Przemiana

Brzemię

przemiana

Tymczasowo zwiększa ciężar przedmiotów niesionych przez cel, który będzie się szybciej męczył. Stopień efektu odpowiada przyrostowi ciężaru. Gdy czas trwania efektu minie, ciężar wraca do normy.

Brzemię – 20 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Estirdalin – Balmora: Gildia Magów
  • Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów

Brzemię Grzechu – 40-60 pkt. przez 20 sek. na dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Eraamion – Caldera: Gildia Magów
  • Mehra Drora – Gnisis: Świątynia
  • Tinaso Alan – Tel Mora, Wieża: Usługi

Ciężkie Brzemię – 40 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Ranis Athrys – Balmora: Gildia Magów

Dotyk Ciężkiego Brzemienia – 40 pkt. przez 10 sek, przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Idonea Munia – Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter

Dotyk Przygniatającego Brzemienia – 60 pkt. przez 10 sek. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Ranis Athrys – Balmora: Gildia Magów

Przygniatające Brzemię – 60 pkt. przez 10 sek. na cel

  • Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
  • Milar Maryon – Tel Vos, Wieża: Usługi

Przygniatające Brzemię Grzechu – 60-80 pkt. przez 30 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Ethasi Rilvayn – Balmora: Gildia Morag Tong
  • Imare – Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
  • Sonummu Zabamat – Obóz Zainab: jurta Wieszczki

Straszliwe Zmęczenie – 50-70 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Leles Birian – Wyspy Askadyjskie

Wielkie Brzemię Grzechu – 40 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Fanildil – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Ranis Athrys – Balmora: Gildia Magów

Zabójcze Zmęczenie – 60-90 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Aldaril – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
  • Tylko-On-Tu-Stoi – Balmora: Oberża Przy Południowym Murze

Zmęczony – 30-60 pkt. przez 10 sek. na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Heem-La – Ald'ruhn: Gildia Magów
  • Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Uvele Berendas – Posiadłość Indarys: dom Berendas

Chodzenie po Wodzie

przemiana

Pozwala celowi chodzić po wodzie na czas trwania efektu.

Chodzenie po Wodzie – przez 60 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów
  • Tinaso Alan – Tel Mora, Wieża: Usługi
  • Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów

Lekkość

przemiana

Tymczasowo zmniejsza ciężar przedmiotów niesionych przez cel, który będzie się wolniej męczył. Stopień efektu odpowiada zmniejszeniu się ciężaru.

Lekkość – 20 pkt. na 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Bratheru Oran – Vivek Strefa Hlaalu: dom Edryno Arethi
  • Estirdalin – Balmora: Gildia Magów
  • Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów

Nasycona Lekkość Ulmsa – 50 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Vaval Selas – Vivek, Św. Olms: Świątynia

Silna Lekkość – 50 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Sharn gra-Muzgob – Balmora: Gildia Magów
  • Vaval Selas – Vivek, Św. Olms: Świątynia

Wielka Lekkość – 100 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Eraamion – Caldera: Gildia Magów
  • Ferise Varo – Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
  • Threvul Sarethi – Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel

Lewitacja

przemiana

Tymczasowo pozwala celowi unosić się w powietrzu. Stopień efektu określa szybkość, z jaką cel będzie mógł lewitować.

Dzika Lewitacja – 1-50 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
  • Heem-La – Ald'ruhn: Gildia Magów
  • Salver Lleran – Vivek Strefa Telvanni: Czarownik

Lewitacja – 10 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Fevyn Ralen – Vivek Strefa Telvanni: Mag
  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów

Silna Lewitacja – 20 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Fanildil – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Uvele Berendas – Posiadłość Indarys: dom Berendas

Oddychanie w Wodzie

przemiana

Pozwala celowi oddychać w wodzie na czas trwania efektu.

Oddychanie w Wodzie – przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów

Pocałunek Viveka – przez 100 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów

Otwarcie

przemiana

Otwiera zamkniętą skrzynię lub drzwi. Stopień efektu odpowiada maksymalnej klasie zamka, którą można przy jego użyciu otworzyć.

Dzikie Otworzenie – 1-100 pkt. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel

Otwarte Drzwi Ondusi – 50 pkt. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Arielle Phiencel – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów
  • Salyni Nelvayn – Ald'ruhn, Dzielnica Willowa: Siedziba Morag Tong

Silne Otworzenie – 50 pkt. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel

Powolne Opadanie

przemiana

Spowalnia opadanie celu, zmniejszając obrażenia, jakie otrzyma on przy zetknięciu z ziemią.

Powolne Opadanie – 30 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Llaros Uvayn – Caldera: Siedziba Zarządcy
  • Milar Maryon – Tel Vos, Wieża: Usługi
  • Orrent Geontene – Ald'ruhn: Gildia Magów

Ryba w Wodzie

przemiana

Pozwala celowi pływać szybciej przez pewien czas.

Błogosławieństwo Pływaka – 5 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Medila Indaren – Caldera: Gildia Magów
  • Vaval Selas – Vivek, Św. Olms: Świątynia

Poruszanie się w Wodzie – 1 pkt. przez 20 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Fevyn Ralen – Vivek Strefa Telvanni: Mag
  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów
  • Nelso Salenim – Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni

Skok

przemiana

Pozwala celowi oddawać wyższe i dalsze skoki. Stopień efektu określa o ile wzrośnie wysokość i długość skoków.

Żaba Tinura – 20 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Sirilonwe – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
  • Tinaso Alan – Tel Mora, Wieża: Usługi

Tarcza

przemiana

Tworzy magiczną osłonę dookoła celu. Stopień efektu dodawany jest do klasy pancerza.

Tarcza – 5 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel

Pierwsza Bariera – 10 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Ferise Varo – Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
  • Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
  • Zanmulk Sammalamus – Gnisis: Świątynia

Druga Bariera – 20 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
  • Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
  • Solea Nuccusius – Fort Księżycowy: Wieże Więzienne

Trzecia Bariera – 30 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Aldaril – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Imare – Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
  • Ulmiso Maloren – Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu

Czwarta Bariera – 40 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Imare – Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
  • Nelso Salenim – Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
  • Sonummu Zabamat – Obóz Zainab: jurta Wieszczki

Piąta Bariera – 50 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Tunila Omavel – Tel Uvirith: dom Omavel
  • Tyermaillin – Balmora: dom Tyermaillina

Szósta Bariera – 60 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Gildan – Ald'ruhn: dom Gildan
  • Ranis Athrys – Balmora: Gildia Magów

Tarcza Błyskawic

przemiana

Tworzy osłonę z błyskawic dookoła celu. Stopień efektu dodawany jest do klasy pancerza. Odporność celu na porażenia znacznie wzrasta.

Bariera Błyskawic – 1-10 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów

Silna Tarcza Błyskawic – 12 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Ervona Barys – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Ulmiso Maloren – Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu

Tarcza Błyskawic – 10 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów
  • Namanian Facian – Sadrith Mora: Gildia Morag Tong

Tarcza Mrozu

przemiana

Tworzy lodową osłonę dookoła celu. Stopień efektu dodawany jest do klasy pancerza. Odporność celu na mróz znacznie wzrasta.

Mroźna Bariera – 3 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
  • Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów

Mroźna Burza – 1-10 pkt. przez 10 sek. w obszarze 10 stóp na cel

Przykładowi nauczyciele:

  • Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
  • Fevyn Ralen – Vivek Strefa Telvanni: Mag

Silna Tarcza Mrozu – 12 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Ervona Barys – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Ulmiso Maloren – Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu

Tarcza Mrozu – 10 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów
  • Scelian Plebo – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica

Tarcza Mrozu – 6 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
  • Vaval Selas – Vivek, Św. Olms: Świątynia

Tarcza Ognia

przemiana

Tworzy ogniową osłonę dookoła celu. Stopień efektu dodawany jest do klasy pancerza. Odporność celu na ogień znacznie wzrasta.

Ognista Bariera – 1-10 pkt. przez 10 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
  • Tinaso Alan – Tel Mora, Wieża: Usługi
  • Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów

Silna Tarcza Ognia – 12 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Ervona Barys – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
  • Ulmiso Maloren – Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu

Tarcza Ognia – 10 pkt. przez 30 sek. na siebie

Przykładowi nauczyciele:

  • Erer Darothril – Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
  • Marayn Dren – Balmora: Gildia Magów

Zamknięcie

przemiana

Zamyka skrzynię lub drzwi. Stopień efektu określa klasę magicznego zamka, który zostanie założony na cel. Efekt nie posiada określonego czasu trwania.

Rygiel Fenricka – 10 pkt. przez dotyk

Przykładowi nauczyciele:

  • Fevyn Ralen – Vivek Strefa Telvanni: Mag
  • Medila Indaren – Caldera: Gildia Magów
  • Tinaso Alan – Tel Mora, Wieża: Usługi

Komentarze

0
Gość_Maciejjo* ·
zaklęcie Żaba Tinura można znależć jeszcze w chyba 3 innych miejscach ale już nie pamiętam gdzie, bo za każdym razem jak przechodze gre to jest w innym miejscu

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...