W 51 już uaktualnieniu ekipa Obsidianów informuje nas, że cele jakie sobie na pierwszym etapie fazy "prototypu" założyli (gracz ma bawiąc się "czuć" styl gier napędzanych silnikiem Infinity – więcej o tym napisałem tu) zostały osiągnięte. A więc udało się opracować założenia walki (na dystans, jak i bezpośredniej), poruszania się, wykorzystywania zdolności specjalnych, rzucania czarów itp.
Stworzono także, co nas w tym wypadku nieco bardziej interesuje, system pozwalający modelować postacie bohaterów, NPCów, a także potworów. Zatem ekipa może już spokojnie pracować nad stale powiększającym się bestiariuszem. Powyżej możecie zaobserwować model potwora zwanego – Skuldrem.
Skuldry są prawie ślepe, dlatego też postrzegają świata ducha, wykorzystując ku temu swoisty rodzaj echolokacji. Pozwala im to dostrzegać "dusze", przez co bardzo trudno ukryć się przed nimi.
Faza druga etapu "prototypu", w która ekipą dopiero co wchodzi, to poza takimi elementami – jak przetestowania w działaniu AI patrolów wroga, funkcjonalności sklepów, mgła wojny, system walki wręcz – zadanie stworzenia małej wioski (projektowanej, jak i inne elementy krajobrazu, za sprawą tzw. potoku graficznego, czyli procesu zmiany trójwymiarowych obiektów w dwuwymiarowy obraz), z budynkami do których postacie mogą wchodzić, pobliskiej jaskini, jak i serii questów z kilkoma, alternatywnymi, ścieżkami prowadzącymi do ich rozwiązania. W tej fazie powstać ma też obszerny loch, ale póki co nic więcej o nim nie wiadomo, więc pisać po próżnicy nie będę. Poniżej możecie obejrzeć grafikę koncepcyjną wzmiankowanej wioski.
A na sam koniec jeszcze jedna grafika, tym razem prezentująca ogra w pełnej krasie.
Komentarze
Nic tylko czekać na gotowy produkt...
Dodaj komentarz