Pillars of Eternity

Project Eternity – Pierwszy screen, informacje o świecie i progi finansowe

Autor: Krzysztof "krzyslewy" Lewandowski · Opublikowano: piątek, 12 października 2012

Obsidian zebrał już niecałe 2,8 milinów dolarów za pośrednictwem serwisu Kickstarter i udostępnił pierwszy screen swojej produkcji. Oto on:

project eternity

Obrazek przedstawia wejście do starożytnej elfickiej świątyni. To jednak nie wszystko, co ujawnili twórcy, bo w aktualizacji (dwudziestej już) "Projectu Eternity" dowiemy się więcej o lokacjach, państwach, bóstwach, ludach i pewnym narkotyku, które pojawią się w grze. Między innymi dowiadujemy się, że społeczność zamieszkująca Imperium Aedyr oznacza "Lud Jelenia" i składa się z ludzi oraz elfów. Część z nich mieszka w niepodległym Wolnym Palatynie Dyrwood, którego władcy toczą wojnę z imperium o region Eir Glanfath, który w przeszłości był starożytnym elfickim królestwem, a stał się ruiną pełną "biamhaców" – duchów wiatru. Aedyrczycy wyznają rozmaite bóstwa, między innymi Eothasa (bóg światła i skupienia) i Magran (bogini wojny i ognia). Z kolei Orlanie do lud mieszkający na północy i południu, gdzie panuje surowy klimat.

Podano także kolejne progi finansowe. Zostało już tylko cztery dni do zbiórki i twórcy zdecydowali się postawić dosyć wysoki cel, bo jeden próg to 3 miliony dolarów i jeśli zostanie przekroczony to dodana zostanie wielka twierdza, którą będzie mógł zakupić gracz. Tam będzie można między innymi odpocząć i zebrać drużynę. Drugim progiem jest 3,5 miliona dolarów, który zapewni pojawienie się drugiego dużego miasta w grze, rozmiarami przypominającego Wrota Baldura z "Baldur’s Gate". Myślicie, że twórcom uda się zebrać 3,5 miliona dolarów? Zostało niewiele czasu... A jak wam podoba się pierwszy screen "Projectu Eternity"?

Komentarze

Hassan' · piątek, 12 października 2012, 17:18
0
Dopiero na sam koniec wrzucili progi, które wnoszą coś naprawdę ciekawego - własna twierdza i drugie miasto to duże "wzbogacacze" gry.
Gość_* · piątek, 12 października 2012, 17:37
0
Pięknie to wygląda. Grę kupię na 100%
Frey · piątek, 12 października 2012, 19:32
0
No nawet ładna ta grafika, ale klasy nabiera dopiero w dużej rozdzielczości.
Trzeci Kur · piątek, 12 października 2012, 19:42
0
Screen wygląda zachęcająco. Aż chce się wierzyć, że wyjdzie z tego coś dobrego. Mam nadzieję, że scenarzyści dadzą z siebie wszystko, bo samymi widokami mnie nie kupią;p
Jeździec Apokalipsy · piątek, 12 października 2012, 20:20
0
Jestem sceptycznie nastawiony do tej gry. Z jednej strony zachęca mnie to że twórcy mają wolną rękę i mogą robić co chcą i nie muszą bać się wydawców czy im się podoba czy nie ale z drugiej strony te progi... nie znam się na grach ale czy zrobienie dużego miasta kosztuje 500 000 tys $? To jest tak ciężka praca? Rozumiem żeby to był jakiś super nowoczesny silnik z efektami z dokładnością to ziarnka piasku. Mam nadzieję że gra będzie naprawdę bardzo dobra bo dawno nie grałem w staroszkolnego rpga. Obsidian by zapunktował w moich oczach jakby nie zebrano kwoty 3,5 mln a oni i tak by dodali te miasto do gry.



PS A tak na marginesie. mam nadzieję że dadzą do tej gry jakieś "nowe" rasy. Bo tylko w koło człowiek,ork,gnom,elf,krasnal. Czy twórcy gier naprawdę nie potrafią użyć głowy i dać oryginalną rasę? Jedyna chyba gra w której twórcy nie poszli na łatwiznę to Wizardry. Tam przynajmniej twórcy dali jakiś powiew świeżości. A co ja mam na myśli? To że Project Eternity będzie miał swój od nowa napisany świat i historię itp a twórcy i tak nam serwują to samo czyli ludzie , elfy bla bla bla. Zero kreatywności.
Trzeci Kur · piątek, 12 października 2012, 20:43
0
A mi to się akurat podoba - nie muszę dostawać ras, które nazywają sie inaczej, a ich ogólna charakterystyka i tak ogranicza się do "wysokich i chudych", "niskich i przysadzistych", "niskich i chudych", "wysokich i przypakowanych" itd. Myślę, że to nie samo drugie miasto kosztuje 500.000, a czas, który jest potrzebny do jego stworzenia - w końcu iluś ludzi będzie przy tym robić, a nie jest to szybka fuszka. Można pójść na łatwiznę i klonować jedno miasto, zmieniając tylko kolory chałup, ale to jest bardzo niefajne.
Withord · piątek, 12 października 2012, 21:08
0
A tak trochę z innej beczki.
Zastanawiam się, czy skoro jest to taki niezależny projekt finansowany z datków szarych obywateli, to czy nie będzie problemu z dystrybucją tego produktu, a zwłaszcza w naszym kraju? No bo przecież nie ma tu żadnego wielkiego wydawcy, który zajmie się tymi duperelami żeby twórcy mogli skupić się tylko i wyłącznie na dopieszczaniu swojego dzieła.
Trzeci Kur · piątek, 12 października 2012, 21:32
0
Może postawią na dystrybucję online, jakieś ściąganie gry z chmury - to ograniczy grzebanie się z płytami, pudełkami, sklepami i całą resztą. Oczywiście zawsze to lepiej mieć grę na płytce, ale gra za 3 bańki (porównując z innymi współczesnymi tytułami - cena nie tak duża) moim zdaniem może być opchnięta bez nośnika;p
Hassan' · piątek, 12 października 2012, 21:39
0
Ja się ucieszę jak będzie na steamie.
Tokar · piątek, 12 października 2012, 21:55
0
Będzie do zassania przez Steam i GOG.com.
Hassan' · piątek, 12 października 2012, 21:58
0
Wiem, ale ucieszę się dopiero, jak będzie.
Withord · piątek, 12 października 2012, 22:37
0
A jakieś sugestie dotyczące tego, że pojawi się pudełkowa wersja? Bo jednak też bym wolał mieć taką.
krzyslewy · sobota, 13 października 2012, 09:20
0
Nie wiadomo, ale ma być polska wersja, więc może będzie w pudełkowej wersji.

Co do oryginalnych ras - mają być takie. Określane są mianem "dziwnych"

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...