Świątynia zrzesza wszystkich, którzy służą Trójcy. W swe szeregi chętnie przyjmóje zarówno potężnych inkwizytorów, jak i kapłanów, których czekają pełne grozy pielgrzymki oraz walka nie tylko z Szóstym Rodem, ale i czcicielami Daedr. Należąc do Świątyni dostaje się niepowtarzalną okazję na zdobycie Ebonowej Zbroi, niezwykle potężnego artefaktu.
Organizacje nastawione pozytywnie do Świątyni:
- Ród Hlaalu
- Ród Redoran
Organizacje nastawione negatywnie do Świątyni:
- Gildia Magów
- Kult Tamriel
- Ostrza
- Ród Telvanni
- Gildia Wojowników
- Legion Cesarski
- Gildia Złodziei
W Świątyni przy awansie liczą się:
Atrybuty: Osobowość oraz Inteligencja.
Umiejętności: Bez Zbroi, Alchemia, Przywrócenie, Mistycyzm, Przywołanie oraz Broń Obuchowa.
Aby osiągnąć daną rangę w Świątyni, musimy spełniać kilka wymagań. Oto one:
- Niewtajemniczony (Layman) – atrybuty na 30.
- Nowicjusz (Novice) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 10.
- Wtajemniczony (Initiate) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 20.
- Akolita (Acolyte) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 30 i dwie na 5.
- Adept (Adept) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 40 i dwie na 10.
- Kapelan (Curate) – atrybuty na 31, jedna umiejętność na 50 i dwie na 15.
- Wyznawca (Disciple) – atrybuty na 32, jedna umiejętność na 60 i dwie na 20.
- Wróż (Diviner) – atrybuty na 33, jedna umiejętność na 70 i dwie na 25.
- Mistrz (Master) – atrybuty na 34, jedna umiejętność na 80 i dwie na 30.
- Patriarcha (Patriarch) – atrybuty na 35, jedna umiejętność na 90 i dwie na 35.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz