Każdy, kto dołączy do Gildii Złodziei, może liczyć na to, że bardzo szybko się wzbogaci. Wszyscy złodzieje kierują się honorem i za żadne skarby świata nie okradną innego złodzieja. Wracając do skarbów, będąc w Gildii Złodziei można dowiedzieć się, gdzie bogaci ludzie ukrywają potężne artefakty bądź wyjątkowe przedmioty, za które można dostać niemałą sumkę.
Organizacje nastawione pozytywnie do Gildii Złodziei:
- Gildia Magów
- Kult Tamriel
Organizacje nastawione negatywnie do Gildii Złodziei:
- Świątynia
- Ród Hlaalu
- Ród Redoran
- Legion Cesarski
W Gildii Złodziei przy awansie liczą się:
Atrybuty: Zwinność oraz Osobowość.
Umiejętności: Celność, Krótkie Ostrze, Lekki Pancerz, Akrobatyka, Skradanie się oraz Zabezpieczenia.
Aby osiągnąć daną rangę w Gildii Złodziei, musimy spełniać kilka wymagań. Oto one:
- Ropucha (Toad) – atrybuty na 30.
- Uszaty (Wet Ear) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 10.
- Podnóżek (Footpad) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 20.
- Czarna kapuza (Blackcap) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 30 i dwie na 5.
- Agent (Operative) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 40 i dwie na 10.
- Bandzior (Bandit) – atrybuty na 31, jedna umiejętność na 50 i dwie na 15.
- Herszt (Captain) – atrybuty na 32, jedna umiejętność na 60 i dwie na 20.
- Szef (Ringleader) – atrybuty na 33, jedna umiejętność na 70 i dwie na 25.
- Mózg (Mastermind) – atrybuty na 34, jedna umiejętność na 80 i dwie na 30.
- Arcyzłodziej (Master Thief) – atrybuty na 35, jedna umiejętność na 90 i dwie na 35.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz