Strofy Pieśniarza

3 minuty czytania

Spis treści

Poziom 1

Błogosławiony Wengridh, Śród Ludu Najchyższy

błogosławiony wengridh, śród ludu najchyższy

Czas trwania: 4 s
Efekt: 2 s
Aura (przyjaciel): Szybkość Ruchu: +1,2, Refleks: +10 przez 6 s

Zwiększa tempo ruchu i Refleks wszystkich sprzymierzeńców w obszarze działania.

Tępe Ostrze, Zgięty Sztych

tępe ostrze, zgięty sztych

Czas trwania: 4 s
Efekt: 2 s
Aura (wróg): Obrażenia: x0,9 (Cięte, Kłute) przez 6 s

Zmniejsza zadawane przez wrogów obrażenia cięte i kłute.

Spuchły Im Języki i Zaniemówili

spuchły im języki i zaniemówili

Czas trwania: 4 s
Efekt: 2 s
Aura (wróg): Koncentracja: -10 przez 6 s

Zmniejsza Koncentrację wrogów w obszarze działania.

Przybywajcie, Wichry Śmierć Niosące

przybywajcie, wichry śmierć niosące

Czas trwania: 4 s
Efekt: 2 s
Aura (wróg): Wytrzymałość: -4,1 przez 6 s

Wysysa część Wytrzymałości wszystkich wrogów znajdujących się na obszarze zaklęcia.

Towarzyszy Widok Odwagą Ich Natchnął

towarzyszy widok odwagą ich natchnął

Czas trwania: 4 s
Efekt: 2 s
Aura (przyjaciel): Hart, Wola: +10 przez 6 s

Ośmiela sprzymierzeńców w obszarze działania, przyznając premię do Hartu i Woli.

Poziom 2

Oto Ich Niezliczone Zastępy, Zwiastuny Zagłady

oto ich niezliczone zastępy, zwiastuny zagłady

Czas trwania: 6 s
Efekt: 3 s
Aura (wróg): Przestraszenie

Tworzy pole strachu, przerażając wrogów w obszarze działania.

Dwunastu Stanęło Przeciw Mocy Świętego

dwunastu stanęło przeciw mocy świętego

Czas trwania: 6 s
Efekt: 3 s
Aura (przyjaciel): Obrona (Przestraszenie, Przerażenie): +10 przez 9 s (podst.)

Redukuje czas trwania Przestraszenia i Przerażenia u sprzymierzeńców w obszarze działania i broni przed tymi efektami.

Szron i Mróz za Karthem Kroczyły

szron i mróz za karthem kroczyły

Czas trwania: 6 s
Efekt: 3 s
Aura (przyjaciel): Zastawienie pułapki: Pułapka Szronu i Mrozu przez 9 s (podst.)

Sprzymierzeńcy pozostawiają za sobą mroźny ślad, który powoduje Okulawienie i obrażenia od zimna u przeciwników.

Szybkoręka Ila Strzały Wypuszczała

szybkoręka ila strzały wypuszczała

Czas trwania: 6 s
Efekt: 3 s
Aura (przyjaciel): Szybkość przeładowania, Szybkostrzelność: x1,2 przez 9 s (podst.)

Zwiększa szybkość ataków dystansowych sprzymierzeńców i skraca czas przeładowania broni.

Lis Przed Rolnikiem Zwinnie Uciekał

lis przed rolnikiem zwinnie uciekał

Czas trwania: 6 s
Efekt: 3 s
Aura (wróg): Celność przeciwko odstępującym wrogom: -10 przez 9 s (podst.)

Zmniejsza Celność odstępujących od walki wrogów.

Poziom 3

Aefyllath Ues Mith Fyr

aefyllath ues mith fyr

Czas trwania: 8 s
Efekt: 4 s
Aura (przyjaciel): Obrażenia: +25,8 (Ogień) przez 12 s (podst.)

Dodaje poparzenia do obrażeń zadawanych przez broń sprzymierzeńców.

Siedmioro Na Pokład Ruszyło

siedmioro na pokład ruszyło

Czas trwania: 8 s
Efekt: 4 s
Aura (przyjaciel): Obrona (Powalenie), Koncentracja: +15, Redukcja Obrażeń (Zimno, Elektryczność): +10 przez 12 s (podst.)

Sprzymierzeńcy w obszarze działania otrzymują premię do Redukcji Obrażeń od zimna i elektryczności oraz dodatkową obronę przed Powaleniem.

Smok Wierzgnął, Smok Zawył

smok wierzgnął, smok zawył

Czas trwania: 8 s
Efekt: 4 s
Aura (wróg): Obrażenia: 41,2 (Ogień, Cięte) przez 12 s (podst.)

Wytwarza pole zagrożenia, powodujące obrażenia od ognia i rany cięte u przeciwników w zasięgu.

Na Tarczach Srebrnych Rycerzy Łamały Się Ostrza i Strzały

na tarczach srebrnych rycerzy łamały się ostrza i strzały

Czas trwania: 8 s
Efekt: 4 s
Aura (przyjaciel): Odbicie: +10 przez 12 s (podst.)

Zwiększa wartość Odbicia u sprzymierzeńców w obszarze działania.

Poziom 4 – dostępne w dodatku Biała Marchia cz. I

Oczy Osłonili Przed Fampyra Wzrokiem

sfory

Czas trwania: 10 s
Efekt: 5 s (podst.)
Aura (przyjaciel): Obrona (Zamęt) +20, Obrona (Zauroczenie) +20, Obrona (Zdominowanie) +20, Wola +20 przez 15 s (podst.)

Pieśniarz zyskuje premię do Woli i odporności na Zauroczenie, Zamęt oraz Dominację.

Odwaga Jej Jak Stal Nieugięta

sfory

Czas trwania: 10 s
Efekt: 5 s (podst.)
Aura (przyjaciel): Tarcza przeciw 30 pkt. obrażeń przez 15 s (podst.)

Tworzy barierę, która pochłania obrażenia zadawane sojusznikom pieśniarza.

Stary Siec Nie Chciał Spocząć Nienasycony

sfory

Czas trwania: 10 s
Efekt: 5 s (podst.)
Aura (przyjaciel): Obrażenia odzyskane jako Wytrzymałość: 15% przez 15 s (podst.)

Sprzymierzeńcy pieśniarza odzyskują część zadanych przez siebie obrażeń w formie Wytrzymałości.

Poziom 5 – dostępne w dodatku Biała Marchia cz. II

Miłosierdzie i Życzliwość Jej Śladem Podążały

pieśniarz

Czas trwania: 6 s
Efekt: 6 s (podst.)

Wszyscy sprzymierzeńcy otrzymują więcej Wytrzymałości z leczenia.

Ze Wszystkich Sił Bestię Siecz

pieśniarz

Czas trwania: 6 s
Efekt: 6 s (podst.)

Pieśniarz Zwiększa Celność i Obrażenia zadawane przez sprzymierzeńców wszelkim rodzajom bestii.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...