrona: 13
Obrażenia: 30
Wytrzymałość: 110
Szybkość: 7
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1600 złoto
Zdolności: Powstrzymuje kontratak

Gigant

gigant

Atak: 19
Obrona: 16
Obrażenia: 40-60
Wytrzymałość: 150
Szybkość: 7
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 2000 złoto 1 klejnoty
Zdolności: Odporność na czary umysłu

Tytan

tytan

Atak: 24
Obrona: 24
Obrażenia: 40-60
Wytrzymałość: 300
Szybkość: 11
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 5000 złoto 2 klejnoty
Zdolności: Bez ograniczeń w walce wręcz, odporność na czary umysłu

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...