Czary druida

Noire Panthere & Norbert "Wolvertino" Rędzia wtorek, 14 lipca 2015

Spis treści

Poziom 1

Zauroczenie Bestii

zauroczenie bestii

Szybkość: średnia
Zasięg: 5 m
Obszar działania: promień 1,25 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Druid, wykorzystując swą wrodzoną więź z przyrodą, jest w stanie zauroczyć wrogo nastawione zwierzęta w obszarze działania.

Tańczące Pioruny

tańczące pioruny

Szybkość: średnia
Zasięg: 15 m
Obszar działania: promień 3 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Tworzy chmurę drobnych piorunów, które rażą wrogów elektrycznością.

Piętno Natury

piętno natury

Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Obszar działania: promień 2,5 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Wrogowie w obszarze działania świecą bladozielonym blaskiem, przez co stają się łatwiejszym celem i tracą punkty Odbicia i Refleksu.

Krzepa Natury

krzepa natury

Szybkość: wysoka
Obszar działania: promień 1,25 m (podst.) od rzucającego

Czerpie z uzdrawiających mocy natury, wywołując łagodny efekt regeneracji i zwiększając maksymalną Wytrzymałość członków drużyny.

Promień Słońca

promień słońca

Szybkość: średnia
Zasięg: 15 m
Obszar działania: promień 1,25 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Intensywny snop światła słonecznego parzy, a czasem oślepia przeciwników w polu działania.

Uchwyt Szponów

uchwyt szponów

Szybkość: wysoka
Zasięg: 6 m
Obszar działania: promień 1,25 m (podst.)
Przerwanie: 0,75 s (silne)

Tworzy parę gigantycznych, ostrych jak brzytwa szponów, zadających obrażenia cięte wszystkim w obszarze działania.

Oplątanie

oplątanie

Szybkość: wysoka
Zasięg: 10 m
Obszar działania: promień 5 m (podst.)
Efekt obszarowy: 20 s (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Gwałtownie rosnący zagon pnączy oplątujących każdego pechowca, który w nie wpadnie. Powodują Okulawienie.

Plugawe Ciernie

plugawe ciernie

Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 5 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Wyrastające z ziemi cierniste pnącza powodują obrażenia kłute i mogą wywoływać Chorobę u każdego w obszarze działania.

Zimowy Wiatr

zimowy wiatr

Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 10 m (podst.) stożek 60°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Przywołuje lodowaty wiatr o niespotykanej sile, powodujący obrażenia od zimna i odpychający wszystkich w obszarze działania.

Poziom 2

Jesienny Rozkład

jesienny rozkład

Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 5 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (słabe)

Tworzy stożek rozkładu, powodując natychmiastowe obrażenia od kwasu i obrażenia periodyczne u wszystkich w obszarze działania.

Śnieżyca

śnieżyca

Szybkość: średnia
Zasięg: 15 m
Obszar działania: promień 2,5 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Wywołuje gwałtowną burzę lodowo-śnieżną, zadając obrażenia od zimna każdemu w obszarze działania i spowalniając Tempo Ataku.

Płomień Lata

płomień lata

Szybkość: wysoka
Zasięg: 15 m
Obszar działania: promień 1,25 m (podst.)
Przerwanie: 0,2 s (słabsze)

Powoduje nagły ognisty wybuch, zadający obrażenia od ognia u wszystkich w obszarze działania.

Pomniejsza Zguba

pomniejsza zguba

Szybkość: niska
Zasięg: 6 m
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Gromadzi parę strzępów zagubionych dusz i łączy je w Pomniejszą Zgubę Ognia, Wiatru, Deszczu lub Ziemi.

Żagiew

żagiew

Szybkość: wysoka

Tworzy w ręku postaci miecz z ognistym ostrzem, powodujący obrażenia od ognia. Zmiana broni kończy działanie zaklęcia.

Zatrzymanie Bestii

zatrzymanie bestii

Szybkość: wysoka
Zasięg: 15 m
Obszar działania: promień 1,25 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Wrzask, który paraliżuje zwierzęta – z wyjątkiem tych najgroźniejszych.

Rój Owadów

rój owadów

Szybkość: średnia
Zasięg: 15 m
Obszar działania: promień 1,25 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Przyciąga rój agresywnych owadów, zadających periodyczne obrażenia bazowe i zmniejszających Koncentrację wszystkich w obszarze działania.

Smak Polowania

smak polowania

Tylko w zwarciu
Szybkość: średnia
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Broń do walki wręcz staje się doskonałym narzędziem do polowania, dodającym do ataku ciągłe obrażenia bazowe i przywracającym Wytrzymałość rzucającemu zaklęcie wraz z każdym trafieniem.

Zdrewniała Skóra

zdrewniała skóra

Szybkość: wysoka
Zasięg: 5 m
Obszar działania: promień 1,25 m (podst.)

Ochrania sprzymierzeńców w obszarze działania grubą warstwą kory, przyznając premię do Redukcji obrażeń od ognia, elektryczności i ran kłutych.

Poziom 3

Pancerz Żuka

pancerz żuka

Szybkość: wysoka
Zasięg: 15 m

Otacza postać ochronną skorupą, która pochłania określoną ilość obrażeń, zanim się rozpadnie. Uniemożliwia jednak ochranianej postaci podjęcie jakichkolwiek działań, nawet ruchu.

Plaga Robaków

plaga robaków

Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Obszar działania: promień 1,25 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Skóra wrogów w obszarze działania pokrywa się chmarą ryjących czerwi, powodując periodyczne obrażenia bazowe. Im ciężej ranna ofiara, tym większe obrażenia.

Balsam Natury

balsam natury

Szybkość: wysoka
Obszar działania: promień 1,25 m (podst.) od rzucającego

Czerpie z uzdrawiających mocy natury, wywołując efekt gwałtownej regeneracji u członków drużyny.

Oczyszczenie z Toksyn

oczyszczenie z toksyn

Szybkość: wysoka
Zasięg: 6 m

Oczyszcza ciało celu z wszelkich toksyn, skraca czas trwania Zatrucia i Choroby oraz daje bonus do obrony przeciwko tym efektom.

Powracająca Burza

powracająca burza

Szybkość: niska
Obszar działania: promień 5 m (podst.) od rzucającego
Efekt obszarowy: 30 s (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Zsyła gwałtowną burzę, co jakiś czas uderzając przeciwników w obszarze działania piorunami powodującymi Ogłuszenie i obrażenia elektryczne.

Zaraza

zaraza

Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m + Przeskok 5 m
Obszar działania: Cel (wróg) + przeskoki (5)

Zaraża cel silną, wycieńczającą chorobą, powodującą Okulawienie i Osłabienie oraz przenoszącą się na innych nieprzyjaciół.

Poroże

poroże

Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Atakuje przeciwnika wyczarowanym, olbrzymim jelenim porożem, które zadaje rany kłute i zmniejsza wartości Odbicia i Refleksu.

Bliźniacze Głazy

bliźniacze głazy

Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Obszar działania: długość 15,4 m + promień 1,5 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Druid rzuca dwa śmiercionośne głazy, które miażdżą wszystkich na swojej drodze i wybuchają w zetknięciu z twardą powierzchnią. Fragmenty głazów zadają rany kłute.

Poziom 4

Wrząca Mgiełka

wrząca mgiełka

Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 3 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Wszyscy w stożkowanym obszarze działania zostają poparzeni i odepchnięci.

Kamienne Zęby

kamienne zęby

Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Obszar działania: promień 2,5 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Wydobywa spod ziemi ostrą skałę, która zadaje wrogom obrażenia kłute i powoduje Powalenie.

Zguba

zguba

Szybkość: niska
Zasięg: 6 m

Gromadzi nieco więcej strzępów zagubionych dusz i łączy je w Zgubę Ognia, Wiatru, Deszczu lub Ziemi.

Gradobicie

gradobicie

Szybkość: średnia
Zasięg: 15 m
Obszar działania: promień 5 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Gwałtowna burza ze śniegiem i odłamkami lodu miażdży przeciwników w obszarze działania i zadaje obrażenia od zimna.

Księżycowa Studnia

księżycowa studnia

Szybkość: średnia
Zasięg: 6 m
Obszar działania: promień 2,5 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Kieruje energię księżycową w pojedyncze źródło mocy, przywracając Wytrzymałość sojuszników w obszarze działania i przyznając im niewielką premię do wszystkich rodzajów obrony.

Druzgocąca Fala

druzgocąca fala

Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 15,4 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Fala wody niszczy wszystko na swojej drodze, miażdżąc i ogłuszając przeciwników.

Cierniste Krzewy

cierniste krzewy

Szybkość: wysoka
Zasięg: 6 m
Obszar działania: promień 2,5 m (podst.)
Efekt obszarowy: 20 s (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Wywołuje wzrost gęstych, ciernistych pnączy, powodujących rany kłute i Okulawienie u wszystkich w obszarze działania.

Poziom 5

Oczyszczający Wiatr

oczyszczający wiatr

Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Obszar działania: długość 15,4 m
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Tworzy ruchomy, oczyszczający obłok, który odpycha wrogów i przywraca Wytrzymałość sprzymierzeńcom.

Mordercze Szpony

mordercze szpony

Szybkość: średnia
Zasięg: 15 m
Obszar działania: promień 1,25 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Potrójne skalne szpony wydobywają się z ziemi i powodują skamienienie oraz obrażenia cięte u wszystkich w obszarze działania.

Podpalaczka

podpalaczka

Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m + Przeskok 5 m
Obszar działania: Cel (wróg) + przeskoki (8)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Kula ognia rykoszetuje pomiędzy wrogami, zadając obrażenia od ognia maksymalnie osiem razy.

Groza Natury

groza natury

Szybkość: wysoka
Obszar działania: promień 1,25 m (podst.) od rzucającego
Efekt obszarowy: 30 s (podst.)

Druid przyzywa potęgę burzy, otaczając się aurą elektryczności, która razi i przeraża pobliskich przeciwników.

Plaga Owadów

plaga owadów

Szybkość: średnia
Zasięg: 15 m
Obszar działania: promień 5 m (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Przyzywa potężny rój jadowitych owadów, który zadaje periodyczne obrażenia bazowe, zmniejszając Koncentrację i wywołując Chorobę u wszystkich w obszarze działania.

Gwałtowna Burza

gwałtowna burza

Szybkość: średnia
Obszar działania: promień 5 m (podst.) od rzucającego
Efekt obszarowy: 15 s (podst.)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Zsyła śmiercionośną burzę, wielokrotnie uderzając przeciwników w obszarze działania piorunami powodującymi Ogłuszenie i obrażenia elektryczne.

Ściana Cierni

ściana cierni

Szybkość: średnia
Zasięg: 12 m
Obszar działania: 20 m Ściana (podst.)
Czas trwania: 30 s
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Tworzy grubą ścianę powykrzywianych cierni, które zadają rany kłute i powodują Zatrucie, skutkujące Osłabieniem w razie nieudanego sprawdzianu Hartu.

Poziom 6

Większa Zguba

większa zguba

Szybkość: niska
Zasięg: 6 m

Gromadzi dużą ilość strzępów zagubionych dusz i łączy je w Większą Zgubę Ognia, Wiatru, Deszczu lub Ziemi.

Ogród Życia

ogród życia

Szybkość: średnia
Zasięg: 15 m
Obszar działania: Cel + promień 5 m (podst.)

Przyśpieszenie berathiańskiego cyklu sprawia, że na ciałach poległych kwitną życiodajne rośliny. Przywracają zdrowie pobliskim sprzymierzeńcom.

Gnijące Czaszki

gnijące czaszki

Szybkość: wysoka

Tworzy w dłoniach postaci przegniłe, roznoszące chorobę czaszki, które pełnią rolę broni dystansowej, zadającej obrażenia miażdżone oraz obszarowe obrażenia periodyczne od kwasu na bazie Choroby.

Słoneczna Lanca

słoneczna lanca

Szybkość: średnia
Zasięg: 20 m
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Przywołuje z nieba potężną lancę słonecznego blasku, powodując rany kłute i poparzenia.

Kwitnący Jad

kwitnący jad

Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Obszar działania: promień 2,5 m (podst.)
Efekt obszarowy: 15 s (podst.)

Wywołuje wzrost pięknych, lecz przerażających i toksycznych kwiatów, które powodują Przestraszenie, Osłabienie oraz periodyczne obrażenia bazowe u wszystkich w obszarze działania.

Poziom 7 – dostępne w dodatku Biała Marchia cz. I

Wezwanie Pierwotnych

druid

Szybkość: niska
Zasięg: 6 m

Druidzi gromadzą czystej postaci energię duchową przyrody, formując 2 losowo wybrane szlamy.

Szczodrość Natury

druid

Szybkość: średnia
Obszar działania: promień 5 m (podst.) od rzucającego

Wszystkie niewykorzystane pola podręczne drużyny wypełniają się wspaniałymi napojami, które można spożyć celem leczenia lub pozyskania premii bojowych.

Okiełznanie Burzy

druid

Szybkość: średnia
Zasięg: 5 m
Obszar działania: promień 2,5 m (podst.)

Druid tworzy wokół sojuszników potężną tarczę przeciw siłom natury, przyznając znaczącą odporność przeciwko obrażeniom od ognia, zimna, kwasu i elektryczności.

Poziom 8 – dostępne w dodatku Biała Marchia cz. II

Mściwa Burza

druid

Szybkość: wysoka

Druid ukierunkowuje siłę burzy. Wszelkie cele trafione przez druida w zwarciu – albo które trafią druida – zostają uderzone piorunem.

Ognisty Jeleń

druid

Szybkość: niska
Czas trwania: 35 s

Z drobnych duchów przyrody druid tworzy wielkiego, ognistego jelenia, który pozostawia za sobą ognisty ślad. Duchy tworzące jelenia mogą zostać gwałtownie rozproszone – niszcząc jelenia i zadając obrażenia od ognia i kłute wszystkim w zasięgu.

Tornado

druid

Szybkość: średnia
Przy odbiciu -50% pkt obrażeń
Obszar działania: długość 30 m (podst.), odbicie maks. 3 razy
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Tworzy niszczycielski wir powietrzny, który może wyrzucać dotkniętych przeciwników w górę oraz powodować Powalenie i obrażenia miażdżone.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...