riese

Przemiana

Brzemię

przemiana

Tymczasowo zwiększa ciężar przedmiotów niesionych przez cel, który będzie się szybciej męczył. Stopień efektu odpowiada przyrostowi ciężaru. Gdy czas trwania efektu minie, ciężar wraca do normy.

Brzemię – 20 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Estirdalin – Balmora: Gildia Magów
  • Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów

Brzemię Grzechu – 40-60 pkt. przez 20 sek. na dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Eraamion – Caldera: Gildia Magów
  • Mehra Drora – Gnisis: Świątynia
  • Tinaso Alan – Tel Mora, Wieża: Usługi

Ciężkie Brzemię – 40 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Ranis Athrys – Balmora: Gildia Magów

Dotyk Ciężkiego Brzemienia – 40 pkt. przez 10 sek, przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Idonea Munia – Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter

Dotyk Przygniatającego Brzemienia – 60 pkt. przez 10 sek. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Ranis Athrys – Balmora: Gildia Magów

Przygniatające Brzemię – 60 pkt. przez 10 sek. na cel

  • Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
  • Milar Maryon – Tel Vos, Wieża: Usługi

Przygniatające Brzemię Grzechu – 60-80 pkt. przez 30 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Ethasi Rilvayn – Balmora: Gildia Morag Tong
  • Imare – Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
  • Sonummu Zabamat – Obóz Zainab: jurta Wieszczki

Straszliwe Zmęczenie – 50-70 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Leles Birian – Wyspy Askadyjskie

Wielkie Brzemię Grzechu – 40 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Fanildil – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Ranis Athrys – Balmora: Gildia Magów

Zabójcze Zmęczenie – 60-90 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Aldaril – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
  • Tylko-On-Tu-Stoi – Balmora: Oberża Przy Południowym Murze

Zmęczony – 30-60 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Heem-La – Ald'ruhn: Gildia Magów
  • Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Uvele Berendas – Posiadłość Indarys: dom Berendas

Chodzenie po Wodzie

przemiana

Pozwala celowi chodzić po wodzie na czas trwania efektu.

Chodzenie po Wodzie – przez 60 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów
  • Tinaso Alan – Tel Mora, Wieża: Usługi
  • Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów

Lekkość

przemiana

Tymczasowo zmniejsza ciężar przedmiotów niesionych przez cel, który będzie się wolniej męczył. Stopień efektu odpowiada zmniejszeniu się ciężaru.

Lekkość – 20 pkt. na 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Bratheru Oran – Vivek Strefa Hlaalu: dom Edryno Arethi
  • Estirdalin – Balmora: Gildia Magów
  • Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów

Nasycona Lekkość Ulmsa – 50 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Vaval Selas – Vivek, Św. Olms: Świątynia

Silna Lekkość – 50 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Sharn gra-Muzgob – Balmora: Gildia Magów
  • Vaval Selas – Vivek, Św. Olms: Świątynia

Wielka Lekkość – 100 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Eraamion – Caldera: Gildia Magów
  • Ferise Varo – Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
  • Threvul Sarethi – Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel

Lewitacja

przemiana

Tymczasowo pozwala celowi unosić się w powietrzu. Stopień efektu określa szybkość, z jaką cel będzie mógł lewitować.

Dzika Lewitacja – 1-50 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
  • Heem-La – Ald'ruhn: Gildia Magów
  • Salver Lleran – Vivek Strefa Telvanni: Czarownik

Lewitacja – 10 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Fevyn Ralen – Vivek Strefa Telvanni: Mag
  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów

Silna Lewitacja – 20 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Fanildil – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Uvele Berendas – Posiadłość Indarys: dom Berendas

Oddychanie w Wodzie

przemiana

Pozwala celowi oddychać w wodzie na czas trwania efektu.

Oddychanie w Wodzie – przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów

Pocałunek Viveka – przez 100 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów

Otwarcie

przemiana

Otwiera zamkniętą skrzynię lub drzwi. Stopień efektu odpowiada maksymalnej klasie zamka, którą można przy jego użyciu otworzyć.

Dzikie Otworzenie – 1-100 pkt. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel

Otwarte Drzwi Ondusi – 50 pkt. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów
  • Salyni Nelvayn – Ald'ruhn, Dzielnica Willowa: Siedziba Morag Tong

Silne Otworzenie – 50 pkt. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel

Powolne Opadanie

przemiana

Spowalnia opadanie celu, zmniejszając obrażenia, jakie otrzyma on przy zetknięciu z ziemią.

