Gildia Magów

1 minuta czytania

Jeśli pragniesz posługiwać się nadprzyrodzonymi mocami, dołącz do Gildii Magów. W swych szeregach ta potężna organizacja posiada nie tylko wspaniałych zaklinaczy, ale i alchemików oraz osoby parające się badaniem rasy Dwemerów. Gildia Magów skupia potężne postacie, które oferują naukę wielu różnych rodzajów zaklęć, pozwalających każdemu stać się siejącą grozę osobą.

Organizacje nastawione pozytywnie do Gildii Magów:

  • Kult Tamriel
  • Ród Hlaalu
  • Gildia Wojowników
  • Legion Cesarski
  • Gildia Złodziei

Organizacje nastawione negatywnie do Gildii Magów:

  • Świątynia
  • Ród Redoran
  • Ród Telvanni

W Gildii Magów przy awansie liczą się:
Atrybuty: Inteligencja oraz Siła Woli.
Umiejętności: Alchemia, Mistycyzm, Iluzja, Przemiana, Zniszczenie oraz Zaklinanie.

Aby osiągnąć daną rangę w Gildii Magów, musimy spełniać kilka wymagań. Oto one:

  • Zrzeszony (Sinned) – atrybuty na 30.
  • Terminator (Terminator) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 10.
  • Czeladnik (Apprentice) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 20.
  • Iluzjonista (Evoker) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 30 i dwie na 5.
  • Przywoływacz (Conjurer) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 40 i dwie na 10 + opłata 200 septimów.
  • Magik (Magician) – atrybuty na 31, jedna umiejętność na 50 i dwie na 15.
  • Czarnoksiężnik (Warlock) – atrybuty na 32, jedna umiejętność na 60 i dwie na 20.
  • Czarodziej (Wizard) – atrybuty na 33, jedna umiejętność na 70 i dwie na 25 + posiadanie Laski Czarodzieja.
  • Mistrz Magii (Master Wizard) – atrybuty na 34, jedna umiejętność na 80 i dwie na 30.
  • Arcymag (Arch-Mage) – atrybuty na 35, jedna umiejętność na 90 i dwie na 35.


Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...