Mistycyzm

Tamer "Tamc." Bsoul środa, 21 lipca 2010

Absorpcja Kondycji

mistycyzm

Przenosi kondycję celu na rzucającego zaklęcie, osłabiając ofiarę a wzmacniając maga. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość kondycji. Po upłynięciu czasu trwania efektu, kondycja ofiary i maga wraca do normalnej wartości.

Absorpcja Kondycji – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Arrille – Seyda Neen: Dom Cechowy Arrille'a
  • Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
  • Telis Salvani – Balmora: Świątynia

Absorpcja Kondycji [Cel] – 5-20 pkt. przez 30 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
  • Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze

Wysysanie Energii – 5-20 pkt. przez 30 sek. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Danso Indules – Vivek, Strefa Świątynna
  • Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
  • Llarara Omayn – Balmora: Świątynia

Absorpcja Magii

mistycyzm

Pozwala celowi wchłonąć rzucone nań zaklęcie i wykorzystać jego energię do odnowienia własnych zapasów many. Stopień efektu określa prawdopodobieństwo udanego wchłonięcia magii. Jeśli absorpcja nie powiedzie się, zaklęcie odniesie normalny skutek. Mana rzucającego zaklęcie nie może zwiększyć się powyżej wartości maksymalnej.

Absorpcja Magii – 10% przez 5 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
  • Sharn gra-Muzgob – Balmora: Świątynia

Dzikie Pochłanianie Zaklęć – 1-40% przez 5 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Mertisi Andavel – Tel Branora: Górne Piętra
  • Namanian Facian – Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
  • Tylko-On-Tu-Stoi – Balmora: Oberża Przy Południowym Murze

Magiczna Pułapka Tranasy – 20-30% przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
  • Ethasi Rilvayn – Balmora: Gildia Morag Tong
  • Lalatia Varian – Ebonheart: Cesarskie Kaplice

Silne Pochłanianie Zaklęć – 20-30% przez 5 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
  • Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
  • Tylko-On-Tu-Stoi – Balmora: Oberża Przy Południowym Murze

Słabe Pochłanianie Zaklęć – 10-20% przez 5 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
  • Masalinie Merian – Balmora: Gildia Magów
  • Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi

Uczta Viveka – 10% przez 5 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Danso Indules – Vivek, Strefa Świątynna
  • Tunila Omavel – Tel Uvirith: dom Omavel
  • Tyermaillin – Balmora: dom Tyermaillina

Absorpcja Many

mistycyzm

Przenosi manę celu na rzucającego zaklęcie, utrudniając ofierze rzucanie zaklęć. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość many. Po upłynięciu czasu trwania efektu, mana ofiary i maga wraca do normalnej wartości.

Magiczna Pułapka Tranasy – 20-30 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Lalatia Varian – Ebonheart: Cesarskie Kaplice
  • Llathyno Hlaalu – Balmora: Świątynia
  • Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze

Absorpcja Umiejętności

mistycyzm

Tymczasowo zmniejsza jedną z umiejętności celu, i zwiększa tę samą umiejętność u rzucającego zaklęcie. Po upływie czasu trwania zaklęcia, umiejętności obydwu stron wracają do normy.

Absorpcja Współczynnika

mistycyzm

Tymczasowo przenosi na rzucającego zaklęcie część współczynnika celu: Siły, Inteligencji, Siły woli, Zwinności, Szybkości, Wytrzymałości lub Szczęścia. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość swojego współczynnika. Po upłynięciu czasu trwania efektu, współczynniki wracają do normalnej wartości.