Powolne Opadanie – 30 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Llaros Uvayn – Caldera: Siedziba Zarządcy
  • Milar Maryon – Tel Vos, Wieża: Usługi
  • Orrent Geontene – Ald'ruhn: Gildia Magów

Ryba w Wodzie

przemiana

Pozwala celowi pływać szybciej przez pewien czas.

Błogosławieństwo Pływaka – 5 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Medila Indaren – Caldera: Gildia Magów
  • Vaval Selas – Vivek, Św. Olms: Świątynia

Poruszanie się w Wodzie – 1 pkt. przez 20 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Fevyn Ralen – Vivek Strefa Telvanni: Mag
  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów
  • Nelso Salenim – Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni

Skok

przemiana

Pozwala celowi oddawać wyższe i dalsze skoki. Stopień efektu określa o ile wzrośnie wysokość i długość skoków.

Żaba Tinura – 20 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Sirilonwe – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
  • Tinaso Alan – Tel Mora, Wieża: Usługi

Tarcza

przemiana

Tworzy magiczną osłonę dookoła celu. Stopień efektu dodawany jest do klasy pancerza.

Tarcza – 5 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel

Pierwsza Bariera – 10 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Ferise Varo – Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
  • Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
  • Zanmulk Sammalamus – Gnisis: Świątynia

Druga Bariera – 20 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
  • Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
  • Solea Nuccusius – Fort Księżycowy: Wieże Więzienne

Trzecia Bariera – 30 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Aldaril – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Imare – Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
  • Ulmiso Maloren – Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu

Czwarta Bariera – 40 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Imare – Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
  • Nelso Salenim – Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
  • Sonummu Zabamat – Obóz Zainab: jurta Wieszczki

Piąta Bariera – 50 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Tunila Omavel – Tel Uvirith: dom Omavel
  • Tyermaillin – Balmora: dom Tyermaillina

Szósta Bariera – 60 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Ranis Athrys – Balmora: Gildia Magów

Tarcza Błyskawic

przemiana

Tworzy osłonę z błyskawic dookoła celu. Stopień efektu dodawany jest do klasy pancerza. Odporność celu na porażenia znacznie wzrasta.

Bariera Błyskawic – 1-10 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów

Silna Tarcza Błyskawic – 12 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Ervona Barys – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Ulmiso Maloren – Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu

Tarcza Błyskawic – 10 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów
  • Namanian Facian – Sadrith Mora: Gildia Morag Tong

Tarcza Mrozu

przemiana

Tworzy lodową osłonę dookoła celu. Stopień efektu dodawany jest do klasy pancerza. Odporność celu na mróz znacznie wzrasta.

Mroźna Bariera – 3 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
  • Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów

Mroźna Burza – 1-10 pkt. przez 10 sek. w obszarze 10 stóp na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
  • Fevyn Ralen – Vivek Strefa Telvanni: Mag

Silna Tarcza Mrozu – 12 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Ervona Barys – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Ulmiso Maloren – Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu

Tarcza Mrozu – 10 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów
  • Scelian Plebo – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica

Tarcza Mrozu – 6 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Vaval Selas – Vivek, Św. Olms: Świątynia

Tarcza Ognia

przemiana

Tworzy ogniową osłonę dookoła celu. Stopień efektu dodawany jest do klasy pancerza. Odporność celu na ogień znacznie wzrasta.

Ognista Bariera – 1-10 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
  • Tinaso Alan – Tel Mora, Wieża: Usługi
  • Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów

Silna Tarcza Ognia – 12 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Ervona Barys – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Ulmiso Maloren – Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu

Tarcza Ognia – 10 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Erer Darothril – Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów

Zamknięcie

przemiana

Zamyka skrzynię lub drzwi. Stopień efektu określa klasę magicznego zamka, który zostanie założony na cel. Efekt nie posiada określonego czasu trwania.

Rygiel Fenricka – 10 pkt. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Fevyn Ralen – Vivek Strefa Telvanni: Mag
  • Medila Indaren – Caldera: Gildia Magów
  • Tinaso Alan – Tel Mora, Wieża: Usługi

Komentarze

0
Gość_Maciejjo* ·
zaklęcie Żaba Tinura można znależć jeszcze w chyba 3 innych miejscach ale już nie pamiętam gdzie, bo za każdym razem jak przechodze gre to jest w innym miejscu

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...