Królowa kwama

Sensem egzystencji tego stworzenia jest wyprodukowanie jak najwięcej jaj. Królowa kwama jest zbyt duża, by móc się poruszać, dlatego stale musi być pod ochroną robotników bądź wojowników kwama. W przeciwieństwie do swych współbratymców, nie zaatakuje (6-18 pkt.) naszej postaci, jeśli my nie zaatakujemy jej.
Dusza: 30
Kulisty centurion

Centurion kulisty został stworzony przez dwemerów i jest maszyną obronną. Z daleka wygląda jak zwykła kula, jednak gdy się do niego zbliżymy, natychmiast zmienia się w maszynę bojową (75 pkt zdrowia). Jako że nie jest żywym stworzeniem, nie posiada duszy.
Dusza: 0
Pajęczy centurion

Następnym wytwór dwemerów, który przypomina mechanicznego pająka niemałych rozmiarów. Posiada mało pkt. życia (38), dlatego łatwo powinniśmy się z nim uporać. Zadaje 1-9 pkt. obrażeń, więc nie powinien wyrządzić nam krzywdy. Pajęczy centurion jest niewrażliwy na truciznę.
Dusza: 0
Parowy centurion

Najpotężniejszy i najbardziej zaawansowany technologicznie twór dwemerów (150 pkt. zdrowia oraz atak 10-30 pkt.). Przypomina wykonanego z metalu golema i zwykle spotykany jest w dwemerowych ruinach. Niedoświadczone postacie mogą mieć z nim problem. Jest odporny na ogień, zimno, elektryczność i truciznę (75%) i nie posiada duszy.
Dusza: 0
Pędrak

Małe, niegroźne stworzonko, posiadające jedynie 8 pkt. zdrowia i szczycące się atakiem 1-2 pkt., nie jest godne dłuższego opisu. No dobra, warto wspomnieć, że potrafi paraliżować swych przeciwników.
Dusza: 10
Pędrak zarażony
Posiada lepszy atak (1-3 pkt.) i może zarazić naszą postać Umęczeniem.
Dusza: 10
Pędrak spaczony
Zdecydowanie potężniejszy (30 pkt. zdrowia i atak 4-12 pkt.), może zarazić naszą postać Popielicą.
Dusza: 20
Robotnik kwama

Zwykły robotnik, który zachowuje się neutralnie. Nie będzie nas atakować, jeśli sami nie rozpoczniemy walki pierwsi. Posiada mało życia (30 pkt.) i niegodny uwagi atak (1-6 pkt.).
Dusza: 8
Robotnik kwama zarażony
Ta odmiana posiada lepszy atak (2-6 pkt.) i może zarazić naszą postać chorobą zwaną Opadnica.
Dusza: 8
Robotnik kwama spaczony
Spaczona odmiana posiada jeszcze lepszy atak (6-18 pkt.) oraz więcej punktów zdrowia (60). Może zarazić naszą postać chorobą Popielica.
Dusza: 8
Wojownik kwama

Żyją głównie po to, by chronić swą królową przed niebezpieczeństwem, dlatego są spotykane tylko w kopalniach. Posiadają 45 pkt. zdrowia i atakują 3-9 pkt., dlatego początkującego graczowi mogą sprawić niewielkie problemy. Co więcej, mogą zatruć naszą postać trucizną.
Dusza: 20
Wojownik kwama spaczony
Ta odmiana posiada więcej zdrowia (60 pkt.) i odznacza się zdecydowanie lepszym atakiem (7-21 pkt.). Należy uważać, bo może zarazić naszą postać Popielicą.
Dusza: 20
Zwiadowca kwama

Małych rozmiarów robak, który nie powinien sprawiać większych problemów. Posiada jedynie 23 pkt. życia i atakuje 1-3 pkt. Typowe stworzenie, które jedynie przeszkadza.
Dusza: 15
Zwiadowca kwama spaczony
Nieco potężniejszy od normalnego – 45 pkt. zdrowia i godny uwagi atak – 6-18 pkt. Może zarazić naszą postać Popielicą.
Dusza: 15
Komentarze
Dodaj komentarz