
Łowcy są leśnymi wojownikami i mistrzami polowania. Można ich spotkać w dzikich ostępach całego świata, zawsze ze zwierzęcym towarzyszem, z którym łączy ich duchowa więź Łowcy. Rzadko wchodzą w skład dużych formacji wojskowych, ponieważ ich styl życia wymaga niezależności i izolacji. Często najmuje się ich w charakterze przewodników i zwiadowców.
Łowca to jedna z niewielu klas, które nastawione są na zadawanie obrażeń za pomocą broni dystansowych. Charakterystyczna jest możliwość posiadania zwierzęcego towarzysza, który podąża za tobą przez całą grę i wspiera w walce. W zależności od tego, jakiego zwierzaka wybierzesz, różna będzie jego rola w drużynie. Samego łowcę cechują bardzo mała liczba punktów życia, niezła obrona oraz duża siła ataku i doskonała celność.
Większość zdolności łowcy skupiona jest na specjalnych atakach dystansowych, które albo zadają zwiększone obrażenia, albo osłabiają wroga. Są to zdolności odnawialne, co oznacza, że liczba użyć wraca do maksymalnego poziomu po zakończeniu każdej walki.
Zdolności specjalne
Zdolność | Opis | Dostępność |
---|---|---|
![]() |
Łowca rozpoczyna grę ze zwierzęcym kompanem (którego może nazwać). Towarzysz dzieli Zdrowie i Wytrzymałość z łowcą, więc kiedy jeden otrzymuje obrażenia, redukowana jest żywotność obu. Zwierzęcy kompani mają dużą wytrzymałość na obrażenia, dzięki czemu mogą stawać w obronie swoich panów.
Dostępni zwierzęcy towarzysze: Antylopa, Niedźwiedź, Dzik, Lew, Jeleń, Wilk. |
Automatycznie na 1 poziomie. |
![]() |
Można z niego skorzystać tylko, jeśli postać wyposażona jest w broń dystansową. Cel otrzymuje obrażenia rozłożone w czasie i status Okaleczenia. | Na 1 poziomie. |
![]() |
Łowca może oznaczyć pojedynczy cel. Razem ze zwierzęcym towarzyszem uzyskują premię do obrażeń przeciwko temu wrogowi do końca trwania walki. Po oznaczeniu konkretnego celu nie można zamienić go na inny. | Na 1 poziomie. |
![]() |
Zwiększa liczbę strzałów z broni dystansowej i tempo uzupełniania amunicji, odbierając przy tym nieco Precyzji. | Na 3 poziomie. |
![]() |
Spowolnienie ataku i tempa przeładowania sprawia, że łowca celuje dokładniej, zyskując zwiększoną Celność i Obrażenia. | Na 3 poziomie. |
![]() |
Więź między łowcą i zwierzęcym towarzyszem pozwala na nadnaturalne postrzeganie zagrożenia. Oboje otrzymują znaczącą premię do Obrony, jeśli znajdą się pod wpływem tego samego ataku obszarowego. | Na 3 poziomie. |
![]() |
Zwierzęcy towarzysz otrzymuje premię do obrażeń przeciwko każdej istocie cierpiącej z powodu obrażeń rozłożonych w czasie, włączając w to obrażenia spowodowane Okaleczającym Strzałem. | Na 5 poziomie. |
![]() |
Kiedy zwierzęcy towarzysz łowcy wchodzi w zwarcie z przeciwnikiem, wróg otrzymuje automatycznie status Otoczony – pod warunkiem, że łowca wyposażony jest w broń dystansową i znajduje się naprzeciwko celu. | Na 5 poziomie. |
![]() |
Zwierzęcy towarzysz może powalić przeciwnika na ziemię. 2 użycia/potyczkę. | Na 7 poziomie. |
![]() |
Każdy atak dystansowy łowcy przeprowadzony jest z taką siłą, że przelatuje przez pierwszy cel i uderza w kolejny, znajdujący się za nim (w obrębie 20-stopniowego łuku), powodując odpowiednio mniejsze obrażenia. | Na 7 poziomie. |
![]() |
Łowca jest w stanie ożywić swojego zwierzęcego towarzysza. | Na 7 poziomie. |
![]() |
Korzenie wyrastające z ziemi pod nogami celu powodują jego unieruchomienie. | Na 9 poziomie. |
![]() |
Liczne wspólne potyczki zaowocowały wysoką skutecznością zespołu łowca – zwierzęcy towarzysz. Łowca zyskuje premię do celności, jeśli jego przeciwnik nawiązał już walkę ze zwierzęcym towarzyszem. | Na 9 poziomie. |
![]() |
Łowca jest w stanie ożywić swojego towarzysza i przywrócić mu niewielką ilość Wytrzymałości. | Na 9 poziomie. |
![]() |
Przyzywa zwierzęcego towarzysza, który śpieszy do boku pana, powalając przeciwników na swej drodze bez nawiązywania walki. | Na 11 poziomie. |
![]() |
Zwierzęcy towarzysz łowcy pada na ziemię i przez pewien czas sprawia wrażenie martwego (nie można obrać go za cel), w tym czasie odzyskując Wytrzymałość. | Na 11 poziomie. |
![]() |
Korzysta z faktu, że wróg jest zajęty walką ze zwierzęcym towarzyszem i Ogłusza przeciwnika (w formie ataku drugorzędnego), jeśli łowca trafia lub trafia krytycznie. | Na 11 poziomie. |
![]() |
Kiedy łowca używa łuku myśliwskiego lub bojowego, może z każdym naciągnięciem wystrzelić dwie strzały. Każdy taki strzał ma obniżoną Celność. | Na 13 poziomie. |
![]() |
Łowca ładuje nadmierną ilość prochu przed każdym strzałem z broni palnej. W efekcie wystrzał wytwarza potężny stożek ognia, ale też oślepia łowcę. | Na 13 poziomie. |
![]() |
Kiedy łowca lub zwierzęcy towarzysz traci przytomność, jego partner pada ofiarą normalnego efektu Związanej Rozpaczy. Jednocześnie jednak wypełnia go krótkotrwały, skupiony gniew, przyznając premię do Szybkości, Tempa Ruchu i zwiększający zadawane obrażenia. | Na 15 poziomie. |
Talenty klasowe
Talent | Opis |
---|---|
![]() |
Uczy zwierzęcego towarzysza łowcy brutalnej taktyki, dzięki czemu zadaje on większe obrażenia przy każdym trafieniu. |
![]() |
Łowca poprawia szybkostrzelność, zmniejszając negatywny wpływ szybkiego celowania na celność. |
![]() |
Łowca mierzy z zabójczą precyzją, co pozwala mu korzystać z dodatkowego Okaleczającego Strzału na potyczkę. |
![]() |
Łowca uczy zwierzęcego towarzysza ataku z użyciem obalenia, powodującego rany miażdżone. |
![]() |
Krępujące korzenie łowcy mają paskudne ciernie, które zadają dodatkowe obrażenia kłute i cięte. |
![]() |
Zwierzęcy towarzysz łowcy zyskuje ulepszoną obronę przeciwko zauroczeniu, zamętowi i zdominowaniu. |
![]() |
Zwiększa redukcję obrażeń zwierzęcego towarzysza przeciwko wszystkim rodzajom obrażeń. |
![]() |
Zwierzęcy towarzysz powoduje u przeciwników niewielką ilość obrażeń w wyniku podstępnego ataku. |
![]() |
Zwiększa łączoną premię zapewnianą przez Obronną Więź. |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz