riese

Daedry

Tamer "Tamc." Bsoul poniedziałek, 19 lipca 2010

Atronach burz

potwór, daedra

Moc tego żywiołaka opiera się na porażeniach, na które sam jest całkowicie odporny. Podobnie ma się sprawa z zwykłymi broniami oraz, w nieco mniejszym stopniu, trucizną. Stwór ten niejednej osobie może przysporzyć problemów. Posiada 200 pkt. życia i godny podziwu atak 15-45 pkt. Atronach burz odznacza się również 20% odbiciem ciosów i tym, że używa Tarczy błyskawic oraz zaklęcia Shockbloom. Jest najsilniejszym z rodziny Atronachów.

Dusza: 150

Atronach mrozu

potwór, daedra

Atronach mrozu jest nieco silniejszy od swego ognistego brata. Posiada 105 pkt. zdrowia i podstawowy atak 9-27 pkt. Całkowicie odporny na zwykłe bronie oraz mróz, jest podatny na ogień i to właśnie jego najlepiej używać w starciu z tą lodową bestią. Również posiada 20% odbijania ciosów, a podczas walki używa głównie Lodowego Pocisku.

Dusza: 138

Atronach ognia

potwór, daedra

Najsłabszy z rodziny Atronach, choć wciąż stwór, który może przysporzyć nieco problemów. W pewnym stopniu stanowi przeciwieństwo swego lodowego brata, bowiem jest kompletnie odporny na zwykłe bronie i ogień, a największą krzywdę można mu zrobić zaklęciami opartymi na mrozie, na który jest podatny (aż – 60%!). Posiada 75 pkt. życia i atak 7-21 pkt, a w walce posługuje się Ognistymi Kulami.

Dusza: 105

Daedroth

potwór, daedra

Przeciwnik z wyższej półki. Z wyglądu przypomina krzyżówkę humanoida z krokodylem, porusza się na dwóch nogach. Posiada 180 pkt. zdrowia i atak 12-36 pkt., którym może wyrządzić szkody naszej postaci. Jest całkowicie odporny na zwykłe bronie, używa czar Trzeciej Tarczy, a podczas walki posługuje się zaklęciami nie tylko trującymi, ale także tymi opartymi na porażeniach.

Dusza: 195

Dremora

potwór, daedra

Bardzo silne stworzenie – 160 pkt. zdrowia i atak 9-27 pkt. – mogące przysporzyć niemałych problemów. Nie tylko jest całkowicie odporne na zwykłe bronie, ale i posiada umiejętność odbijania ciosów (20%). Używa zaklęcia Drugiej Tarczy. W walce często posługuje się bronią typu dreughowego, dwemerowego bądź daedrycznego.

Dusza: 100

Książe dremor

potwór, daedra

Choć z wyglądu przypomina 'zwykłą" Dremorę, w rzeczywistości jest silniejszy, szybszy i bardziej niebezpieczny. Mówią o tym choćby same statystyki – 280 pkt. zdrowia i atak 12-36 pkt. Również używa czaru Tarczy, ale aż na czwartym poziomie. Na wzór Dremor, jest całkowicie odporny na zwykłe bronie i posiada umiejętność odbijania ciosów, a w ferworze walki niejednokrotnie może zaskoczyć przeciwnika czarem Ognistej Burzy.

Dusza: 200

Młokos

potwór, daedra

Prawdopodobnie najsłabszy z przedstawicieli Daedr. Jego skóra jest często wykorzystywana przez alchemików ze względu na magiczne właściwości. Posiada jedynie 45 pkt. życia i marny atak – 5-15 pkt. Nie można go jednak całkowicie lekceważyć, bowiem jest niewrażliwy na zwykłe bronie oraz odporny na ogień, mróz, porażenia (po 50%) i truciznę (75%).

Dusza: 100

Ogrim

potwór, daedra

Ogromne stworzenie, choć niezbyt inteligentne. Odznacza się 170 pkt. zdrowia oraz atakiem 11-33 pkt. Jest niewrażliwy na zwykłe bronie i potrafi się regenerować (1-5 pkt.).

Dusza: 165

Ogrim Titan

Silniejsza wersja Ogrima – 220 pkt. zdrowia i atak 12-40 pkt.

Dusza: 70

Postrach klanów

potwór, daedra

Stworzenie przypominające ogromną jaszczurkę, które atakuje bardzo szybko i skutecznie. Posiada 113 pkt. zdrowia i atak 6-18 pkt. Co warto wiedzieć – nie posiada żadnych odporności!

Dusza: 100

Skrzydlaty mrok

potwór, daedra

Skrzydlate mroki to kobiece formy daedrycznych posłańców Lorda Azury. Bardzo silne (atak 15-45 pkt.), bardzo wytrzymałe (220 pkt. zdrowia) i odporne na ogień, mróz, porażenia (po 50%) oraz truciznę (75%). Prócz tego posiadają umiejętność odbijania ciosów (20%). Największa wada? Brak odporności na zwykłe bronie!

Dusza: 300

Złota święta

potwór, daedra

Najsilniejsze daedryczne stworzenie – 250 pkt. zdrowia i atak 20-60 pkt.! Złote święte są niewrażliwe na zwykłe bronie i odporne na ogień, mróz oraz porażenia (po 50%). W walce posługują się broniami szklanymi bądź daedrycznymi, dlatego trzeba walczyć bardzo ostrożnie – jako jedyne wykorzystują tarcze. Podczas walki używa zaklęcia Rozproszenie magii oraz Tarcza błyskawic.

Dusza: 400

Żarłacz

potwór, daedra

Potężne stworzenie, które może przysporzyć niemałych problemów, szczególnie magom – jest niewrażliwy nie tylko na zwykłe bronie, ale i na ogień, mróz, porażenia oraz truciznę! Posiada 170 pkt. zdrowia oraz atak 11-33 pkt. W walce może zaskoczyć naszą postać Paraliżem. Co więcej, to przebiegłe stworzenie używa również zaklęć Dezintegracji zbroi i Dezintegracji broni.

Dusza: 250

Komentarze

Gość_* · wtorek, 20 lipca 2010, 09:43
0
Heh, wygląd Hungera przywodzi na myśl El Chupacabrę . Jak ktoś nie wie, co to to niech zajrzy na Wikipedię.

Tj. Hunger to Żarłacz, jakby co (gram na angielskiej wersji).
polusio · piątek, 8 kwietnia 2011, 13:22
0
tutaj walczyłem tylko z:książe ,zwykły i młokosem.

Od kiedy masz morowinda? Bo ja niewiem.
Gość_MasterProXD* · środa, 16 listopada 2011, 22:55
0
Warto wspomnieć że dusza Złotej Świętej, tak jak Lunatyka umożliwia zaklinanie trwałe. W pewnych miejscach jest też zwój z przywołaniem "Złotka" - przydatne dla każdego kto chce coś zaklnąć a nie chce uganiać się za tym monstrum
dracomt2 · poniedziałek, 23 lipca 2012, 12:16
0
Książe słaby, wszystkie słabe zabijam jednym ciosem. LOL

A Żarłacz przypomina suszarkę
Adamaz · niedziela, 12 listopada 2017, 16:05
0
Ogrim, czy Shrek bo nie odróżniam

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...