czerwony-wariant

Gildia Złodziei

Tamer "Tamc." Bsoul czwartek, 1 lipca 2010

Każdy, kto dołączy do Gildii Złodziei, może liczyć na to, że bardzo szybko się wzbogaci. Wszyscy złodzieje kierują się honorem i za żadne skarby świata nie okradną innego złodzieja. Wracając do skarbów, będąc w Gildii Złodziei można dowiedzieć się, gdzie bogaci ludzie ukrywają potężne artefakty bądź wyjątkowe przedmioty, za które można dostać niemałą sumkę.

Organizacje nastawione pozytywnie do Gildii Złodziei:

  • Gildia Magów
  • Kult Tamriel

Organizacje nastawione negatywnie do Gildii Złodziei:

  • Świątynia
  • Ród Hlaalu
  • Ród Redoran
  • Legion Cesarski

W Gildii Złodziei przy awansie liczą się:
Atrybuty: Zwinność oraz Osobowość.
Umiejętności: Celność, Krótkie Ostrze, Lekki Pancerz, Akrobatyka, Skradanie się oraz Zabezpieczenia.

Aby osiągnąć daną rangę w Gildii Złodziei, musimy spełniać kilka wymagań. Oto one:

  • Ropucha (Toad) – atrybuty na 30.
  • Uszaty (Wet Ear) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 10.
  • Podnóżek (Footpad) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 20.
  • Czarna kapuza (Blackcap) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 30 i dwie na 5.
  • Agent (Operative) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 40 i dwie na 10.
  • Bandzior (Bandit) – atrybuty na 31, jedna umiejętność na 50 i dwie na 15.
  • Herszt (Captain) – atrybuty na 32, jedna umiejętność na 60 i dwie na 20.
  • Szef (Ringleader) – atrybuty na 33, jedna umiejętność na 70 i dwie na 25.
  • Mózg (Mastermind) – atrybuty na 34, jedna umiejętność na 80 i dwie na 30.
  • Arcyzłodziej (Master Thief) – atrybuty na 35, jedna umiejętność na 90 i dwie na 35.


Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...