Spis treści
Poziom 1
Duch Dareta Spocząć Nie Chciał
Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Efekty: Przywołanie: Widmo
Przywołuje spoza Całunu Widmo, które walczy u boku drużyny.
Jak Hel-Hyraf w Tarczę Uderzył
Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 5 m (podst.) stożek 90°
Efekty: Obszar działania (wróg): Redukcja Obrażeń: -5 przez 12 s; Obrona: Hart
Zmniejsza Redukcję Obrażeń wrogów w obszarze działania.
Nie Wie Nikt, Gdzie Kości Ich Spoczywają
Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Efekty: Przywołanie: 3x Ludzki szkielet
Przyzywa trzy szkielety, aby walczyły u boku członków drużyny.
Ni Topór, Ni Burza Rady Mu Nie Dały
Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 2,5 m (podst.) stożek 90°
Efekty: Obszar działania (przyjaciel): Redukcja Obrażeń: +5 (Cięte), Redukcja Obrażeń: +10 (Elektryczność) przez 20 s
Zwiększa Redukcję Obrażeń ciętych i od elektryczności u wszystkich sojuszników w obszarze działania.
Grzmot Jak Fale Czarnych Mórz
Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 2,5 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Obszar działania (wróg): 12-18 (podst.) Miażdżone, Odepchnięcie: 4m, Ogłuszenie przez 5 s; Obrona: Hart
Gwałtowna eksplozja ogłusza i odpycha przeciwników w obszarze działania.
Trzykrotnie Skrzywdzona, Trzykrotnie Pomszczona
Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 3 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Obszar działania (wróg): 12-18 (podst.) Elektryczność; Obrona: Refleks
Czerpie energię elektrostatyczną z otoczenia i tworzy trzy pioruny rażące wszystkich na ich drodze.
Białe Larwy w Trupich Brzuchach Skłębione
Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 10 m (podst.) stożek 90° + promień 2 m (podst.)
Efekty: Obszar działania (wróg): 20-30 (podst.) Miażdżone; Obrona: Refleks
Powoduje wybuch poległego w pobliżu przeciwnika, zadając wrogom obrażenia miażdżone i uwalniając trzy białe larwy.
Poziom 2
Na Dźwięk Jego Głosu, Zabójcy Struchleli
Wymaga: 4 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 5 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Obszar działania (wróg): Paraliż: 8 s (podst.); Obrona: Wola
Paraliżuje wrogów w obszarze działania.
Gernisc Bestię Ubił, Lecz Inne Przybyły
Wymaga: 4 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Efekty: Przywołanie: 3x Żmij
Powołuje do istnienia trzy żmije, aby walczyły u boku drużyny.
Synku, Widzisz Siostry Twe Na Wrzosowisku?
Wymaga: 4 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Obszar działania: promień 1 m (podst.)
Efekty: Przywołanie: 2x Ognik
Gromadzi strzępy zagubionych dusz i tworzy z nich dwa błędne ogniki, które walczą u boku drużyny.
I Rzekł Duch Dareta: "Schwytam Cię, Ben Fidel!"
Wymaga: 4 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 5 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Obszar działania (wróg): Przerażenie: 12 s (podst.); Obrona: Wola
Wywołuje Przerażenie u wrogów w obszarze działania.
Zrzuć Kajdany, Zniszcz Bat!
Wymaga: 4 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 5 m (podst.) stożek 90°
Efekty: Obszar działania (przyjaciel): Obrona przy Odstąpieniu: +25, Obrona (Okulawienie): +50 przez 10 s (podst.), Obrona (Unieruchomienie, Paraliż): +50 przez 30 s (podst.)
Skraca czas trwania Okulawienia, Unieruchomienia, Paraliżu i Skamienienia u sprzymierzeńców w obszarze działania oraz broni przed tymi efektami.
"Twój ci ja!" – Kochanek Zawołał
Wymaga: 4 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 2,5 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Obszar działania (wróg): Zauroczenie: 8 s (podst.); Obrona: Wola
Głęboko wzrusza przeciwników w polu działania, powodując Zauroczenie.
Poziom 3
Bestia Gerniska Oddechem Rozjaśniła Noc
Wymaga: 5 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Obszar działania: promień 1 m (podst.)
Efekty: Przywołanie: Drak
Przyzywa z nieba draka, by walczył u boku drużyny.
Och, Nie Kołataj Do Drzwi Urdela i Gurdela
Wymaga: 5 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Obszar działania: promień 1 m (podst.)
Efekty: Przywołanie: 2x Ogr
Wzywa dwa straszliwe ogry do walki u boku drużyny do czasu zakończenia pieśni.
Powstańcie, Powstańcie, Potomkowie Adona!
Wymaga: 5 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 3,5 m (podst.) stożek 90°
Efekty: Obszar działania (przyjaciel): Podniesienie z 51,5 pkt Wytrzymałości
Ożywia sprzymierzeńców w obszarze działania niewielkim zastrzykiem Wytrzymałości.
Siedem Nocy Czekała, a Biały Wiatr Dął
Wymaga: 5 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 11,1 m
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Cel (wróg): 45-60 (podst.) Zimno; Obrona: Refleks
Atak lodowymi pociskami wymierzony synchronicznie w siedmiu kierunkach.
Oblubienica Ich Podstęp Przejrzała i Odpłaty Zachciała
Wymaga: 5 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 3 m (podst.) stożek 90°
Efekty: Obszar działania (przyjaciel): Zręczność, Percepcja, Intelekt: +5
Ośmiela sprzymierzeńców w obszarze działania, przyznając premię do Zręczności, Percepcji i Intelektu.
Trzydziestu Drużba Ubił, Nim Pół Sali Uszli
Wymaga: 5 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 3 m (podst.) stożek 90°
Efekty: Obszar działania (przyjaciel): Moc, Kondycja, Stanowczość: +5
Ośmiela sprzymierzeńców w obszarze działania, przyznając premię do Mocy, Kondycji i Stanowczości.
Poziom 4 – dostępne w dodatku Biała Marchia cz. I
Tak Śpiewały Tnące Wichry Starej Nary
Wymaga: 6 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m + Przeskok 5 m
Obszar działania: Cel (wróg) + 4x wróg (przeskok)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Cel (wróg): 40-50 (podst.) Zimno, 25% Obrażeń (Miażdżone), Pominięcie RO: 15
Druzgocze przeciwników potężnym podmuchem lodowatego powietrza, które powoduje obrażenia od zimna (pomijając znaczą część RO) i spowalnia cel.
Co Rou Naka W Głębinach Odnalazł
Wymaga: 6 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Czas trwania: 35 s
Efekty: Przywołanie: Bagienny zarodnik
Przywołuje bagienny zarodnik, który walczy po stronie pieśniarza.
Wybraniec Ich Sam Hordę Powstrzymał
Wymaga: 6 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Efekty: Na sobie: Tempo Ataku +40%, Redukcja Obrażeń +10, Przerwanie: +50 przez 30 s. (podst.)
Pieśniarz wypełnia siebie gwałtowną energią, znacząco zwiększając Tempo Ataku.
Poziom 5 – dostępne w dodatku Biała Marchia cz. II
Na Jego Wezwanie, Pradawne Śmierci Narzędzia
Wymaga: 7 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Czas trwania: 45 s
Pieśniarz przywołuje zestaw starożytnego oręża, by zaatakować przeciwnika.
Ciało Ich Do Kości Zagotuje
Wymaga: 7 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 4,5 m stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Ta upiorna inwokacja powoduje gwałtowne rozpuszczanie się ciała i duszy ofiary, zadając obrażenia bazowe.
Komentarze
Dodaj komentarz