Jeśli chcemy się dobrze rozbudować, będziemy potrzebować dużo drewna i rudy. W kuźni możemy produkować balisty, a gildię magów rozwinąć do 4. poziomu. Dominują w niej głównie zaklęcia wspomagające, należące do magii wody.
Występujące tu jednostki stanowią świetną mieszankę, bowiem znajdziemy dwie strzelające i dwie latające. Halabardnicy i krzyżowcy bardzo dobrze nadają się do obrony jednostek strzelających, kusznik strzela dwukrotnie, gryfy królewskie latają i kontratakują za każdym razem, a archanioły – będące najprawdopodobniej najlepszymi jednostkami w całej grze – mają zdolność wskrzeszania poległych.
Bohaterowie z Zamku to preferujący wygrywanie walk w bezpośrednim starciu Rycerze i stale wspomagający się magią Klerycy .
Ratusz
Rada osady
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota.
Wymagania: Brak
Koszt: 0
Rada miasta
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota.
Wymagania: Rada osady, Karczma
Koszt: 2500
Ratusz
Opis: Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota.
Wymagania: Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko
Koszt: 5000
Kapitol
Opis: Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.
Wymagania: Ratusz, Zamek
Koszt: 10000
Fort
Fort
Opis: Wzmacnia mury zamku.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 20 20 5000
Cytadela
Opis: Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Fort
Koszt: 5 2500
Zamek
Opis: Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania: Cytadela
Koszt: 10 10 5000
Infrastruktura
Targowisko
Opis: Można tu sprzedawać oraz wymieniać zasoby.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Magazyn zasobów
Opis: Dostarcza codziennie 1 sąg drewna i 1 wóz rudy.
Wymagania: Targowisko
Koszt: 5 5000
Kuźnia
Opis: Produkuje balisty.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 1000
Gildia magów
Gildia magów Poziom 1
Opis: Odwiedzenie jej pozwala bohaterowi poznać 5 zaklęć pierwszego poziomu.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 5 2000
Budynki specjalne
Karczma
Opis: Umożliwia wynajem bohaterów i zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 5 500
Bractwo miecza
Opis: Podczas oblężenia zwiększa morale garnizonu o 2 punkty.
Wymagania: Karczma
Koszt: 5 500
Stocznia
Opis: Pozwala na produkcję oraz zakup okrętów.
Wymagania: Rada osady
Koszt: 20 2000
Latarnia morska
Opis: Zwiększa zasięg wszystkich twoich okrętów.
Wymagania: Stocznia
Koszt: 10 2000
Stajnie
Opis: Zwiększają zasięg ruchu każdego bohatera, który je odwiedzi.
Wymagania: Koszary
Koszt: 10 2000
Kolos
Opis: Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa morale wszystkich bohaterów o 2 punkty.
Wymagania: Brak
Koszt: Graal
Budynki jednostek
Strażnica
Opis: Pozwala rekrutować pikinierów.
Wymagania: Fort
Koszt: 10 500
Ul. Strażnica
Opis: Pozwala rekrutować halabardników.
Wymagania: Strażnica
Koszt: 5 1000
Wieża łucznicza
Opis: Pozwala rekrutować łuczników.
Wymagania: Strażnica
Koszt: 5 5 1000
Ul. Wieża łucznicza
Opis: Pozwala rekrutować kuszników.
Wymagania: Wieża łucznicza
Koszt: 5 5 1000
Wieża gryfów
Opis: Pozwala rekrutować gryfy.
Wymagania: Koszary
Koszt: 5 1000
Ul. Wieża gryfów
Opis: Pozwala rekrutować gryfy królewskie.
Wymagania: Wieża gryfów
Koszt: 5 1000
Bastion gryfów
Opis: Zwiększa populację gryfów o 3 tygodniowo.
Wymagania: Wieża gryfów
Koszt: 1000
Koszary
Opis: Pozwala rekrutować zbrojnych.
Wymagania: Kuźnia, Strażnica
Koszt: 5 2000
Ul. Koszary
Opis: Pozwala rekrutować krzyżowców.
Wymagania: Koszary
Koszt: 5 5 2000
Arena walk
Opis: Pozwala rekrutować kawalerzystów.
Wymagania: Stajnie
Koszt: 20 5000
Ul. Arena walk
Opis: Pozwala rekrutować czempionów.
Wymagania: Arena walk
Koszt: 10 3000
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz