riese

Odpoczynek

Marta "Ati" Kucharska wtorek, 14 lipca 2015

Każdy w trakcie swojej wielkiej przygody musi czasem odpocząć. Jest to istotne nie tylko ze względu na regenerowanie zdrowia i usunięcie okaleczeń, ale także odnowienie umiejętności, czarów oraz talentów z użyciem raz na dzień.

Obozowanie

Spać możesz w każdej bezpiecznej lokacji. Wystarczy wtedy kliknąć odpowiedni przycisk i, jeżeli w okolicy nie ma zagrożeń, bohaterowie będą mieli 8-godzinną przerwę kosztem jednego zestawu obozowego. Dlatego przed wyruszeniem w drogę, warto pamiętać o ich zakupieniu.

zestaw obozowy

Zestaw obozowy wymagany jest do rozbicia obozu w głuszy i podziemiach. W skład takiego zestawu wchodzą przedmioty niezbędne do rozbicia obozu, przygotowania jedzenia, opatrzenia ran i ogólnie do odpoczynku. Wiele sklepów sprzedaje takie zestawy, a czasem można je znaleźć w porzuconych pojemnikach lub ekwipunku wrogów. Poziom trudności gry ogranicza ilość zestawów obozowych, które można przenosić. Na niższym poziomie trudności można ich przenosić więcej.

Ilość zestawów obozowych możliwych do przenoszenia na poziom gry:

  • Niski – 6 zestawów
  • Średni – 4 zestawy
  • Wysoki – 2 zestawy

Twierdza

Ulepszenie Bonus bonus
Plac treningowy Moc +3
Biblioteka Wiedza +2
Forum Intelekt +3
Żywy labirynt Skradanie się +2
Warsztat Zręczność +3
Baszty Percepcja +3
Leśne szlaki Kondycja +3, Atletyka +2
Gajówka Przetrwanie +2
Dom wynalazcy Mechanika +2
Kaplica Stanowczość +3

Aby móc spać w Caed Nua, musisz odremontować Jasny Dwór, natomiast żeby korzystać z poszczególnych bonusów, musisz najpierw wybudować ulepszenie.

poe

Gospody

Gospoda Dracogen, Jeleni Bród

dracogen Pokój Bonus bonus Koszt
Stara stajnia - 30 SzM
Gniazdo żmija Zręczność +2 120 SzM
Jama draka Moc +1,
Kondycja +2
150 SzM
Leże smoka Moc +2,
Kondycja +2,
Intelekt +2
200 SzM

Pod Czarnym Ogarem, Złocona Dolina

pod czarnym ogarem Pokój Bonus bonus Koszt
Noclegownia0 SzM
Odpoczynek Rzemieślnika Percepcja +1,
Mechanika +1
110 SzM
Duma Jeleniego Brodu Stanowczość +2 150 SzM

Gęś i Lis, Miedziane Aleje, Zatoka Buntu

gęś i lis Pokój Bonus bonus Koszt
Noclegownia25 SzM
Izba kupiecka Percepcja +1,
Stanowczość +1
120 SzM
Izba łucznicza Atletyka +1,
Mechanika +1
140 SzM
Komnata Cudów Świata Intelekt +1,
Wiedza +2
150 SzM
Lisia nora Zręczność +2,
Skradanie się +1
160 SzM

Pod Osmoloną Beczułką, Paprotny Brzeg, Zatoka Buntu

osmolona beczułka Pokój Bonus bonus Koszt
Bandycka Ostoja Percepcja +2,
Przetrwanie +1
150 SzM
Izba Szlachecka Intelekt +4 170 SzM

Słony Maszt, Dar Ondry, Zatoka Buntu

słony maszt Pokój Bonus bonus Koszt
Noclegownia25 SzM
Błyszcząca Perła Kondycja +1,
Atletyka +2
140 SzM
Szeroka Rufa Zręczność +1,
Percepcja +1
180 SzM

Niebiańska Latorośl, Gawęda, Bliźniacze Wiązy

niebiańska latorośl Pokój Bonus bonus Koszt
Wytchnienie wędrowca Stanowczość +1,
Przetrwanie +1
140 SzM
Niebiańska komnata Moc +2,
Kondycja +2,
Stanowczość +2
200 SzM

Spoczynek Grefa, Krzepa, Biała Marchia

biała marchia Pokój Bonus bonus Koszt
Miedziana płotka Zręczność +2 50 SzM
Srebrny sum Zręczność +2,
Moc +2
100 SzM
Złoty wieloryb Zręczność +2,
Moc +2,
Kondycja +2
150 SzM

Kary za zmęczenie

zmeczenie Nieznaczne zmęczenie
Wszystkie Obrony: -5, Celność -10, Maks. Wytrzymałość -10%

powazne zmeczeniePoważne zmęczenie
Wszystkie Obrony: -10, Celność -20, Maks. Wytrzymałość -25%

skrajne zmeczenieSkrajne zmęczenie
Wszystkie Obrony: -15, Celność -30, Maks. Wytrzymałość -50%

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...