Spis treści
Poziom 1
Błogosławiony Wengridh, Śród Ludu Najchyższy
Czas trwania: 4 s
Efekt: 2 s
Aura (przyjaciel): Szybkość Ruchu: +1,2, Refleks: +10 przez 6 s
Zwiększa tempo ruchu i Refleks wszystkich sprzymierzeńców w obszarze działania.
Tępe Ostrze, Zgięty Sztych
Czas trwania: 4 s
Efekt: 2 s
Aura (wróg): Obrażenia: x0,9 (Cięte, Kłute) przez 6 s
Zmniejsza zadawane przez wrogów obrażenia cięte i kłute.
Spuchły Im Języki i Zaniemówili
Czas trwania: 4 s
Efekt: 2 s
Aura (wróg): Koncentracja: -10 przez 6 s
Zmniejsza Koncentrację wrogów w obszarze działania.
Przybywajcie, Wichry Śmierć Niosące
Czas trwania: 4 s
Efekt: 2 s
Aura (wróg): Wytrzymałość: -4,1 przez 6 s
Wysysa część Wytrzymałości wszystkich wrogów znajdujących się na obszarze zaklęcia.
Towarzyszy Widok Odwagą Ich Natchnął
Czas trwania: 4 s
Efekt: 2 s
Aura (przyjaciel): Hart, Wola: +10 przez 6 s
Ośmiela sprzymierzeńców w obszarze działania, przyznając premię do Hartu i Woli.
Poziom 2
Oto Ich Niezliczone Zastępy, Zwiastuny Zagłady
Czas trwania: 6 s
Efekt: 3 s
Aura (wróg): Przestraszenie
Tworzy pole strachu, przerażając wrogów w obszarze działania.
Dwunastu Stanęło Przeciw Mocy Świętego
Czas trwania: 6 s
Efekt: 3 s
Aura (przyjaciel): Obrona (Przestraszenie, Przerażenie): +10 przez 9 s (podst.)
Redukuje czas trwania Przestraszenia i Przerażenia u sprzymierzeńców w obszarze działania i broni przed tymi efektami.
Szron i Mróz za Karthem Kroczyły
Czas trwania: 6 s
Efekt: 3 s
Aura (przyjaciel): Zastawienie pułapki: Pułapka Szronu i Mrozu przez 9 s (podst.)
Sprzymierzeńcy pozostawiają za sobą mroźny ślad, który powoduje Okulawienie i obrażenia od zimna u przeciwników.
Szybkoręka Ila Strzały Wypuszczała
Czas trwania: 6 s
Efekt: 3 s
Aura (przyjaciel): Szybkość przeładowania, Szybkostrzelność: x1,2 przez 9 s (podst.)
Zwiększa szybkość ataków dystansowych sprzymierzeńców i skraca czas przeładowania broni.
Lis Przed Rolnikiem Zwinnie Uciekał
Czas trwania: 6 s
Efekt: 3 s
Aura (wróg): Celność przeciwko odstępującym wrogom: -10 przez 9 s (podst.)
Zmniejsza Celność odstępujących od walki wrogów.
Poziom 3
Aefyllath Ues Mith Fyr
Czas trwania: 8 s
Efekt: 4 s
Aura (przyjaciel): Obrażenia: +25,8 (Ogień) przez 12 s (podst.)
Dodaje poparzenia do obrażeń zadawanych przez broń sprzymierzeńców.
Siedmioro Na Pokład Ruszyło
Czas trwania: 8 s
Efekt: 4 s
Aura (przyjaciel): Obrona (Powalenie), Koncentracja: +15, Redukcja Obrażeń (Zimno, Elektryczność): +10 przez 12 s (podst.)
Sprzymierzeńcy w obszarze działania otrzymują premię do Redukcji Obrażeń od zimna i elektryczności oraz dodatkową obronę przed Powaleniem.
Smok Wierzgnął, Smok Zawył
Czas trwania: 8 s
Efekt: 4 s
Aura (wróg): Obrażenia: 41,2 (Ogień, Cięte) przez 12 s (podst.)
Wytwarza pole zagrożenia, powodujące obrażenia od ognia i rany cięte u przeciwników w zasięgu.
Na Tarczach Srebrnych Rycerzy Łamały Się Ostrza i Strzały
Czas trwania: 8 s
Efekt: 4 s
Aura (przyjaciel): Odbicie: +10 przez 12 s (podst.)
Zwiększa wartość Odbicia u sprzymierzeńców w obszarze działania.
Poziom 4 – dostępne w dodatku Biała Marchia cz. I
Oczy Osłonili Przed Fampyra Wzrokiem
Czas trwania: 10 s
Efekt: 5 s (podst.)
Aura (przyjaciel): Obrona (Zamęt) +20, Obrona (Zauroczenie) +20, Obrona (Zdominowanie) +20, Wola +20 przez 15 s (podst.)
Pieśniarz zyskuje premię do Woli i odporności na Zauroczenie, Zamęt oraz Dominację.
Odwaga Jej Jak Stal Nieugięta
Czas trwania: 10 s
Efekt: 5 s (podst.)
Aura (przyjaciel): Tarcza przeciw 30 pkt. obrażeń przez 15 s (podst.)
Tworzy barierę, która pochłania obrażenia zadawane sojusznikom pieśniarza.
Stary Siec Nie Chciał Spocząć Nienasycony
Czas trwania: 10 s
Efekt: 5 s (podst.)
Aura (przyjaciel): Obrażenia odzyskane jako Wytrzymałość: 15% przez 15 s (podst.)
Sprzymierzeńcy pieśniarza odzyskują część zadanych przez siebie obrażeń w formie Wytrzymałości.
Poziom 5 – dostępne w dodatku Biała Marchia cz. II
Miłosierdzie i Życzliwość Jej Śladem Podążały
Czas trwania: 6 s
Efekt: 6 s (podst.)
Wszyscy sprzymierzeńcy otrzymują więcej Wytrzymałości z leczenia.
Ze Wszystkich Sił Bestię Siecz
Czas trwania: 6 s
Efekt: 6 s (podst.)
Pieśniarz Zwiększa Celność i Obrażenia zadawane przez sprzymierzeńców wszelkim rodzajom bestii.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz