traveler

Wielki Ród Telvanni

Tamer "Tamc." Bsoul wtorek, 12 sierpnia 2008
flaga
Rodowa flaga Telvanni

Wielki Ród Telvanni to ród składający się z indywidualnych, ekscentrycznych magów – naukowców, spędzających życie w swym zamkniętym i tajemniczym świecie. Z pewnością są wyjątkowym i nieco szalonym rodem, w którym panują przedziwne zasady oraz niespotykana atmosfera. Większość jego członków to zapatrzeni w siebie aroganci. Telvanni studiują wiele szkół magii, badają zapomniane ruiny oraz gromadzą magiczne artefakty, które stanowią ich majątek. Główne siedziby to Sadrith Mora, Tel Mora oraz Vivek, ale mimo tego prowadzą agresywną politykę, której celem jest zdobycie nowych terenów.

Organizacje nastawione pozytywnie do Rodu Telvanni: BRAK

Organizacje nastawione negatywnie do Rodu Telvanni:

  • Gildia Magów
  • Kult Tamriel
  • Świątynia
  • Ród Hlaalu
  • Ród Redoran
  • Legion Cesarski

W Rodzie Telvanni przy awansie liczą się:
Atrybuty: Siła Woli oraz Inteligencja.
Umiejętności: Mistycyzm, Przywołanie, Iluzja, Przemiana, Zniszczenie oraz Zaklinanie.

Aby osiągnąć daną rangę w Rodzie Telvanni, musimy spełniać kilka wymagań. Oto one:

  • Najemnik (Hireling) – atrybuty na 30.
  • Przyboczny (Retainer) – jedna umiejętność na 10.
  • Zaprzysiężony (Oathman) – jedna umiejętność na 20.
  • Radca (Lawman) – jedna umiejętność na 30 i dwie na 5.
  • Głos (Mouth) – jedna umiejętność na 40 i dwie na 10.
  • Zaklinacz (Spellwright) – atrybuty na 31, jedna umiejętność na 50 i dwie na 15.
  • Czarodziej (Wizard) – atrybuty na 32, jedna umiejętność na 60 i dwie na 20.
  • Mag (Mage) – atrybuty na 33, jedna umiejętność na 70 i dwie na 25.
  • Mistrz (Master) – atrybuty na 34, jedna umiejętność na 80 i dwie na 30 lub podczas zabicia obecnego mistrza Gothrena – atrybuty na 33, jedna umiejętność na 70 i dwie na 25.
  • Arcymistrz (Grandmaster) – atrybuty na 35, jedna umiejętność na 90 i dwie na 35.

Twierdza

Naszym celem jest osiągnięcie rangi Maga. W tym celu musimy posiadać własną twierdzę. Chcąc rozpocząć jej budowę, powinniśmy udać się do Samotni i porozmawiać z Lluneli Hleran. Dowiemy się, że pierwszym etapem będzie zdobycie pozwolenia na budowę od Vedama Drena oraz złapanie potężnych dusz do dwóch wielkich klejnotów, które dostaniemy od Lluneli. Łatwiejsza wydaje się część pierwsza. Jeśli jesteśmy Nerevaryjczykiem, Dren da nam pozwolenie za darmo. Jeśli nie – musimy go przekupić. Z kolei druga część nie jest tak trudna jak się wydaje, gdyż można kupić czar przywołania któregoś z silniejszych potworów i złapać właśnie jego duszę. Gdy tego dokonamy, będziemy musieli wrócić z powrotem. Zostaniemy poinformowani, że kolejnym etapem będzie udanie się do ruin Mzanchend, w których znajdziemy plany potrzebne do budowy naszej twierdzy. Ruiny znajdują się na północy zachód od miejsca, wyznaczonego pod budowę naszej twierdzy. Dodatkowo musimy pokryć koszty budowy o równowartości 5000 smoków. Trzecią częścią będzie zdobycie księgi „Sekrety Dwemerowych Animuneulusów”, którą znajdziemy w dwemerowych ruinach Galom Daeus. Ruiny znajdują się na zachód od miejsca, w którym jest budowana nasza twierdza.

Zadania możemy otrzymać od następujących osób: Raven Omayn, Arara Uvulas, Felise Ulessen, Mallam Ryon, Galos Mathendis (wszyscy znajdują się w Sadrith Mora), Baladas Demnevanni (Gnisis), Mistrzyni Therana (Tel Branora), Mistrzyni Dratha (Tel Mora), Mistrz Aryon (Tel Vos) oraz Mistrz Neloth (Tel Naga w Sadrith Mora).

Komentarze

Gość_pucz* · niedziela, 3 października 2010, 18:25
0
Wielkie dzięki... bardzo się przydała informacja o atrybutach, które liczą się w tej gildii -
Pozdrawiam

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...