W "Pillars of Eternity" każda postać posługuje się szerokim wachlarzem zdolności klasowych i rasowych. Są one jednak powtarzalne, w przeciwieństwie do zdolności Widzącego, czyli głównego bohatera gry.
Zdolność | Opis |
---|---|
Tygiel Duszy | Widzący narusza esencję życiową przeciwników, zyskując jednocześnie Wytrzymałość. |
Dominium Śpiących | Widzący może zaglądać w uśpione wspomnienia z poprzednich żywotów, czerpiąc z nich siłę do wsparcia swoich Cech. Chwilowo zwiększa swoją Moc, Kondycję, Zręczność, Percepcję, Intelekt i Stanowczość o 2. |
Mówca Niespokojnych | Widzący przemawia bezpośrednio do dusz przeciwników, napełniając je grozą przed tym, co czeka je w Cyklu. |
Wstąpienie do Cyklu | Widzący pozwala wrogom wejrzeć w zaświaty, przenosząc tam ich dusze. Powoduje to u nich natychmiastowy Paraliż i Mdłości. |
Rozdarcie duszy | Widzący kieruje swój kolejny atak przeciwko samej esencji przeciwnika, pomijając obronę celu i powodując jego Osłabienie. |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz