Jaszczuroludzie

1 minuta czytania

Rasa, która ze względów fabularnych nie została ujawniona przez Piranha Bytes przed premierą. Saurianie, bo tak się nazywają, rządzili światem za czasów, gdy bogowie jeszcze po nim stąpali. Wydawać się mogło, że po wygnaniu tych ostatnich i jaszczuroludzie wyginęli, ale wraz z wyrastaniem ze ziemi kolejnych ruin okazało się coś innego. Z budowy przypominają istoty humanoidalne, gdyż poruszają się na dwóch nogach. Do tego z zabójczą precyzją posługują się swoimi ogromnymi ostrzami i pancerzami, co czyni z nich bardzo niebezpiecznych przeciwników nawet dla rozwiniętego bohatera. Z początku spotykani są w liczbie dwóch osobników. Później, gdy gracz zapuści się na ich tereny, atakują w grupach liczących od czterech do sześciu członków. Można ich podzielić na trzy kategorie:

Zwiadowców

zwiadowca

Są najsłabsi spośród wszystkich jaszczuroludzi. Spotykani są najczęściej w drugim rozdziale, kiedy bohater jeszcze nie jest dobrze rozwinięty.

Wojowników

wojownik

Jak sama nazwa wskazuje, ta część Saurian sprawdza się na polu bitwy. Niedoświadczony bohater ginie po jednym, dwóch celnych trafieniach. Dlatego też atakując ich warto mieć wsparcie innej postaci, która skutecznie będzie odwracać uwagę wroga od nas.

Kapłanów

kapłan

Zdecydowanie najgroźniejsza klasa. W walce posługują się bronią z taką samą (lub nawet większą!) precyzją jak wojownicy. Dysponują też zaklęciem kuli ognia, która zadaje bardzo duże obrażenia.

Komentarze

0
·
Zapomnieliście o elitarnych wojownikach
0
·
A właśnie, Elitarni Wojownicy... każdy ma swoje odczucia, ale wg mnie to są najgroźniejsi przedstawiciele Saurian. Posiadają ten sam miecz co każdy, ich zbroja wygląda na tylko dopracowaną od zwykłego Jaszczuroczłeka, ale te serie ciosów i momenty ich ataków mogą skutecznie "przekłuć" nasze zamiary. Najczęściej spotykani grupie dwóch osobników, ale w podziemiach zdarzają się większe, do czterech osobników. Dla magów i łuczników to pewnie nie jest duży problem, ale dwóch Elitarnych Wojowników napadających na jakiegoś nieszczęsnego wojownika (nawet z tarczą) często kończy się śmiercią bez odpowiedniej techniki walki. Ja bym radził wystrzegania się tej odmiany.
0
·
Co do Kapłanów to nie walczą lepiej niż Wojownicy, co najwyżej równie dobrze. Wydają się groźni w tej zbroi i z tym wrogim nastawieniem, ale jak już podejdziemy do niego i będzie walczyć mieczem, nie stanowi zagrożenia większego niż Wojownik. Ich szata jest nawet słabsza niż Wojowników, gdyż silniejsze ciosy odbiera większymi obrażeniami, Wojownicy skutecznie ich unikają.
0
·
Zwiadowcy są często w grupie innych Saurian, nie chodzą samodzielnie, chyba że głęboko pod ziemią, gdzie czują się bezpieczni. Istnieje neutralna odmiana, Jaszczuroczłek, którzy są mimo wszystko słabsi od Zwiadowców. Ci potrafią się obronić częściej niż Jaszczuroczłek, zadają maksymalnie cztery uderzenia, a Jaszczuroczłek (jak mu się poszczęści) trzy
0
·
Moim zdaniem kapłani bardzo dobrze władają orężem i posiadają sporo hp.Autor tematu ma racje ,że są wyjątkowo niebezpieczni ,gdyż używają magii z dużą precyzją ,a kiedy już trafiają (mi zazwyczaj schodzi ponad połowa życie a obecnie mam zbroję kapitana i ponad 340hp.Atakują dośc szybko ,a przynajmniej ja zwracam bardzo małą uwagę na obronę przed magią i żywiołami.No i tak samo jak jaszczury elitarne są też Arcykapłani (no i dowódcy ,ale to już szczegóły )
0
·
No cóż, kapłan jest OGROMNYM zagrożeniem dla łuczników, którzy zazwyczaj mają słabą ochronę przeciw magii i atakują z oddali, z bliska posiadają słabsze ataki niż wojownik. Kapłani dlatego, bo uczyli się używania magii, więc logiczne że dobrze się nią posługują... kula ognia zadaje naprawde duże obrażenia, nawet komuś z dobrą zbroją. Jednak, tak jak wspomniałem, ich ataki wręcz są dość słabe. Chodzi o to, że same obrażenia mogą być duże, ale wszystko zależy od tego, czy wogóle do nich dojdzie. Ano właśnie, żeby doszło do obrażeń musi się przebić odpowiednią serią uderzeń przez naszą obronę, a jego ataki są niesprecyzowane i słabo rozwinięte dlatego dla wojownika nie stanowi on żadnego problemu. Jeśli chodzi o maga, to redukują się: Mag vs Mag, z tym że czysty mag (mówię o naszej postaci) ma silniejsze ataki magiczne i lepsze czary oraz skuteczniej obroni się przed magią, choć wcale nie musi dojść do obrażeń od kapłana.
0
·
Jeszcze Wartownicy i Nieumarli Wojownicy.
0
·
Można jeszcze dodać że Saurianie są mało odporni na magiczne pociski i mag mający tę umiejętność na 10 odpowiednio dużo many wsparcie Freda w ciasnych pomieszczeniach gdzie teoretycznie ma mniejsze szanse bez problemu radzi sobie z czterema elitarnymi wojownikami.
0
·
Dlaczego nie ma tu Jaszczuroludzia ARCYKAPŁANA?

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...