riese

Twierdza

Twierdza to miasto dla graczy, lubiących grać ofensywnie, niczym jeździec bez głowy, który od razu wysyła całą armię do bezpośredniego starcia. Jeśli ma się dużo drewna, rudy i kryształów, możemy bardzo szybko się rozbudować. W kuźni wyprodukujemy wozy z amunicją, a gildia magów ogranicza się tylko do 3. poziomu. Stąd przedstawiciele Twierdzy zwykle nie parają się magią.

Występujące tu jednostki nijak nie nadają się do rozgrywania starć z defensywną taktyką, ponieważ najlepiej sprawdzają się w ataku. Największe szanse na zwycięstwo są wtedy, gdy będziemy atakować od razu. W Twierdzy są dwie jednostki strzelające i jedna latająca. Wilczy jeźdźcy atakują dwukrotnie, ptaki gromu rzucają czar Błyskawica na atakowanego wroga, ogry szamani mogą rzucić na którąś z naszych jednostek zaklęcie Żądza Krwi, a cyklopy królewskie potrafią niszczyć mury w trakcie ataku na wrogi zamek.

Bohaterowie z Twierdzy to Magowie Bitewni oraz Barbarzyńcy.



twierdza
Ratusz

Rada osady

rada osady

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.

Wymagania: Brak

Koszt: 0złoto

Rada miasta

rada miasta

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.

Wymagania: Rada osady, Karczma

Koszt: 2500złoto

Ratusz

ratusz

Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.

Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko

Koszt: 5000złoto

Kapitol

kapitol

Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.

Wymagania: Ratusz, Zamek

Koszt: 10000złoto

Fort

Fort

fort

Opis: Wzmacnia mury zamku.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 20drewno, 20kamienie, 5000złoto

Cytadela

cytadela

Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Fort

Koszt: 5kamienie, 2500złoto

Zamek

zamek

Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.

Wymagania: Cytadela

Koszt: 10drewno, 10kamienie, 5000złoto

Infrastruktura

Targowisko

targowisko

Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 500złoto

Magazyn zasobów

magazyn zasobów

Opis: Dostarcza codziennie 1 sąg drewna i 1 wóz rudy.

Wymagania: Targowisko

Koszt: 5kamienie, 5000złoto

Kuźnia

kuźnia

Opis: Produkuje wozy z amunicją.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 1000złoto

Duży warsztat

duży warsztat

Opis: Pozwala produkować balisty.

Wymagania: Kuźnia

Koszt: 5drewno, 1000złoto

Gildia magów

Gildia magów Poziom 1

gildia magów poziom 1

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 2000złoto

Gildia magów Poziom 2

gildia magów poziom 2

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 4 zaklęcia drugiego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 4rtęć, 4siarka, 4kryształy, 4klejnoty, 1000złoto

Gildia magów Poziom 3

gildia magów poziom 3

Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Wymagania: Gildia magów Poziom 2

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 6rtęć, 6siarka, 6kryształy, 6klejnoty, 1000złoto

Budynki specjalne

Karczma

karczma

Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.

Wymagania: Rada osady

Koszt: 5drewno, 500złoto

Gildia najemników

gildia najemników

Opis: Pozwala na wymianę jednostek na zasoby.

Wymagania: Targowisko

Koszt: 1000złoto

Podziemny tunel

podziemny tunel

Opis: Pozwala na ucieczkę garnizonu z oblężonego miasta.

Wymagania: Fort

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 2000złoto

Sale Walhalli

sale walhalli

Opis: Zwiększają o 1 zdolność ataku każdego bohatera, który odwiedzi miasto.

Wymagania: Fort

Koszt: 1000złoto

Pomnik wodza

pomnik wodza

Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa podczas oblężenia zdolność ataku bohatera dowodzącego garnizonem o 20.

Wymagania: Brak

Koszt: Graal

Budynki jednostek

Koszary goblinów

koszary goblinów

Opis: Pozwala rekrutować gobliny.

Wymagania: Fort

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 200złoto

Ul. Koszary goblinów

ul. koszary goblinów

Opis: Pozwala rekrutować hobgobliny.

Wymagania: Koszary goblinów

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 1000złoto

Chata

chata

Opis: Zwiększa populację goblinów o 8 tygodniowo.

Wymagania: Koszary goblinów

Koszt: 1000złoto

Wilczy wybieg

wilczy wybieg

Opis: Pozwala rekrutować wilczych jeźdźców.

Wymagania: Koszary goblinów

Koszt: 10drewno, 5kamienie, 1000złoto

Ul. Wilczy wybieg

ul. wilczy wybieg

Opis: Pozwala rekrutować wilczych rycerzy.

Wymagania: Wilczy wybieg, Ul. Koszary goblinów

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 1000złoto

Wieża orków

wieża orków

Opis: Pozwala rekrutować orki.

Wymagania: Koszary goblinów

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 1000złoto

Ul. Wieża orków

ul. wieża orków

Opis: Pozwala rekrutować uruki.

Wymagania: Kuźnia, Wieża orków

Koszt: 2drewno, 2kamienie, 1000złoto

Fort ogrów

fort ogrów

Opis: Pozwala rekrutować ogry.

Wymagania: Wieża orków

Koszt: 20drewno, 2000złoto

Ul. Fort ogrów

ul. fort ogrów

Opis: Pozwala rekrutować ogrów szamanów.

Wymagania: Gildia magów Poziom 1, Fort ogrów

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 5klejnoty, 2000złoto

Gniazdo na urwisku

gniazdo na urwisku

Opis: Pozwala rekrutować roki.

Wymagania: Wilczy wybieg

Koszt: 10kamienie, 2500złoto

Ul. Gniazdo na urwisku

ul. gniazdo na urwisku

Opis: Pozwala rekrutować ptaki gromu.

Wymagania: Gniazdo na urwisku

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 2000złoto

Grota cyklopów

grota cyklopów

Opis: Pozwala rekrutować cyklopów.

Wymagania: Fort ogrów

Koszt: 20drewno, 20kryształy, 3500złoto

Ul. Grota cyklopów

ul. grota cyklopów

Opis: Pozwala rekrutować cyklopów królewskich.

Wymagania: Grota cyklopów

Koszt: 5drewno, 5kamienie, 3000złoto

Siedlisko behemotów

siedlisko behemotów

Opis: Pozwala rekrutować behemoty.

Wymagania: Gniazdo na urwisku

Koszt: 10drewno, 10kamienie, 10kryształy, 10000złoto

Ul. Siedlisko behemotów

ul. siedlisko behemotów

Opis: Pozwala rekrutować starożytne behemoty.

Wymagania: Siedlisko behemotów

Koszt: 10drewno, 10kamienie, 20kryształy, 15000złoto

twierdza

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...