Zadania

Będąc wampirem możemy wykonać kilka zadań, które "normalnie" nie są dostępne, oto one:

Zabij Shashev

Należy porozmawiać z Sirilonwe z Gildii Magów w Vivek i zgodzić się na jej prośbę – zabicie Shasheva, znajdującego się w Ald'ruhn, w Szynku Ald Skar, i przyniesienie jego klucza. Wykonujemy zadanie i przed powrotem do zleceniodawcy upewniamy się, że mamy w ekwipunku Złote Ostrze i dokładnie 11171 septimów (resztę trzeba gdzieś wyrzucić). Rozmawiamy z Sirilonwe, a ta zamienia nam broń w Błękitne Znamię – bezsprzecznie najlepszy miecz jednoręczny w grze.

Znajdź Wampirzy pył

Gdy zabijemy Shasheva, możemy dostać następne zadanie. Sirilonwe poprosi o trzy porcje Wampirzego pyłu. Za wykonanie zadania dostaniemy Amulet Napełnionego Kryształu.

Zabij Mararę

Gdy popytasz w okolicy Tel Mory o plotki, usłyszysz, że potężny wampir zabija ludzi. Trzeba odszukać Mararę, która przebywa w Grobowcu Rodziny Drethan (Mapa). Okaże się, że wampirzyca ma dość życia po życiu, co uznaje za przyczyny morderstw. Pragnie, by zabił ją ktoś taki jak ona, dlatego prosi cię o to. Przy jej zwłokach znajdziesz pierścień Marary.

Sanvyn Llethri

Gdy popytasz w Ald'ruhn o plotki, usłyszysz, że Sanvyn Llethri, mający swą posiadłość w Dzielnicy Willowej, zamierza zostać wampirem. Należy rozpocząć od rozmowy z jego matką – Fathasą. Powie nam, iż obawia się o swojego syna, bo ten uważa wampiryzm za drogę do uzyskania siły i szacunku. Trzeba będzie z nim porozmawiać i, krótko mówiąc, podłożyć się w walce. Należy wybierać takie odpowiedzi, by zdenerwować młodzieńca. Gdy zaatakuje, pozwól mu wygrać, bowiem jak nasz bohater będzie mieć mało pkt. zdrowia, Sanvyn uzna się za zwycięzcę i stwierdzi, że miał złe zdanie na temat wampirów. Nagrodą za wykonanie zadania będzie magiczny pierścień (dający ochronę przed ogniem).

Pomóż Mastriusowi

Kolejne zadanie można wykonać odwiedzając Grobowiec Rodziny Salvel (Mapa), w którym przebywa Mastrius. Gdy z nim porozmawiasz, dowiesz się, że został tu uwięziony przez Azurę i odkrył drogę ucieczki. Poprosi cię o przyniesienie dwóch rzeczy – serca Daedry (które łatwo zdobyć) oraz tarczę znaną jako Rozpacz maga. Problem jest o tyle, iż tarcza znajduje się w dwemerowych ruinach Dthuand (Mapa). Gdy wrócisz z oczekiwanymi przedmiotami, poprosi cię o siłę do pokonania zaklęcia. Jeśli się zgodzisz, zaabsorbuje połowę twojego zdrowia oraz wytrzymałości i zaatakuje cię. Jak go pokonasz, znalezione przy zwłokach przedmioty możesz sobie śmiało wziąć.

Zabij Rimintil

Gdy porozmawiasz z Ravenem Omayn, Głosem Drathy, poprosi cię o zabicie Rimintil – przebywa w Tel Vos, Główna Wieża. Za wykonanie zadania dostaniesz Szatę Ognistego Lustra.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...