Twierdza to miasto dla graczy, lubiących grać ofensywnie, niczym jeździec bez głowy, który od razu wysyła całą armię do bezpośredniego starcia. Jeśli ma się dużo drewna, rudy i kryształów, możemy bardzo szybko się rozbudować. W kuźni wyprodukujemy wozy z amunicją, a gildia magów ogranicza się tylko do 3. poziomu. Stąd przedstawiciele Twierdzy zwykle nie parają się magią.
Występujące tu jednostki nijak nie nadają się do rozgrywania starć z defensywną taktyką, ponieważ najlepiej sprawdzają się w ataku. Największe szanse na zwycięstwo są wtedy, gdy będziemy atakować od razu. W Twierdzy są dwie jednostki strzelające i jedna latająca. Wilczy jeźdźcy atakują dwukrotnie, ptaki gromu rzucają czar Błyskawica na atakowanego wroga, ogry szamani mogą rzucić na którąś z naszych jednostek zaklęcie Żądza Krwi, a cyklopy królewskie potrafią niszczyć mury w trakcie ataku na wrogi zamek.
Bohaterowie z Twierdzy to Magowie Bitewni oraz Barbarzyńcy .
Ratusz
Rada osady
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.
Wymagania: Brak
Koszt: 0
Rada miasta
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.
Wymagania: Rada osady, Karczma
Koszt: 2500
Ratusz
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.
Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko
Koszt: 5000
Kapitol
Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.
Wymagania: Ratusz, Zamek
Koszt: 10000
Fort
Fort
Opis: Wzmacnia mury zamku.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 20 20 5000
Cytadela
Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 2500
Zamek
Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Cytadela
Koszt: 10 10 5000
Infrastruktura
Targowisko
Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Magazyn zasobów
Opis: Dostarcza codziennie 1 sąg drewna i 1 wóz rudy.
Wymagania: Targowisko
Koszt: 5 5000
Kuźnia
Opis: Produkuje wozy z amunicją.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 1000
Duży warsztat
Opis: Pozwala produkować balisty.
Wymagania: Kuźnia
Koszt: 5 1000
Gildia magów
Gildia magów Poziom 1
Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 5 2000
Budynki specjalne
Karczma
Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Gildia najemników
Opis: Pozwala na wymianę jednostek na zasoby.
Wymagania: Targowisko
Koszt: 1000
Podziemny tunel
Opis: Pozwala na ucieczkę garnizonu z oblężonego miasta.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 5 2000
Sale Walhalli
Opis: Zwiększają o 1 zdolność ataku każdego bohatera, który odwiedzi miasto.
Wymagania: Fort
Koszt: 1000
Pomnik wodza
Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa podczas oblężenia zdolność ataku bohatera dowodzącego garnizonem o 20.
Wymagania: Brak
Koszt: Graal
Budynki jednostek
Koszary goblinów
Opis: Pozwala rekrutować gobliny.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 5 200
Ul. Koszary goblinów
Opis: Pozwala rekrutować hobgobliny.
Wymagania: Koszary goblinów
Koszt: 5 5 1000
Chata
Opis: Zwiększa populację goblinów o 8 tygodniowo.
Wymagania: Koszary goblinów
Koszt: 1000
Wilczy wybieg
Opis: Pozwala rekrutować wilczych jeźdźców.
Wymagania: Koszary goblinów
Koszt: 10 5 1000
Ul. Wilczy wybieg
Opis: Pozwala rekrutować wilczych rycerzy.
Wymagania: Wilczy wybieg, Ul. Koszary goblinów
Koszt: 5 5 1000
Wieża orków
Opis: Pozwala rekrutować orki.
Wymagania: Koszary goblinów
Koszt: 5 5 1000
Ul. Wieża orków
Opis: Pozwala rekrutować uruki.
Wymagania: Kuźnia, Wieża orków
Koszt: 2 2 1000
Fort ogrów
Opis: Pozwala rekrutować ogry.
Wymagania: Wieża orków
Koszt: 20 2000
Gniazdo na urwisku
Opis: Pozwala rekrutować roki.
Wymagania: Wilczy wybieg
Koszt: 10 2500
Ul. Gniazdo na urwisku
Opis: Pozwala rekrutować ptaki gromu.
Wymagania: Gniazdo na urwisku
Koszt: 5 5 2000
Grota cyklopów
Opis: Pozwala rekrutować cyklopów.
Wymagania: Fort ogrów
Koszt: 20 20 3500
Ul. Grota cyklopów
Opis: Pozwala rekrutować cyklopów królewskich.
Wymagania: Grota cyklopów
Koszt: 5 5 3000
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz