
Al-chimija to dziedzina wiedzy, której objęcie rozumem pomoże nam w znaczny sposób w czasie podróży po Farandze.

Dzięki niej będziemy w stanie z mało znaczących roślin stworzyć potężne mikstury, które nie tylko nas uleczą, ale także pozwolą na szybkie odnowienie zapasów energii magicznej, a także na trwałe podwyższenie umiejętności.
Alchemia dzieli się na trzy stopnie zaawansowania, a każdy z nich pozwala na warzenie mikstur o różnej sile działania.
Poziom pierwszy oraz drugi pozwala na tworzenie słabych i standardowych mikstur, a poziom trzeci tyczy się silnych oraz trwałych.

Na wyspie znajdziemy pięciu nauczycieli, którzy mogą nam pomóc w nauce:
- Abrax – mistrz w Wulkanicznej Twierdzy (nauczy poziomu trzeciego)
- Cormac – mag w obozie Dona Estebana (nauczy poziomu trzeciego)
- Garth – nowicjusz w Mieście Portowym, nauczy podstaw alchemii (nauczy poziomu pierwszego)
- Leonardo – alchemik w Mieście Portowym, nauczyciel Gartha (nauczy poziomu drugiego)
- Rhobart – kowal z obozu Dona (nauczy poziomu pierwszego)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz