Odporność na Magię
Czyni cel bardziej odpornym na magiczne ataki. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).
Ochrona Przed Magią – 20-40% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Llathyno Hlaalu – Balmora: Świątynia
- Salen Ravel – Maar Gan: Kaplica
- Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze
Odporność na Magię – 10% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Arrille – Seyda Neen: Dom Cechowy Arrille'a
- Galero Andaram – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Silna Odporność na Magię – 20% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
- Idonea Munia – Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
- Sharn gra-Muzgob – Balmora: Gildia Magów
Wielka Odporność na Magię – 30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Fanildil – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Zmienna Odporność na Magię – 1-30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Idonea Munia – Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
- J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Odporność na Mróz
Czyni cel bardziej odpornym na mróz. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).
Ochrona Przed Mrozem – 20-40% przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
- Llarara Omayn – Balmora: Świątynia
- Tunila Omavel – Tel Uvirith: dom Omavel
Odporność na Mróz – 10% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Scelian Plebo – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Silna Odporność na Mróz – 20% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
- Sharn gra-Muzgob – Balmora: Gildia Magów
- Vaval Selas – Vivek, Św. Olms: Świątynia
Wielka Odporność na Mróz – 30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Fanildil – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Zmienna Odporność na Mróz – 1-30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Idonea Munia – Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
- J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Odporność na Ogień
Czyni cel bardziej odpornym na ogień. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).
Ochrona Przed Ogniem – 20-40% przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Lloros Sarano – Ald'ruhn: Świątynia
- Masalinie Merian – Balmora: Gildia Magów
- Ygfa – Pelagiad: Fort Pelagiad
Odporność na Ogień – 10% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Galero Andaram – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Silna Odporność na Ogień – 20% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
- Idonea Munia – Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
- Sharn gra-Muzgob – Balmora: Gildia Magów
Wielka Odporność na Ogień – 30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Fanildil – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
- Masalinie Merian – Balmora: Gildia Magów
- Uvele Berendas – Posiadłość Indarys: dom Berendas
Zmienna Odporność na Ogień – 1-30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Idonea Munia – Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
- J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Odporność na Paraliż
Czyni cel bardziej odpornym na paraliż. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).
Odporność na Paraliż – 50% przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Eldrilu Dalen – Vos: Kaplica
- Rirnas Athren – Vivek Strefa Hlaalu: Świątynia
- Scelian Plebo – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Odporność na Porażenia
Czyni cel bardziej odpornym na porażenia. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).
Ochrona Przed Porażeniami – 20-40% przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
- Eldrilu Dalen – Vos: Kaplica
- Llarara Omayn – Balmora: Świątynia
Odporność na Porażenia – 20% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Galero Andaram – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Silna Odporność na Porażenia – 20% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
- Idonea Munia – Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
- Sharn gra-Muzgob – Balmora: Gildia Magów
Zmienna Odporność na Porażenia – 1-30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowicie
Odporność na Spaczenie
Czyni cel bardziej odpornym na spaczenie. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).
Silna Odporność na Spaczenie – 20% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Tylko-On-Tu-Stoi – Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Wielka Odporność na Spaczenie – 30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Tylko-On-Tu-Stoi – Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Zmienna Odporność na Spaczenie – 1-30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Masalinie Merian – Balmora: Gildia Magów
Odporność na Trucizny
Czyni cel bardziej odpornym na działanie trucizny. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).
Ochrona Przed Truciznami – 20-40% przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Felara Andrethi – Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
- Rilvase Avani – Upiorna Brama: Wieża Świtu
- Ygfa – Pelagiad: Fort Pelagiad
Odporność na Trucizny – 20% przez 10 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Eldrilu Dalen – Vos: Kaplica
- Relms Gilvilo – Vivek Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
- Scelian Plebo – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Silna Odporność na Trucizny – 20% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
- Idonea Munia – Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
- Sharn gra-Muzgob – Balmora: Gildia Magów
Większa Odporność na Trucizny – 30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Elynu Saren – Suran: Świątynia
Zmienna Odporność na Trucizny – 1-30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Idonea Munia – Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
- J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Odporność na Zarazę
Czyni cel bardziej odpornym na Zarazę. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).
Kaprys Poety – 1-30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Kaplan Ogrul – Gnisis: Fort Darius
- Fanildil – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
- Uvele Berendas – Posiadłość Indarys: dom Berendas
Tarcza Gwardzisty – 30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Eldrilu Dalen – Vos: Kaplica
- Mehra Drora – Gnisis: Świątynia
- Salen Ravel – Maar Gan: Kaplica
Łaska Viveka – 20% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Elynu Saren – Suran: Świątynia
- Milar Maryon – Tel Vos, Wieża: Usługi
- Tinaso Alan – Tel Mora, Wieża: Usługi
Odporność na Zwykłe Choroby
Czyni cel bardziej odpornym na zwykłe choroby. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).
Błogosławieństwo Seryn – 20% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Relms Gilvilo – Vivek Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
- Salen Ravel – Maar Gan: Kaplica
- Tyermaillin – Balmora: dom Tyermaillina
Odporność na Zwykłe Choroby – 10% przez 5 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Kaplan Ogrul – Gnisis: Fort Darius
- Dileno Lloran – Vivek: Wielka Katedra
- Lalatia Varian – Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Wielka Odporność na Zwykłe Choroby – 30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Fanildil – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
- Uvele Berendas – Posiadlosc Indarys: dom Berendas
Zmienna Odporność na Zwykłe Choroby – 1-30% przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Idonea Munia – Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
- J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Odporność na Zwykły Oręż
Czyni cel bardziej odpornym na ciosy zadawane zwykłym (tj. nie zaklętym) orężem. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).
Premia do Ataku
Tymczasowo zwiększa szanse postaci na zadanie celnego ciosu przy użyciu broni lub w walce wręcz.
Premia do Kondycji
Tymczasowo zwiększa współczynnik kondycji postaci. Wszystkie współczynniki pochodne zostaną przeliczone ponownie. Po upłynięciu czasu trwania efektu, kondycja wraca do swojej normalnej wartości. Stopień efektu odpowiada wysokości premii do kondycji.
Daedryczna Kondycja – 50 pkt. przez 90 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
- Llathyno Hlaalu – Balmora: Świątynia
Wigor – 5-20 pkt. przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Llathyno Hlaalu – Balmora: Świątynia
- Scelian Plebo – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Wzbogacenie – 5-20 pkt. przez 30 sv. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Niras Farys – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
- Rirnas Athren – Vivek Strefa Hlaalu: Świątynia
Premia do Maksymalnej Many
Zwiększa maksymalną manę celu o stopień efektu. Stopień ten jest przemnażany przez Inteligencję celu (zwykle wynosi on 0,5 – czyli maksymalna ilość many równa się Inteligencja x 0,5). Efekt o stopniu 2 da zatem celowi manę w wysokości 2 x Inteligencja.
Premia do Many
Tymczasowo zwiększa manę postaci. Wszystkie współczynniki pochodne zostaną przeliczone ponownie. Po upłynięciu czasu trwania efektu, mana wraca do swojej normalnej wartości. Stopień efektu odpowiada wysokości premii do many.
Studnia Mocy – 5-20 pkt. przez 60 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Felara Andrethi – Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
- Kapłan Ogrul – Gnisis: Fort Darius
- Niras Farys – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Premia do Współczynnika
Tymczasowo zwiększa jeden ze współczynników postaci: Siłę, Inteligencję, Siłę woli, Zwinność, Szybkość, Wytrzymałość, Osobowość lub Szczęście. Wszystkie współczynniki pochodne zostaną przeliczone ponownie. Po upłynięciu czasu trwania efektu, współczynniki wracają do swojej normalnej wartości. Stopień efektu odpowiada wysokości premii do współczynnika.
Boska Pomoc – 10 pkt. przez 60 sek. na siebie do Szczęścia i Siły Woli
Przykładowi nauczyciele:
- Lalatia Varian – Ebonheart: Cesarskie Kaplice
- Lloros Sarano – Ald'ruhn: Świątynia
- Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze
Charyzma – 10 pkt. przez 60 sek. na siebie do Osobowości
Przykładowi nauczyciele:
- Dileno Lloran – Vivek: Wielka Katedra
- Salen Ravel – Maar Gan: Kaplica
- Scelian Plebo – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Daedryczna Siła Woli – 20 pkt. przez 90 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
Mądrość – 10 pkt. przez 60 sek. do Inteligencji
Przykładowi nauczyciele:
- Eldrilu Dalen – Vos: Kaplica
- Mehra Drora – Gnisis: Świątynia
- Sedris Omalen – Maar Gan: Posterunek
Nauki Zenithara – 10 pkt. przez 90 sek. na siebie do Osobowości
Przykładowi nauczyciele:
- Scelian Plebo – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Ulmiso Maloren – Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Obrót Koła – 5-20 pkt. przez 30 sek. na siebie do Szczęścia
Przykładowi nauczyciele:
- Dileno Lloran – Vivek: Wielka Katedra
Orkowa Siła – 5-20 pkt. przez 60 sek. na siebie do Siły
Przykładowi nauczyciele:
- Lloros Sarano – Ald'ruhn: Świątynia
- Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Ruchliwość – 10 pkt. przez 60 sek. na siebie do Zwinności
Przykładowi nauczyciele:
- Lalatia Varian – Ebonheart: Cesarskie Kaplice
- Lloros Sarano – Ald'ruhn: Świątynia
- Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze
Siła Trolla – 10 pkt. przez 60 sek. na siebie do Siły
Przykładowi nauczyciele:
- Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
- Relms Gilvilo – Vivek Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
- Salen Ravel – Maar Gan: Kaplica
Stopy Notorgo – 10 pkt. przez 60 sek. na siebie do Szybkości
Przykładowi nauczyciele:
- Scelian Plebo – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze
- Tylko-On-Tu-Stoi – Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Szczęściarz – 10 pkt. przez 60 sek. na siebie do Szczęścia
Przykładowi nauczyciele:
- Arrille – Seyda Neen: Dom Cechowy Arrille'a
- Scelian Plebo – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Somutis Vunnis – Fort Księżycowy: Wnętrze
Zahartowanie – 10 pkt. przez 60 sek. na siebie do Wytrzymałości
Przykładowi nauczyciele:
- Eldrilu Dalen – Vos: Kaplica
- Llarara Omayn – Balmora: Świątynia
- Scelian Plebo – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Żelazna Wola – 10 pkt. przez 60 sek. na siebie do Siły Woli
Przykładowi nauczyciele:
- Fanildil – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
- Mehra Drora – Gnisis: Świątynia
- Uvele Berendas – Posiadłość Indarys: dom Berendas
Żywe Srebro – 10 pkt. przez 60 sek. na siebie do Szybkości
Przykładowi nauczyciele:
- Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
- Niras Farys – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
- Rirnas Athren – Vivek Strefa Hlaalu: Świątynia
Premia do Zdrowia
Tymczasowo zwiększa zdrowie postaci. Wszystkie współczynniki pochodne zostaną przeliczone ponownie. Po upłynięciu czasu trwania efektu, zdrowie wraca do swojej normalnej wartości. Stopień efektu odpowiada wysokości premii do zdrowia.
Daedryczne Zdrowie – 25 pkt. przez 60 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Tylko-On-Tu-Stoi – Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Dar Krwi – 10-40 pkt. przez 10 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Ferise Varo – Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
- Mehra Drora – Gnisis: Świątynia
- Uvele Berendas – Posiadłość Indarys: dom Berendas
Żywotność – 5-20 pkt. przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Idonea Munia – Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
- Llathyno Hlaalu – Balmora: Świątynia
- Ulmiso Maloren – Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Przywrócenie Kondycji
Przywraca do stanu pierwotnego kondycję celu, która została obniżona w wyniku magicznego ataku. Stopień określa ilość punktów, które zostaną przywrócone, na każdą sekundę trwania efektu.
Spoczynek Św. Merris – 1-10 pkt. przez 20 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Felara Andrethi – Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
- Galero Andaram – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
- Sedris Omalen – Maar Gan: Posterunek
Wytrzymałość – 10-30 pkt. przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Synnolian Tunifus – Ebonheart: Cesarskie Kaplice
- Threvul Sarethi – Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
- Tunila Omavel – Tel Uvirith: dom Omavel
Przywrócenie Many
Przywraca do stanu pierwotnego manę celu, która została obniżona w wyniku magicznego ataku. Stopień określa ilość punktów, które zostaną przywrócone, na każdą sekundę trwania efektu.
Przywrócenie Umiejętności
Przywraca do stanu pierwotnego manę celu, która została obniżona w wyniku magicznego ataku. Stopień określa ilość punktów, które zostaną przywrócone, na każdą sekundę trwania efektu.
Przywrócenie Współczynnika
Przywraca do stanu pierwotnego współczynniki celu, które zostały obniżone w wyniku magicznego ataku. Dotyczy tylko Siły, Inteligencji, Siły woli, Zwinności, Szybkości, Wytrzymałości, Osobowości i Szczęścia. Stopień efektu odpowiada ilości punktów, które zostaną przywrócone, na każdą sekundę trwania efektu.
Przywrócenie: Inteligencja – 5-20 pkt. przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Danso Indules – Vivek, Strefa Świątynna
- Tunila Omavel – Tel Uvirith: dom Omavel
- Ygfa – Pelagiad: Fort Pelagiad
Przywrócenie: Osobowość – 5-20 pkt. przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
- Rilvase Avani – Upiorna Brama: Wieża Świtu
- Saras Orelu – Molag Mar: Świątynia
Przywrócenie: Siła – 5-20 pkt. przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
- Rilvase Avani – Upiorna Brama: Wieża Świtu
- Threvul Sarethi – Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Przywrócenie: Siła Woli – 5-20 pkt. przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Danso Indules – Vivek, Strefa Świątynna
- Telis Salvani – Balmora: Świątynia
- Zanmulk Sammalamus – Gnisis: Świątynia
Przywrócenie: Szczęście – 5-20 pkt. przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Rilvase Avani – Upiorna Brama: Wieża Świtu
- Tunila Omavel – Tel Uvirith: dom Omavel
- Ygfa – Pelagiad: Fort Pelagiad
Przywrócenie: Szybkość – 5-20 pkt. przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Danso Indules – Vivek, Strefa Świątynna
- Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
- Saras Orelu – Molag Mar: Świątynia
Przywrócenie: Wytrzymałość – 5-20 pkt. przez 30 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Synnolian Tunifus – Ebonheart: Cesarskie Kaplice
- Telis Salvani – Balmora: Świątynia
- Zanmulk Sammalamus – Gnisis: Świątynia
Przywrócenie: Zwinność – 5-20 pkt. przez 30 sv. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Sonummu Zabamat – Obóz Zainab: jurta Wieszczki
- Tunila Omavel – Tel Uvirith: dom Omavel
- Ulmiso Maloren – Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Przywrócenie Zdrowia
Przywraca do stanu pierwotnego zdrowie celu, które zostało obniżone w wyniku magicznego ataku. Stopień określa ilość punktów, które zostaną przywrócone, na każdą sekundę trwania efektu.
Błyskawiczna Regeneracja – 5-10 pkt. przez 20 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
- Sonummu Zabamat – Obóz Zainab: jurta Wieszczki
- Przepowiednia: Bronrod Wrzaskun – Wioska Skaal: dom Bronroda Wrzaskuna
Cudowny Balsam Balyny – 3-30 pkt. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
Dobroczynny Balsam Balyny – 3-22 pkt. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Synnolian Tunifus – Ebonheart: Cesarskie Kaplice
- Ygfa – Pelagiad: Fort Pelagiad
Kojący Balsam Balyny – 3-12 pkt. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Sharn gra-Muzgob – Balmora: Gildia Magów
Pocałunek Matki – 10-20 pkt. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
- Aunius Autrus – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
- Kapłan Ogrul – Gnisis: Fort Darius
Regeneracja – 1-5 pkt. przez 20 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Eris Telas – Vivek: Wielka Katedra
- Milar Maryon – Tel Vos, Wieża: Usługi
- Saras Orelu – Molag Mar: Świątynia
Uzdrowienie Serca – 20-80 pkt. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Arrille – Seyda Neen: Dom Cechowy Arrille'a
- Galero Andaram – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
- Milar Maryon – Tel Vos, Wieża: Usługi
Uzdrowienie Towarzysza – 6-15 pkt. przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Arnand Liric – Fort Jeleni: Wnętrze
- Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
- Telis Salvani – Balmora: Świątynia
Światłość Velotha – 10 pkt. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Melie Frenck – Vivek Strefa Telvanni: Świątynia
Łaska Velotha – 10 pkt. przez 2 sek. na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
- Threvul Sarethi – Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
- Ulmiso Maloren – Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Wyleczenie z Paraliżu
Leczy cel z paraliżu.
Swobodne Działanie – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Arnand Liric – Fort Jeleni: Wnętrze
- Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
- Telis Salvani – Balmora: Świątynia
Wyleczenie z Zarazy
Leczy cel z zarazy.
Dar Rilms – przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
- Saras Orelu – Molag Mar: Świątynia
- Tunila Omavel – Tel Uvirith: dom Omavel
Panaceum – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Galero Andaram – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
- Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
- Melie Frenck – Vivek Strefa Telvanni: Świątynia
Wyleczenie z Zarazy – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
- Arnand Liric – Fort Jeleni: Wnętrze
- Synnolian Tunifus – Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Łzy Viveka – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Felara Andrethi – Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
- Saras Orelu – Molag Mar: Świątynia
- Tunila Omavel – Tel Uvirith: dom Omavel
Wyleczenie z Zatrucia
Leczy cel z trucizny. Nie przywraca zdrowia utraconego w wyniku działania trucizny.
Dar Seryn – przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Danso Indules – Vivek, Strefa Świątynna
- Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
- Saras Orelu – Molag Mar: Świątynia
Odtrutka Balyny – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
- Sharn gra-Muzgob – Balmora: Gildia Magów
- Ygfa – Pelagiad: Fort Pelagiad
Panaceum – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Galero Andaram – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
- Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
- Melie Frenck – Vivek Strefa Telvanni: Świątynia
Wyleczenie z Zatrucia – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Arnand Liric – Fort Jeleni: Wnętrze
- Kaplan Ogrul – Gnisis: Fort Darius
- Sonummu Zabamat – Obóz Zainab: jurta Wieszczki
Wyleczenie ze Zwykłej Choroby
Leczy cel ze zwykłej choroby.
Dar Rilms – przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
- Saras Orelu – Molag Mar: Świątynia
- Tunila Omavel – Tel Uvirith: dom Omavel
Lekarstwo Rilms – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Felara Andrethi – Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
- Rilvase Avani – Upiorna Brama: Wieża Świtu
- Zanmulk Sammalamus – Gnisis: Świątynia
Panaceum – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Galero Andaram – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
- Guls Llervu – Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
- Melie Frenck – Vivek Strefa Telvanni: Świątynia
Wyleczenie Ofiary Zwykłej Choroby – na cel
Przykładowi nauczyciele:
- Dulian – Fort Jeleni: Wnętrze
- Vaval Selas – Vivek, Św. Olms: Świątynia
Wyleczenie ze Zwykłej Choroby – na siebie
Przykładowi nauczyciele:
- Amarie Charien – Fort Księżycowy: Wnętrze
- J'Rasha – Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
- Telis Salvani – Balmora: Świątynia
Wyleczenie Zwykłej Choroby u Innych – przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Eris Telas – Vivek: Wielka Katedra
- Sharn gra-Muzgob – Balmora: Gildia Magów
Zdjęcie Klątwy
Zdejmuje z celu rzuconą nań klątwę.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz