Minął już rok od momentu rozpoczęcia zbiórki funduszy na kickstarterze. Przypominam, że padł też wtedy rekord - prawie 4 miliony dolarów wysypali z portfeli fani klasycznych cRPG (i to tylko na tej platformie crawdfundingoewej – łącznie udało się zebrać kilkaset tysięcy dolarów więcej). Co prawda, pierwszeństwo w tym względzie należy się teraz "Tormentowi", ale gdyby nie olbrzymi sukces "Project Eternity", tej drugiej gry zwyczajnie by nie było.

Obsidian Entertainment po zakończeniu zbiórki nie zasypiali gruszek w popiele, trzeba im oddać, że na bieżąco aktualizowali informacje o postępach prac nad grą – stąd pokaźna, licząca 66. pozycji lista uaktualnień.
My, newsmani Game Exe, staraliśmy się śledzić na bieżąco poczynania i prace nad grą. Mogliście u nas przeczytać chociażby o pierwszym wideo prezentującym "grafikę Eternity na żywo", założeniach gry czy zwyczajne teksty, prezentujące screeny z gry. Jest tego w sumie o wiele więcej!
Twórcy zapowiadają z okazji rocznicy wysyp nowych informacji odnośnie postępów prac nad Projektem, dlatego myślę, że w listopadzie warto śledzić newsy na GE.

Komentarze
Dodaj komentarz