Podstawą istnienia Kultu Tamriel jest wiara w Dziewięcioro. Dołączając do tej organizacji możesz zostać obrońcą świątyni, uzdrowicielem bądź jałmużnikiem, a niezależnie od tego, na którą drogę się zdecydujesz, dostaniesz mnóstwo szans na pozyskanie cennych artefaktów. Jednak to nie pragnienie wzbogacenia się, a chęć pomocy innym jest głównym powodem wstępowania w kręgi Kultu Tamriel.
Organizacje nastawione pozytywnie do Kultu Tamriel:
- Gildia Złodziei
- Gildia Wojowników
- Ród Hlaalu
- Ostrza
- Gildia Magów
Organizacje nastawione negatywnie do Kultu Tamriel:
- Ród Telvanni
- Świątynia
W Kulcie Tamriel przy awansie liczą się:
Atrybuty: Osobowość oraz Siła Woli.
Umiejętności: Retoryka, Bez Zbroi, Przywrócenie, Mistycyzm, Przywołanie, Zaklinanie oraz Broń Obuchowa.
Aby osiągnąć daną rangę w Kulcie Tamriel, musimy spełniać kilka wymagań. Oto one:
- Niewtajemniczony (Layman) – atrybuty na 30.
- Nowicjusz (Novice) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 10 i dwie na 5.
- Wtajemniczony (Initiate) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 20 i dwie na 8.
- Akolita (Acolyte) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 30 i dwie na 10.
- Adept (Adept) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 40 i dwie na 12.
- Wyznawca (Disciple) – atrybuty na 31, jedna umiejętność na 50 i dwie na 15.
- Wyrocznia (Oracle) – atrybuty na 32, jedna umiejętność na 60 i dwie na 18.
- Wzywający (Invoker) – atrybuty na 33, jedna umiejętność na 70 i dwie na 20.
- Cudotwórca (Theurgist) – atrybuty na 34, jedna umiejętność na 80 i dwie na 30.
- Prymas (Primate) – atrybuty na 35, jedna umiejętność na 90 i dwie na 35.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz