Świątynia

1 minuta czytania

Świątynia zrzesza wszystkich, którzy służą Trójcy. W swe szeregi chętnie przyjmóje zarówno potężnych inkwizytorów, jak i kapłanów, których czekają pełne grozy pielgrzymki oraz walka nie tylko z Szóstym Rodem, ale i czcicielami Daedr. Należąc do Świątyni dostaje się niepowtarzalną okazję na zdobycie Ebonowej Zbroi, niezwykle potężnego artefaktu.

Organizacje nastawione pozytywnie do Świątyni:

  • Ród Hlaalu
  • Ród Redoran

Organizacje nastawione negatywnie do Świątyni:

  • Gildia Magów
  • Kult Tamriel
  • Ostrza
  • Ród Telvanni
  • Gildia Wojowników
  • Legion Cesarski
  • Gildia Złodziei

W Świątyni przy awansie liczą się:
Atrybuty: Osobowość oraz Inteligencja.
Umiejętności: Bez Zbroi, Alchemia, Przywrócenie, Mistycyzm, Przywołanie oraz Broń Obuchowa.

Aby osiągnąć daną rangę w Świątyni, musimy spełniać kilka wymagań. Oto one:

  • Niewtajemniczony (Layman) – atrybuty na 30.
  • Nowicjusz (Novice) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 10.
  • Wtajemniczony (Initiate) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 20.
  • Akolita (Acolyte) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 30 i dwie na 5.
  • Adept (Adept) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 40 i dwie na 10.
  • Kapelan (Curate) – atrybuty na 31, jedna umiejętność na 50 i dwie na 15.
  • Wyznawca (Disciple) – atrybuty na 32, jedna umiejętność na 60 i dwie na 20.
  • Wróż (Diviner) – atrybuty na 33, jedna umiejętność na 70 i dwie na 25.
  • Mistrz (Master) – atrybuty na 34, jedna umiejętność na 80 i dwie na 30.
  • Patriarcha (Patriarch) – atrybuty na 35, jedna umiejętność na 90 i dwie na 35.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...