Wielki Ród Redoran

3 minuty czytania

flaga
Rodowa flaga Redoran

Wielki Ród Redoran jest honorowym rodem rycerskim wiernym Świątyni oraz tradycji. Jego członkowie to szlachetni patrioci postępujący według kodeksu etycznego. W porównaniu do pozostałych, Ród Redoran jest cnotliwy i majestatyczny. Jego główne siedziby znajdują się w Ald'ruhn, Vivek oraz Maar Gan. Zyski czerpie przede wszystkim z kopalni jaj kwamma. Redorianie, ze względu na to, że nie akceptują obecności Tamriel, odgrywają nieznaczną rolę w polityce.

Organizacje nastawione pozytywnie do Rodu Redoran:

  • Świątynia
  • Gildia Wojowników
  • Legion Cesarski

Organizacje nastawione negatywnie do Rodu Redoran:

  • Gildia Magów
  • Ród Hlaalu
  • Ród Telvanni
  • Gildia Złodziei

W Rodzie Redoran przy awansie liczą się:
Atrybuty: Siła oraz Wytrzymałość.
Umiejętności: Atletyka, Włócznia, Długie Ostrze, Ciężki Pancerz, Średni Pancerz oraz Płatnerstwo.

Aby osiągnąć daną rangę w Rodzie Redoran, musimy spełniać kilka wymagań. Oto one:

  • Najemnik (Hireling) – atrybuty na 30.
  • Przyboczny (Retainer) – jedna umiejętność na 10.
  • Zaprzysiężony (Oathman) – jedna umiejętność na 20.
  • Radca (Lawman) – jedna umiejętność na 30 i dwie na 5.
  • Krewny (Kinsman) – jedna umiejętność na 40 i dwie na 10.
  • Kuzyn Rodu (House Cousin) – atrybuty na 31, jedna umiejętność na 50 i dwie na 15.
  • Brat Rodu (House Brother) – atrybuty na 32, jedna umiejętność na 60 i dwie na 20.
  • Ojciec Rodu (House Father) – atrybuty na 33, jedna umiejętność na 70 i dwie na 25.
  • Członek Rady (Councilman) – atrybuty na 34, jedna umiejętność na 80 i dwie na 30.
  • Arcymistrz (Grandmaster) – atrybuty na 35, jedna umiejętność na 90 i dwie na 35.

Twierdza

Aby osiągnąć rangę Ojca Rodu, należy posiadać własną twierdzę. Chcąc rozpocząć jej budowę należy zdobyć od Księcia Drena pozwolenie na budowę oraz dostarczyć 5000 smoków. Nie powinno to sprawić problemu. Gdy zdobędziemy pieniądze, będziemy mogli udać się do Ebonheart. Tam, na pierwszym piętrze Komnat Wielkiej Rady zastaniemy Księcia Vedama Drena we własnej osobie. Należy z nim poruszyć kwestię pozwolenia. Po krótszej bądź dłuższej rozmowie Książę wyrazi zgodę na budowę, dzięki czemu będziemy mieć już wszystko czego potrzebujemy. Teraz należy udać się do Galsy Gindu, od której dowiemy się, że nasza twierdza zostanie zbudowana w Bal Isra, przy drodze do Maar Gan. Rozkaz budowy zostanie wydany, a my będziemy musieli zgłosić się do Galsy za dwa dni. Po upływie tego czasu będziemy mogli udać się na miejsce budowy i zobaczyć czy są już jakieś efekty. Gdy tam dotrzemy, spotkamy Durbula gro-Rush, kierownika budowy, który uświadomi nas, że pierwszy etap budowy zostanie ukończony za niecały tydzień. Będziemy musieli znaleźć sobie jakieś zajęcie na pięć dni. Wracamy po tym czasie, by dowiedzieć się, że pierwszy etap jest ukończony i czas na kolejny krok.

Będzie nim znalezienie strażników, którzy będą strzec naszej twierdzy. W tym celu najlepiej udać się do miejscowej Gildii Wojowników i porozmawiać z Perciusem Merciusem, który zajmie się szukaniem odpowiednich ludzi. Możliwe jest, że zrobi to kompletnie za darmo, gdy uwolnimy z więzienia Hlaalu jego przyjaciela Frelene Acquesa. Po wykonaniu tego zadania należy ponownie udać się do Galsy, od której dowiemy się, że aktualny etap będzie trwać kolejne pięć dni, a powstała twierdza będzie odpowiednią do zdobycia rangi Ojca Rodu. Jeśli chcemy zdobyć kolejną rangę, będziemy musieli ukończyć budowę. Galsa Gindu powie nam, że w tym celu trzeba zdobyć więcej osadników. Należy udać się do wodza naszej twierdzy, Glusa, a następnie porozmawiać z nim na ten temat. Wyjaśni nam, że aby dokończyć dzieła potrzebujemy żon. Następnie powinniśmy pójść do Ald’ruhn i odszukać Aryni Orethi (znajdziemy ją na ulicy, gdzieś w okolicy Skar). Należy z nią porozmawiać i zdobyć uznanie w jej oczach. Gdy nasza przyjaźń przekroczy 90%, będziemy mogli śmiało rzec, że mamy pierwszą żonę z głowy. Następną, Fathusę Girethi, znajdziemy w gospodzie Ald – Skar. Podobnie jak za poprzednim razem, wystarczy porozmawiać. Chcąc zdobyć dwie następne, musimy udać się do Tel Aruhn, porozmawiać z Savile Imayn, znajdującą się na Targu Niewolników i oznajmić, że potrzebujemy dwóch żon. Savile znajdzie dwie kandydatki za 2000 smoków. Gdy tego dokonamy, powinniśmy udać się do Galsy Gindu, która wyda rozkaz ukończenia ostatniego etapu. Jeszcze pięć dni i nasza twierdza będzie gotowa.

Zadania możemy otrzymać od następujących osób: Neminda, Athyn Sarethi, Brara Morvayn, Hlaren Ramoran, Garis Llethri, Tuveso Beleth (wszyscy znajdują się w Ald-ruhn) oraz od Faral Retheran (Vivek).

Komentarze

0
·
Witam. Może ktoś Mi pokazać jak ta twierdza ma wyglądać?
0
·
Co za beznadziejna "solucja" nie ma nawet opisu zadań. A ja mam akurat problem Z ZADANIEM a nie ze zbudowaniem "twierdzy" która równie dobrze marze być dziurą w ziemi.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...