Screeny z Project Eternity

1 minuta czytania

Cóż, ten news nie będzie obfitował w słowa, ale treści w nim nie zabraknie. W końcu nie bez powodów mówi się, że obraz wart jest więcej niż tysiąc słów. Jak podaje RPG CODEX na stronie GameStar pojawiła się galeria zapełniona screenami pochodzącymi z gry Obsidianów.

project eternity, drużyna

Na oficjalnym forum gry szef zespołu projektującego Eternity, J. E. Sawyer, informuje, że te obrazy nie pochodzą jeszcze ze skończonego fragmentu Projektu. Można rzec iż wciąż opatrzone są notą "work-in-progress". Pod spodem znajdziecie kolejne screeny, jak i link do galerii na stronie GameStar, gdzie znajduje się jeszcze więcej screenshotów z Project Eternity.

project eternity, screen z gamestar 1 project eternity, screen z gamestar 2 project eternity, screen z gamestar 3 project eternity, screen z gamestar 4

Galeria Project Eternity, GameStar

Komentarze

0
·
Jak dla mnie zajebiste. <3
0
·
Wygląda świetnie, mają co pokazywać, więc pokazują.
0
·
No bez przesady, może być, ale to nie powala ;P to jest przecież pseudo 2D
0
·
4 screen od góry wygląda apetycznie
0
·
Frey, nie będę wchodził z Tobą w dysputę, bo już widzę, że się nie dogadamy. ;pp
0
·
Frey ma rację; pokazywali jak to zrobili - to ustawione pod odpowiednim kątem plansze 2D, innymi słowy, całość jest namalowana, albo co bardziej prawdopodobne - stworzona z gotowych elementów w jakimś developerskim narzędziu. Potem dołożono efekty (wodę w filmiku), tutaj pył i voila.
Problem w takim rozwiązaniu polega na ogromnej trudności w generowaniu dynamicznych zmian w poziomie - oświetlenia, zniszczeń, czegokolwiek.

Już dyskutowaliśmy na ten temat, mogę się powtórzyć; zamiast korzystać ze starej metody, mogliby korzystać z bardziej nowoczesnych rozwiązań, przy wierności oldschoolowemu designowi. Zdaje się, że nowy Shadowrun tak właśnie czyni i wygląda naprawdę ładnie. A jeśli nie Shadowrun, to Transistor, którego design graficzny jest naprawdę super.

To wszystko to tylko bełkot techniczny o metodzie - choć przez nią screeny oprócz efektów cząsteczkowych i ew. efektów oświetlenia etc., graficznie nie awansują od tego co pamiętamy, powiedzmy w BG2, albo ID2.

https://gfx.gexe.pl/20.../27091757m.jpg - już ten screen szczególnie łudząco przypomina (graficznie) wygląd kopalni z BG.



Jestem excited dla Eternity, bo to jednak gatunek w formie, którą lubię i cenię najbardziej, ale nie do końca zgadzam się z ich wszystkimi decyzjami designerskimi - i to mnie martwi, bo projekt jawił się na początku jako gigantyczny fan-service dla wszystkich, którzy pragnęli bazowo nowego Baldura. Wszystko to wygląda jak Baldur, fakt, ale od jego premiery minęło już ponad 10 lat, technologia poszła do przodu i jednak do przodu powinny też iść gry. A projekty w stylu Eternity powinny z tych dobrodziejstw pójścia do przodu korzystać, przy jak największej wierności oryginalnej formule.

No i bardziej od screenów czekam na gameplay albo grywalne demo z tego vertical slice - już czas, żebyśmy zobaczyli jak gra wygląda w praniu.
0
·
Racja, bez gameplaya nie ma co za bardzo dywagować, chociaż to bardzo ciekawe, co napisałeś.
0
·
Matthias no raczej się nie dogadamy. Na szczęście Hassan napisał to co miałem na myśli (w sumie to niezły wywód zrobił

Gra i tak pewni będzie świetna nie zależnie od grafiki, ale ja chciałbym więcej zobaczyć!
0
·
Nie podważam słów Hassana, bo ma sporo racji, ale niezależnie od wybranych rozwiązań stworzyli malownicze plansze w stylu klasycznych cRPG, czuje się ten klimat i to jest tak naprawdę najistotniejsze, dla lepszych efektów wizualnych można wszak odpalić inne tytuły.
0
·
A ja wam powiem że cieszy mnie diabelnie fakt że nie ma tutaj naramienników co są nam w stanie urwać głowę , broni którą największy kozak powinien wlec po ziemi i potworów które wyglądają jak by w amoku spie*doliły z jakiejś mangi.

Tak mi cholernie brakowało tej estetycznej, umiejętnej prostoty w grafice.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...