Kult Tamriel

1 minuta czytania

Podstawą istnienia Kultu Tamriel jest wiara w Dziewięcioro. Dołączając do tej organizacji możesz zostać obrońcą świątyni, uzdrowicielem bądź jałmużnikiem, a niezależnie od tego, na którą drogę się zdecydujesz, dostaniesz mnóstwo szans na pozyskanie cennych artefaktów. Jednak to nie pragnienie wzbogacenia się, a chęć pomocy innym jest głównym powodem wstępowania w kręgi Kultu Tamriel.

Organizacje nastawione pozytywnie do Kultu Tamriel:

  • Gildia Złodziei
  • Gildia Wojowników
  • Ród Hlaalu
  • Ostrza
  • Gildia Magów

Organizacje nastawione negatywnie do Kultu Tamriel:

  • Ród Telvanni
  • Świątynia

W Kulcie Tamriel przy awansie liczą się:
Atrybuty: Osobowość oraz Siła Woli.
Umiejętności: Retoryka, Bez Zbroi, Przywrócenie, Mistycyzm, Przywołanie, Zaklinanie oraz Broń Obuchowa.

Aby osiągnąć daną rangę w Kulcie Tamriel, musimy spełniać kilka wymagań. Oto one:

  • Niewtajemniczony (Layman) – atrybuty na 30.
  • Nowicjusz (Novice) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 10 i dwie na 5.
  • Wtajemniczony (Initiate) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 20 i dwie na 8.
  • Akolita (Acolyte) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 30 i dwie na 10.
  • Adept (Adept) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 40 i dwie na 12.
  • Wyznawca (Disciple) – atrybuty na 31, jedna umiejętność na 50 i dwie na 15.
  • Wyrocznia (Oracle) – atrybuty na 32, jedna umiejętność na 60 i dwie na 18.
  • Wzywający (Invoker) – atrybuty na 33, jedna umiejętność na 70 i dwie na 20.
  • Cudotwórca (Theurgist) – atrybuty na 34, jedna umiejętność na 80 i dwie na 30.
  • Prymas (Primate) – atrybuty na 35, jedna umiejętność na 90 i dwie na 35.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...