Absorpcja Inteligencji – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
  • Felara Andrethi – Tel Aruhn, Wieża: Kwatery

Absorpcja Osobowości – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
  • Fanildil – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Orrent Geontene – Ald'ruhn: Gildia Magów

Absorpcja Siły – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
  • Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi

Absorpcja Siły Woli – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
  • Kapłan Ogrul – Gnisis: Fort Darius
  • Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi

Absorpcja Szczęścia – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica

Absorpcja Szybkości – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica

Absorpcja Szybkości [Cel] – 5-20 pkt. przez 30 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Tylko-On-Tam-Stoi – Balmora: Oberża Przy Południowym Murze

Absorpcja Wytrzymałości – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica

Absorpcja Zwinności – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
  • Orrent Geontene – Ald'ruhn: Gildia Magów

Szkarłatna Rozpacz – 5-20 pkt. przez 60 sek. na cel na Siłę Woli

Przykładowi nauczyciele:

  • Llathyno Hlaalu – Balmora: Świątynia
  • Nilvyn Drothan – Upiorna Brama: Świątynia
  • Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze

Absorpcja Zdrowia

mistycyzm

Przenosi zdrowie celu na rzucającego zaklęcie, raniąc ofiarę a uzdrawiając maga. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość zdrowia. Po upłynięciu czasu trwania efektu, zdrowie ofiary i maga wraca do normalnej wartości.

Absorpcja Zdrowia – 5-52 pkt. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
  • Felara Andrethi – Tel Aruhn, Wieża: Kwatery

Praworządność – 10 pkt. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
  • Milar Maryon – Tel Vos, Wieża: Usługi
  • Sedris Omalen – Maar Gan: Posterunek

Chwytanie Dusz

mistycyzm

Zamyka duszę celu w najmniejszym z klejnotów duszy znajdujących się w ekwipunku rzucającego zaklęcie, pod warunkiem, że cel zostanie zabity w trakcie trwania efektu.

Chwytanie Dusz – przez 60 sek. na dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Llaros Uvayn – Caldera: Siedziba Zarządcy

Interwencja Almsivi

mistycyzm

Natychmiastowo przenosi rzucającego zaklęcie przed ołtarz najbliższej świątyni Trójcy.

Interwencja Almsivi – na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Danso Indules – Vivek, Strefa Świątynna
  • Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
  • Milar Maryon – Tel Vos, Wieża: Usługi

Interwencja Bóstw

mistycyzm

Natychmiastowo przenosi rzucającego zaklęcie przed ołtarz najbliższej świątyni kultu Tamriel.

Interwencja Bóstw – na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Arnand Liric – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
  • Synnolian Tunifus – Ebonheart: Cesarskie Kaplice

Odbicie

mistycyzm

Odbija rzucone na cel zaklęcie w stronę atakującego. Stopień efektu określa prawdopodobieństwo udanego odbicia zaklęcia. Jeśli odbicie nie powiedzie się, rzucone na cel zaklęcie odniesie normalny skutek.

Dzikie Odbicie – 1-40% przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Ethasi Rilvayn – Balmora: Gildia Morag Tong
  • Imare – Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu

Odbicie – 10-20% przez 5 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Masalinie Merian – Balmora: Gildia Magów
  • Mertisi Andavel – Tel Branora: Górne Piętra
  • Namanian Facian – Sadrith Mora: Gildia Morag Tong

Odwrócenie Llivama – 20-30% przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Ethasi Rilvayn – Balmora: Gildia Morag Tong

Silne Odbicie – 20-30% przez 5 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Ferise Varo – Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
  • Imare – Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
  • Salama Andrethi – Tel Mora, Wieża: Usługi

Zwierciadło Shalidor – 10-30% przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Dileno Lloran – Vivek: Wielka Katedra
  • Llaros Uvayn – Caldera: Siedziba Zarządcy
  • Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze

Zwierciadło Sothy – 10% przez 5 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Tyermaillin – Balmora: dom Tyermaillina
  • Vaval Selas – Vivek, Św. Olms: Świątynia

Oznaczenie

mistycyzm

Oznacza aktualną pozycję rzucającego czar jako cel dla zaklęcia Przeniesienie.

Oznaczenie

Przykładowi nauczyciele:

  • Galero Andaram – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
  • Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
  • Salama Andrethi – Tel Mora, Wieża: Usługi

Przeniesienie

mistycyzm

Natychmiastowo przenosi rzucającego zaklęcie do miejsca, w którym po raz ostatni użyto zaklęcia z efektem Przeniesienie.

Przeniesienie – na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
  • Llathyno Hlaalu – Balmora: Owi1tynia
  • Salama Andrethi – Tel Mora, Wieża: Usługi

Rozproszenie

mistycyzm

Neguje działanie zaklęcia rzuconych na cel. Nie ma wpływu na zdolności, choroby, klątwy i efekty używania magicznych przedmiotów. Stopień efektu określa prawdopodobieństwo rozproszenia magii.

Magiczne Oczyszczenie – 5% na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
  • Kapłan Ogrul – Gnisis: Fort Darius
  • Salver Lleran – Vivek Strefa Telvanni: Czarownik

Rozproszenie – 100% na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Felara Andrethi – Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
  • Sharn gra-Muzgob – Balmora: Gildia Magów

Laska Almalexii – 20% na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Elynu Saren – Suran: Świątynia
  • Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
  • Salen Ravel – Maar Gan: Kaplica

Telekineza

mistycyzm

Pozwala rzucającemu wywierać wpływ na otoczenie nawet ze znacznej odległości (podnosić przedmioty, otwierać drzwi, itp.) Stopień efektu określa zasięg (w stopach) działania telekinezy.

Telekineza – 25 pkt. przez 5 sek.

Przykładowi nauczyciele:

  • Llaalam Madalas – Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag
  • Minnibi Selkin-Adda – Vivek, Arena: Ukryte Miejsce
  • Orrent Geontene – Ald'ruhn: Gildia Magów

Wykrycie Kluczy

mistycyzm

Rzucający zaklęcie może wykrywać na odległość klucze do drzwi i skrzyń. Stopień efektu określa promień (w stopach) obszaru, który zostanie magicznie przeszukany.

Wykrycie Kluczy – 50 pkt. przez 5 sek.

Przykładowi nauczyciele:

  • Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
  • Llaros Uvayn – Caldera: Siedziba Zarządcy
  • Orrent Geontene – Ald'ruhn: Gildia Magów

Włamywacz Tevrala – 10 pkt. przez 10 sek.

Przykładowi nauczyciele:

  • Minnibi Selkin-Adda – Vivek, Arena: Ukryte Miejsce
  • Namanian Facian – Sadrith Mora: Gildia Morag Tong

Wykrycie Zaklętych Przedmiotów

mistycyzm

Rzucający zaklęcie może wykrywać na odległość zaklęte przedmioty. Stopień efektu określa promień (w stopach) obszaru, który zostanie magicznie przeszukany.

Wykrycie Zaklętych Przedmiotów – 10 pkt. przez 10 sek.

Przykładowi nauczyciele:

  • Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
  • Llaros Uvayn – Caldera: Siedziba Zarządcy
  • Sonummu Zabamat – Obóz Zainab: jurta Wieszczki

Wykrycie Zwierzęcia

mistycyzm

Rzucający zaklęcie może wykrywać na odległość obecność istot niemechanicznych. Zostaną one oznaczone na mapie specjalnym symbolem. Efekt obejmuje wszystkie zwierzęta, istoty humanoidalne, żywiołaki, Daedry, ożywieńców, artefakty magiczne, rośliny i wampiry. Stopień efektu promień (w stopach) obszaru, który zostanie magicznie przeszukany.

Wykrycie Istoty – 50-150 pkt. przez 5 sek.

Przykładowi nauczyciele:

  • Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Orrent Geontene – Ald'ruhn: Gildia Magów

Wystraszenie Humanoida

mistycyzm

Tymczasowo zwiększa chęć ucieczki u wybranego humanoida. Im wyższy stopień tego efektu, tym większa szansa, że cel ucieknie na widok rzucającego zaklęcie. Po upłynięciu czasu trwania efektu, chęć ucieczki celu wraca do normy. Efekt nie działa na istoty niższego rzędu, ożywieńców i Daedry.

Przerażający Dotyk – 5 pkt. przez 10 sek. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
  • Llaros Uvayn – Caldera: Siedziba Zarządcy
  • Minnibi Selkin-Adda – Vivek, Arena: Ukryte Miejsce

Wystraszenie Humanoida – 5 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Ethasi Rilvayn – Balmora: Gildia Morag Tong

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...