Druid

4 minuty czytania

druid, pillars of etenirty

Druidzi są animistami, którzy łączą się z mocą duchową, przepływającą przez proste, żywe istoty Eory – rośliny, zwierzęta, a czasem nawet żywe kamienie. Druidzi oddają cześć, choć niekoniecznie religijną, światu przyrody i żywo interesują się zgłębianiem jej tajemnic. Większość kultur postrzega druidów jako pewną grupę pierwotnych magów, jednak wśród Glanfatan, na Naasitaq i w wielu kulturach wiejskich mogą oni zajmować wysokie, wpływowe stanowiska.

Druid jest jedną z klas magicznych, jednak posiada dwie unikalne cechy. Nie musi uczyć się czarów oraz może w trakcie walki przybrać postać zwierzęcia. Wyboru formy zwierzęcej dokonuje się podczas tworzenia postaci i nie da się jej później zmienić. Druid, przyjmując kształt zwierzęcia, otrzymuje bonusy do statystyk związanych z walką wręcz. W normalnej postaci dysponuje bardzo małą liczbą punktów zdrowia i wytrzymałości oraz jest pozbawiony obrony.

Druid od początku rozgrywki ma dostęp do wszystkich czarów. Podczas awansowania na kolejne poziomy automatycznie uczy się wszystkich nowych zaklęć. Pozostaje jednak w dalszym ciągu ograniczenie co do liczby zaklęć danego poziomu rzucanych między odpoczynkami.

Zdolności specjalne

Zdolność Opis Dostępność
druid, pillars of etenirty Przemiana Pozwala druidowi na zmianę swojej formy w hybrydę jego normalnego ciała i ciała zwierzęcia albo ducha żywiołów, zyskując jego styl ataku i pomniejsze zdolności specjalne. Druidzi zaczynają z określoną zwierzęcą formą i mogą znaleźć kolejne później w świecie (chociaż nauczenie się ich często jest ograniczone przez poziom). Przemiana trwa, dopóki druid jej nie wyłączy albo walka się nie zakończy (3/odpoczynek). Kiedy druid rośnie w siłę, jego słabsze zaklęcia zmieniają użycia z x/odpoczynek na x/potyczkę. Druidzi w swoich specjalnych formach nie mogą używać broni, ale zawsze mogą rzucać zaklęcia. Automatycznie na 1 poziomie.
druid, pillars of etenirty Przemiana: Niedźwiedź Czerpie z naturalnej więzi druida z niedźwiedziem, umożliwiając mu tymczasowe przyjęcie jego formy, która ma wysoką Redukcję Obrażeń i razi wrogów potwornym rykiem. Wariant umiejętności: Przemiana.
druid, pillars of etenirty Druidzki Niedźwiedzi Ryk Druid przemieniony w niedźwiedzia wydaje z siebie przerażający ryk, powodując Przestrach u przeciwników w obszarze działania. Umiejętność przemiany: Niedźwiedź
druid, pillars of etenirty Przemiana: Dzik Czerpie z naturalnej więzi druida z dzikiem, umożliwiając mu tymczasowe przyjęcie jego formy, która pozwala zregenerować utraconą Wytrzymałość i zadaje obrażenia okresowe w zwarciu. Wariant umiejętności: Przemiana.
druid, pillars of etenirtyDruidzka Regeneracja Dzika Przemiana w dzika umożliwia druidom ciągłą – choć skromną – regenerację Wytrzymałości. Umiejętność przemiany: Dzik
druid, pillars of etenirty Przemiana: Jeleń Czerpie z naturalnej więzi druida z jeleniem, umożliwiając mu tymczasowe przyjęcie jego formy, która zwiększa wszystkie rodzaje obrony i pozwala atakować grupy wrogów w zwarciu przy pomocy Jeleniej Rzezi. Wariant umiejętności: Przemiana.
druid, pillars of etenirtyDruidzka Jelenia Rzeź Druid w postaci jelenia może brawurowo zaatakować na dużym obszarze. Każdy pomyślny atak w zwarciu oznacza wówczas dodatkowe uderzenie o zmniejszonej sile, wymierzone we wrogów w promieniu 1 m od pierwotnego celu. Umiejętność przemiany: Jeleń
druid, pillars of etenirty Przemiana: Wilk Czerpie z naturalnej więzi druida z wilkiem, umożliwiając mu tymczasowe przyjęcie jego formy, która pozwala na szybsze ruchy i atak z Powaleniem. Wariant umiejętności: Przemiana.
druid, pillars of etenirtyPowalenie Potężnie popycha wroga, powalając go, ale powodując tylko niewielkie obrażenia. Umiejętność przemiany: Wilk
druid, pillars of etenirty Przemiana: Kot Czerpie z naturalnej więzi druida z kotem, umożliwiając mu tymczasowe przyjęcie jego formy, która pozwala na szybsze ataki i krótkotrwałe ataki błyskawiczne. Wariant umiejętności: Przemiana.
druid, pillars of etenirtyKocia Wściekłość Chwilowo przyspiesza tempo ataku druida przemienionego w kota. Umiejętność przemiany: Kot
druid, pillars of etenirtyCzary Druida Co drugi poziom doświadczenia, zaczynając od 1, druid uzyskuje dostęp do wszystkich czarów danego poziomu postaci. Poziomy: 1,3,5,7,9,11,13,15.

Talenty klasowe

Talent Opis
druid, pillars of etenirtyDziki Cios Na pierwszym poziomie doświadczenia wszyscy druidzi otrzymują talent Dziki Cios – muszą jednak ustalić, jakiego typu obrażenia chcą zadawać (Ogień, Kwas, Zimno, Porażenie). Obrażenia te dodawane są do każdego udanego ataku.
druid, pillars of etenirtyPotężniejszy Dziki Cios Zwiększa siłę Dzikiego Ciosu druida, powiększając zadawane obrażenia.
druid, pillars of etenirtyDodatkowa Przemiana Dzięki więzi druida z naturą, otrzymuje on dodatkową możliwość przemiany na odpoczynek.
druid, pillars of etenirtyDodatkowy czar pierwszego poziomu Druid zyskuje możliwość rzucenia dodatkowego czaru poziomu pierwszego.
druid, pillars of etenirtyDodatkowy czar drugiego poziomu Druid zyskuje możliwość rzucenia dodatkowego czaru poziomu drugiego.
druid, pillars of etenirtyDodatkowy czar trzeciego poziomu Druid zyskuje możliwość rzucenia dodatkowego czaru poziomu trzeciego.
druid, pillars of etenirtyDodatkowy czar czwartego poziomu Druid zyskuje możliwość rzucenia dodatkowego czaru poziomu czwartego.

Komentarze

0
·
W nowszych aktualizacjach wprowadzono dość ciekawą zmianę - zwierzęca przemiana druida nie jest już ograniczona 3/dzień, lecz 1/potyczkę. To pozwala druidowi w każdej walce radzić sobie w zwarciu w formie bestii.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...