Absorpcja Kondycji
Przenosi kondycję celu na rzucającego zaklęcie, osłabiając ofiarę a wzmacniając maga. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość kondycji. Po upłynięciu czasu trwania efektu, kondycja ofiary i maga wraca do normalnej wartości.
Absorpcja Kondycji – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Arrille – Seyda Neen: Dom Cechowy Arrille'a
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Telis Salvani – Balmora: Świątynia
Absorpcja Kondycji [Cel] – 5-20 pkt. przez 30 sek. na cel
Przykładowi nauczyciele:
- Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
- Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze
Wysysanie Energii – 5-20 pkt. przez 30 sek. przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Danso Indules – Vivek, Strefa Świątynna
- Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
- Llarara Omayn – Balmora: Świątynia
Absorpcja Magii
Pozwala celowi wchłonąć rzucone nań zaklęcie i wykorzystać jego energię do odnowienia własnych zapasów many. Stopień efektu określa prawdopodobieństwo udanego wchłonięcia magii. Jeśli absorpcja nie powiedzie się, zaklęcie odniesie normalny skutek. Mana rzucającego zaklęcie nie może zwiększyć się powyżej wartości maksymalnej.
Absorpcja Magii – 10% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
- Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
- Sharn gra-Muzgob – Balmora: Świątynia
Dzikie Pochłanianie Zaklęć – 1-40% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Mertisi Andavel – Tel Branora: Górne Piętra
- Namanian Facian – Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
- Tylko-On-Tu-Stoi – Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Magiczna Pułapka Tranasy – 20-30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
- Ethasi Rilvayn – Balmora: Gildia Morag Tong
- Lalatia Varian – Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Silne Pochłanianie Zaklęć – 20-30% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
- Tylko-On-Tu-Stoi – Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Słabe Pochłanianie Zaklęć – 10-20% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
- Masalinie Merian – Balmora: Gildia Magów
- Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Uczta Viveka – 10% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Danso Indules – Vivek, Strefa Świątynna
- Tunila Omavel – Tel Uvirith: dom Omavel
- Tyermaillin – Balmora: dom Tyermaillina
Absorpcja Many
Przenosi manę celu na rzucającego zaklęcie, utrudniając ofierze rzucanie zaklęć. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość many. Po upłynięciu czasu trwania efektu, mana ofiary i maga wraca do normalnej wartości.
Magiczna Pułapka Tranasy – 20-30 pkt. przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Lalatia Varian – Ebonheart: Cesarskie Kaplice
- Llathyno Hlaalu – Balmora: Świątynia
- Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze
Absorpcja Umiejętności
Tymczasowo zmniejsza jedną z umiejętności celu, i zwiększa tę samą umiejętność u rzucającego zaklęcie. Po upływie czasu trwania zaklęcia, umiejętności obydwu stron wracają do normy.
Absorpcja Współczynnika
Tymczasowo przenosi na rzucającego zaklęcie część współczynnika celu: Siły, Inteligencji, Siły woli, Zwinności, Szybkości, Wytrzymałości lub Szczęścia. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość swojego współczynnika. Po upłynięciu czasu trwania efektu, współczynniki wracają do normalnej wartości.
Absorpcja Inteligencji – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Felara Andrethi – Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Absorpcja Osobowości – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Fanildil – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
- Orrent Geontene – Ald'ruhn: Gildia Magów
Absorpcja Siły – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Absorpcja Siły Woli – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Kapłan Ogrul – Gnisis: Fort Darius
- Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Absorpcja Szczęścia – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Absorpcja Szybkości – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Absorpcja Szybkości [Cel] – 5-20 pkt. przez 30 sek. na cel
Przykładowi nauczyciele:
- Tylko-On-Tam-Stoi – Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Absorpcja Wytrzymałości – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Absorpcja Zwinności – 5-20 pkt. przez 30 sek. na dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Orrent Geontene – Ald'ruhn: Gildia Magów
Szkarłatna Rozpacz – 5-20 pkt. przez 60 sek. na cel na Siłę Woli
Przykładowi nauczyciele:
- Llathyno Hlaalu – Balmora: Świątynia
- Nilvyn Drothan – Upiorna Brama: Świątynia
- Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze
Absorpcja Zdrowia
Przenosi zdrowie celu na rzucającego zaklęcie, raniąc ofiarę a uzdrawiając maga. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość zdrowia. Po upłynięciu czasu trwania efektu, zdrowie ofiary i maga wraca do normalnej wartości.
Absorpcja Zdrowia – 5-52 pkt. przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Felara Andrethi – Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Praworządność – 10 pkt. przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
- Milar Maryon – Tel Vos, Wieża: Usługi
- Sedris Omalen – Maar Gan: Posterunek
Chwytanie Dusz
Zamyka duszę celu w najmniejszym z klejnotów duszy znajdujących się w ekwipunku rzucającego zaklęcie, pod warunkiem, że cel zostanie zabity w trakcie trwania efektu.
Chwytanie Dusz – przez 60 sek. na dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
- Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
- Llaros Uvayn – Caldera: Siedziba Zarządcy
Interwencja Almsivi
Natychmiastowo przenosi rzucającego zaklęcie przed ołtarz najbliższej świątyni Trójcy.
Interwencja Almsivi – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Danso Indules – Vivek, Strefa Świątynna
- Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
- Milar Maryon – Tel Vos, Wieża: Usługi
Interwencja Bóstw
Natychmiastowo przenosi rzucającego zaklęcie przed ołtarz najbliższej świątyni kultu Tamriel.
Interwencja Bóstw – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Arnand Liric – Fort Jeleni: Wnętrze
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Synnolian Tunifus – Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Odbicie
Odbija rzucone na cel zaklęcie w stronę atakującego. Stopień efektu określa prawdopodobieństwo udanego odbicia zaklęcia. Jeśli odbicie nie powiedzie się, rzucone na cel zaklęcie odniesie normalny skutek.
Dzikie Odbicie – 1-40% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Ethasi Rilvayn – Balmora: Gildia Morag Tong
- Imare – Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
Odbicie – 10-20% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Masalinie Merian – Balmora: Gildia Magów
- Mertisi Andavel – Tel Branora: Górne Piętra
- Namanian Facian – Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
Odwrócenie Llivama – 20-30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Ethasi Rilvayn – Balmora: Gildia Morag Tong
Silne Odbicie – 20-30% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Ferise Varo – Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
- Imare – Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
- Salama Andrethi – Tel Mora, Wieża: Usługi
Zwierciadło Shalidor – 10-30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Dileno Lloran – Vivek: Wielka Katedra
- Llaros Uvayn – Caldera: Siedziba Zarządcy
- Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze
Zwierciadło Sothy – 10% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
- Tyermaillin – Balmora: dom Tyermaillina
- Vaval Selas – Vivek, Św. Olms: Świątynia
Oznaczenie
Oznacza aktualną pozycję rzucającego czar jako cel dla zaklęcia Przeniesienie.
Oznaczenie
Przykładowi nauczyciele:
- Galero Andaram – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
- Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
- Salama Andrethi – Tel Mora, Wieża: Usługi
Przeniesienie
Natychmiastowo przenosi rzucającego zaklęcie do miejsca, w którym po raz ostatni użyto zaklęcia z efektem Przeniesienie.
Przeniesienie – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
- Llathyno Hlaalu – Balmora: Owi1tynia
- Salama Andrethi – Tel Mora, Wieża: Usługi
Rozproszenie
Neguje działanie zaklęcia rzuconych na cel. Nie ma wpływu na zdolności, choroby, klątwy i efekty używania magicznych przedmiotów. Stopień efektu określa prawdopodobieństwo rozproszenia magii.
Magiczne Oczyszczenie – 5% na cel
Przykładowi nauczyciele:
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Kapłan Ogrul – Gnisis: Fort Darius
- Salver Lleran – Vivek Strefa Telvanni: Czarownik
Rozproszenie – 100% na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
- Felara Andrethi – Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
- Sharn gra-Muzgob – Balmora: Gildia Magów
Laska Almalexii – 20% na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Elynu Saren – Suran: Świątynia
- Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
- Salen Ravel – Maar Gan: Kaplica
Telekineza
Pozwala rzucającemu wywierać wpływ na otoczenie nawet ze znacznej odległości (podnosić przedmioty, otwierać drzwi, itp.) Stopień efektu określa zasięg (w stopach) działania telekinezy.
Telekineza – 25 pkt. przez 5 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Llaalam Madalas – Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag
- Minnibi Selkin-Adda – Vivek, Arena: Ukryte Miejsce
- Orrent Geontene – Ald'ruhn: Gildia Magów
Wykrycie Kluczy
Rzucający zaklęcie może wykrywać na odległość klucze do drzwi i skrzyń. Stopień efektu określa promień (w stopach) obszaru, który zostanie magicznie przeszukany.
Wykrycie Kluczy – 50 pkt. przez 5 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
- Llaros Uvayn – Caldera: Siedziba Zarządcy
- Orrent Geontene – Ald'ruhn: Gildia Magów
Włamywacz Tevrala – 10 pkt. przez 10 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Minnibi Selkin-Adda – Vivek, Arena: Ukryte Miejsce
- Namanian Facian – Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
Wykrycie Zaklętych Przedmiotów
Rzucający zaklęcie może wykrywać na odległość zaklęte przedmioty. Stopień efektu określa promień (w stopach) obszaru, który zostanie magicznie przeszukany.
Wykrycie Zaklętych Przedmiotów – 10 pkt. przez 10 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
- Llaros Uvayn – Caldera: Siedziba Zarządcy
- Sonummu Zabamat – Obóz Zainab: jurta Wieszczki
Wykrycie Zwierzęcia
Rzucający zaklęcie może wykrywać na odległość obecność istot niemechanicznych. Zostaną one oznaczone na mapie specjalnym symbolem. Efekt obejmuje wszystkie zwierzęta, istoty humanoidalne, żywiołaki, Daedry, ożywieńców, artefakty magiczne, rośliny i wampiry. Stopień efektu promień (w stopach) obszaru, który zostanie magicznie przeszukany.
Wykrycie Istoty – 50-150 pkt. przez 5 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
- Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
- Orrent Geontene – Ald'ruhn: Gildia Magów
Wystraszenie Humanoida
Tymczasowo zwiększa chęć ucieczki u wybranego humanoida. Im wyższy stopień tego efektu, tym większa szansa, że cel ucieknie na widok rzucającego zaklęcie. Po upłynięciu czasu trwania efektu, chęć ucieczki celu wraca do normy. Efekt nie działa na istoty niższego rzędu, ożywieńców i Daedry.
Przerażający Dotyk – 5 pkt. przez 10 sek. przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
- Llaros Uvayn – Caldera: Siedziba Zarządcy
- Minnibi Selkin-Adda – Vivek, Arena: Ukryte Miejsce
Wystraszenie Humanoida – 5 pkt. przez 10 sek. na cel
Przykładowi nauczyciele:
- Ethasi Rilvayn – Balmora: Gildia Morag Tong
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz