Morrowind: Gildia Magów

10 minut czytania

Jeśli chcesz wstąpić w szeregi Gildii Magów, powinieneś porozmawiać z jedną z pięciu osób, którymi są:

  • Edwinna Elbert (Ald'ruhn: Gildia Magów)
  • Ranis Athrys (Balmora: Gildia Magów)
  • Folms Mirel (Caldera: Gildia Magów)
  • Drzemka-w-Cieniu-Drzew (Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów)
  • Malven Romori (Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów)

Osobiście proponuję na start wybrać Balmorę, gdzie możesz porozmawiać z Ranis Athrys, która odeśle cię do Ajiry po pierwsze zadanie.

Zleceniodawcy w Gildii Magów

  • Ajira (Balmora: Gildia Magów)
  • Ranis Athrys (Balmora: Gildia Magów)
  • Edwinna Elbert (Ald'ruhn: Gildia Magów)
  • Trebonius Artorius (Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów)
  • Drzemka-w-Cieniu-Drzew (Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów)

UWAGA: Aby móc dostać rangę Czarodzieja, będziesz musiał zdobyć Laskę Czarodzieja – odwieczny symbol Gildii Magów. Pozwolę sobie wskazać na jaskinię Sud (Mapa) – mieszka tam Anirne, która posiada takową laskę, a zabicie jej nie będzie mieć żadnego wpływu na rozgrywkę. Alternatywnym rozwiązaniem jest odwiedzenie kaplicy Ramimilk (Mapa) – leży nieopodal Upiornej Bramy – tam również można znaleźć Laskę Czarodzieja.

Lista zadań:

Balmora – Ajira

Balmora – Ranis Athrys

Ald'ruhn – Edwinna Elbert

Vivek – Trebonius Artorius

Sadrith Mora – Drzemka-w-Cieniu-Drzew

Balmora

Cztery gatunki grzybów

Zleceniodawca: Ajira (Balmora: Gildia Magów)

Pierwsze zadanie polega na przyniesieniu próbek czterech grzybów, jakimi są: Bolączka Biedaka, Hypha Facia, Purpurowy Coprinus oraz Świetlik Russula. Wszystkie można znaleźć na Gorzkim Wybrzeżu, więc osobiście radzę poszukać w okolicach Seyda Neen. Gdy będziesz mieć wszystkie grzyby, wróć do Ajiry, a w ramach nagrody otrzymasz cztery mikstury Małego Przywrócenia Zdrowia.

Fałszywy klejnot duszy

Zleceniodawca: Ajira (Balmora: Gildia Magów)

Ajira przygotowała dla ciebie zadanie, podczas którego musisz potajemnie wrzucić fałszywy klejnot duszy do biurka Galbedir, kiedy ta będzie rozmawiać z Estirdalin. Wykorzystaj odpowiednią chwilę i podłóż we wskazane miejsce otrzymany klejnot (nie kładź go na biurku, tylko włóż do środka). Jeśli chcesz, śmiało zabierz wszystkie leżące tam klejnoty, lecz wiedz, że wtedy do końca gry nie będziesz mógł korzystać z usług Galbedir – za każdym razem będzie rozpoznawać w tobie złodzieja.

Cztery gatunki kwiatów

Zleceniodawca: Ajira (Balmora: Gildia Magów)

To zadanie jest bliźniaczo podobne do pierwszego, jednak tym razem udasz się na poszukiwanie czterech próbek nie grzybów a kwiatów. Ajira poprosi cię o: Płatki Skałokwiatu, Wierzbowy Pylnik, Wrzos oraz Złoty Kanet.

Powinieneś je znaleźć nieopodal Jeziora Amaya (Mapa), leżącego na północny-wschód od Pelagiad. Można też skorzystać z usług lokalnych handlarzy i wspominane kwiaty po prostu kupić (zwróć uwagę, że sama Ajira posiada Wierzbowy Pylnik i Wrzos). W nagrodę otrzymasz 6 mikstur Małego Przywrócenia Many.

Ceramiczna misa

Zleceniodawca: Ajira (Balmora: Gildia Magów)

By móc prowadzić swe badania, Ajira będzie potrzebować przedmiotu, którym okaże się ceramiczna misa. Na opłacenie naczynia dostaniesz 10 Septimów, a samą misę możesz kupić u Ra'Virra, prowadzącego sklep nieopodal Gildii Magów. Udaj się tam, kup poszukiwany przedmiot i wróć do Ajiry.

Skradzione raporty

Zleceniodawca: Ajira (Balmora: Gildia Magów)

Kiedy, koniec końców, Ajirze uda się napisać raporty o właściwościach grzybów i kwiatów, okaże się, że gdzieś zniknęły, a podejrzenia spadną na Galbedir. Musisz odnaleźć w Gildii Magów zaginione dokumenty.

By znaleźć pierwszy, wyjdź z tego pomieszczenia, gdzie przebywa Ajira, i skręć w prawo, omiń parawan – raport leży pod szafą. Drugi dokument jest schowany za beczkami, które znajdują się przy schodach prowadzących na górę, do Galbedir. W ramach nagrody dostaniesz kilka przydatnych mikstur.

UWAGA: Na tę chwilę będzie to ostatnie zadanie, jakie dostaniesz od Ajiry – wróć tu, kiedy osiągniesz rangę Czarnoksiężnika. Wtedy dostępne będą dwa kolejne: "Laska Magnusa" oraz "Pierścień Władzy".

Laska Magnusa

Zleceniodawca: Ajira (Balmora: Gildia Magów)

Tym razem Ajira poprosi cię o zdobycie Laski Magnusa – posiadający ją Dreveni Hlaren zamieszkuje jaskinię Assu (Mapa), która znajduje się w miejscu na północny-zachód od Molag Mar.

Zanim wyruszysz w drogę, naucz się czaru Lewitacja bądź zdobądź odpowiednią miksturę lub zwój, ponieważ będziesz musiał go użyć, by dostać się do właściciela tego cennego przedmiotu.

Pierścień Władzy

Zleceniodawca: Ajira (Balmora: Gildia Magów)

Gdy porozmawiasz z Ajirą, dowiesz się, że Vindamea Drethan posiada Pierścień Władzy. Wskazana kobieta mieszka w jaskini Ashirbadon (Mapa), która znajduje się na wyspie, na wschód od Bal Fell.

Jak zdobędziesz opisany pierścień, wróć do Ajiry, a okaże się, że pozwoli ci go zatrzymać dla siebie – odznaczający się przeciętnymi właściwościami Pierścień Władzy jest wart aż 22 000 Septimów!

Zwerbuj lub zabij Llarara Berelotha

Zleceniodawca: Ranis Athrys (Balmora: Gildia Magów)

Pierwsze zadanie, jakie dostaniesz od Ranis Athrys, postawi cię przed wyborem – albo zwerbujesz do Gildii Magów Llarara Berelotha, albo go zabijesz. Jakikolwiek by twój wybór nie był, musisz się udać do Sulipund (Mapa), gdzie znajdziesz samego Llarara.

Osobiście radzę zdecydować się na pierwsze rozwiązanie – wystarczy kilkukrotnie dać w łapę mężczyźnie po 10 Septimów, a zdecyduje się dołączyć do Gildii Magów. W ramach nagrody dostaniesz od Ranis Athrys cztery Eliksiry Dużego Przywrócenia Many.

Opłaty Manwe

Zleceniodawca: Ranis Athrys (Balmora: Gildia Magów)

Jak porozmawiasz z Ranis, dowiesz się, że należąca do Gildii Magów Manwe od trzech miesięcy nie płaci należnych opłat. Twoim zadaniem będzie nie tylko ściągnąć dług, ale również odebrać odsetki.

Możesz tego dokonać na dwa różne sposoby – albo użyjesz siły perswazji i sprawisz, że kobieta odda pieniądze dobrowolnie, co, tym samym, zapobiegnie rozlewowi krwi, albo odbierzesz należności dosłowną siłą. Manwe mieszka w jaskini Punabi (Mapa), nieopodal Jeziora Nabia. Gdy wrócisz do Ranis, powie ci, abyś połowę pieniędzy zatrzymał dla siebie.

Nieusankcjonowany trening

Zleceniodawca: Ranis Athrys (Balmora: Gildia Magów)

Ranis poinformuje cię, że pewien Argonianin przebywający w oberży "Przy Południowym Murze" oferuje nieautoryzowaną usługę nauczania zaklęcia Przywrócenie. Cóż masz czynić? Sprawić, by Tylko-On-Tam-Stoi zaprzestał nielegalnego treningu.

Podczas rozmowy będziesz mógł zgodzić się na jego propozycję i obiecać, że okłamiesz Ranis twierdząc, iż sprawa jest załatwiona. Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie, Tylko-On-Tam-Stoi będzie uczyć i ciebie.

Eskorta Itermerela

Zleceniodawca: Ranis Athrys (Balmora: Gildia Magów)

Tym razem musisz eskortować maga Itermerela z Balmory do Pelagiad. Owego mężczyznę spotkasz w gospodzie "Osiem Talerzy". Pomów, by ruszył z tobą, i pieszo udaj się do wskazanego miasta, a konkretnie do tawerny "W Pół Drogi" (Mapa).

Jak będziesz na miejscu, upomnij się o notatki (główny powód tego całego cyrku), które następnie dostarcz Ranis.

Zabij nekromantkę Tashpi Ashibael

Zleceniodawca: Ranis Athrys (Balmora: Gildia Magów)

Ranis Athrys jest przekonana, że Tashpi Ashibael praktykuje nekromancję, więc musisz ją zabić. Swą ofiarę odnajdziesz w Maar Gan (Mapa). Podczas rozmowy z nią dowiesz się, że wcale nie jest nekromantką a uzdrowicielką, dlatego możesz albo wykonać rozkaz Ranis i zabić napadniętą kobietę, albo umówić się z "nekromantką" i pozwolić na ucieczkę, a następnie okłamać zleceniodawczynię.

Jak wykonasz zadanie, niezależnie od rozwiązania, dostaniesz od Ranis cztery zwoje: dwa Żywiołu Ognia oraz dwa Czwartej Bariery.

Złap szpiega

Zleceniodawca: Ranis Athrys (Balmora: Gildia Magów)

To zadanie będzie polegać na odnalezieniu Telvańskiego Szpiega w Gildii Magów. Jako że nie wiadomo, o kim mowa, należy odwiedzić pozostałe siedziby w Ald'ruhn, Sadrith Mora oraz Vivek.

Drzemka-w-Cieniu-Drzew z Sadrith Mora poinformuje cię, że podejrzenia padają na Tirana Gadar, doradcę samego Treboniusa. Należy porozmawiać z podejrzanym, a następnie poprosić Treboniusa o list uwierzytelniający. Dokument, który dostaniesz, będzie niezbitym dowodem potwierdzającym twe przypuszczenia – Tiran jest szpiegiem. Wystarczy udać się z powrotem do Ranis, by odebrać nagrodę, jaką będą dwa Zwoje Przywołania Złotego Bóstwa oraz magiczny sztylet znany jako Pożeracz Dusz.

Ald'ruhn

Kroniki Nchuleft

Zleceniodawca: Edwinna Elbert (Ald'ruhn: Gildia Magów)

Pierwsze zadanie będzie polegać na zdobyciu księgi autorstwa krasnoludów pt. "Kroniki Nchuleft". Byś mógł dokonać zakupu, Edwinna wręczy ci 250 Septimów i wskaże miejscowego księgarza – Codus Callonus. Gdy z nim porozmawiasz, dowiesz się, że takową księgę prawdopodobnie możesz nabyć w Vivek, w księgarni "Rzadkie Książki Jobashy".

Codus Callonus nie myli się, Jobasha sprzeda ci "Kroniki Nchuleft". Wróć i oddaj zdobytą lekturę. Niestety, nagrody za to zadanie nie dostaniesz.

Mikstura od Drzemki-w-Cieniu-Drzew

Zleceniodawca: Edwinna Elbert (Ald'ruhn: Gildia Magów)

Proste zadanie, które polega na udaniu się do Gildii Magów w Sadrith Mora i odebraniu mikstury od Drzemki-w-Cieniu-Drzew. Jak będziesz na miejscu, od razu poproś o specyfik, a dostaniesz Doskonałą Miksturę Cienia. Wracaj do Edwinny.

Ukradnij Chimarvamidium

Zleceniodawca: Edwinna Elbert (Ald'ruhn: Gildia Magów)

Zadanie rodem z Gildii Złodziei – będziesz musiał ukraść księgę pt. "Chimarvamidium". Gdzie takową znajdziesz? Właścicielem tego rzadko spotykanego tomu jest Sirilonwe z Gildii Magów w Vivek.

Pomóc w wykonaniu zadania mają dwa Zwoje Włamania Ondusiego, jakie wręczy ci Edwinna. Skrzynia, w której leży poszukiwana lektura, jest w małym pomieszczeniu, do którego można się dostać z komnaty Sirilonwe. Dla bezpieczeństwa zamknij za sobą drzwi i dopiero wtedy "pożycz" "Chimarvamidium".

Dom Huleen

Zleceniodawca: Edwinna Elbert (Ald'ruhn: Gildia Magów)

Tym razem zostaniesz wysłany do Maar Gan, bowiem do uszu Edwinny doszła wieść, że jakieś dziwne wydarzenia mają miejsce w domu Huleen. Chata, do której masz się udać, znajduje się za murami miasta (Mapa). W środku, ku twojemu zdziwieniu, spotkasz grasującego Młokosa.

Gdy uporasz się z potworem, weź znajdujący się przy jego zwłokach klucz, jaki umożliwi ci otwarcie stojących naprzeciwko drzwi. Za nimi spotkasz uwięzionego Listiena Bierles, ucznia Huleen, który przywołał niegrzecznego Młokosa i nie potrafił nad nim zapanować. Jak wrócisz do Edwinny, w nagrodę dostaniesz dwa Zwoje Piątej Bariery.

Zwróć Chimarvamidium

Zleceniodawca: Edwinna Elbert (Ald'ruhn: Gildia Magów)

Zadanie bliźniaczo podobne do tego, które robiłeś parę chwil temu. Musisz oddać "pożyczoną" księgę. Udaj się do Vivek i odłóż "Chimarvamidium" na swoje miejsce.

Nagrodą za jego poprawne wykonanie będą dwie błyskotki: Amulet Interwencji Bóstw (przenosi do najbliższego fortu) oraz Amulet Interwencji Almsivi (przenosi do najbliższej świątyni).

Dwemerowa Tuba z Arkngthunch-Sturmduz

Zleceniodawca: Edwinna Elbert (Ald'ruhn: Gildia Magów)

Tym razem możesz się poczuć jak rasowy poszukiwacz skarbów. Mianowicie Edwinna poprosi cię o zdobycie Dwemerowej Tuby, a znaleźć takową powinieneś w twierdzy Arkngthunch-Sturmduz (Mapa).

Jak się tam dostać? Można skorzystać z pomocy łazika, by trafić do Khuul. Stamtąd pieszo, trzymając się drogowskazów, udać się do Ald Vetothi, by tuż przed samą wioską skręcić w lewo i iść ku zachodowi w stronę mostu, za którym znajduje się poszukiwana twierdza.

Dwemerowa Tuba leży na regale w ostatnim pomieszczeniu. Zdobądź ją i wracaj do Edwinny.

Ekspedycja do Nchuleftingth

Zleceniodawca: Edwinna Elbert (Ald'ruhn: Gildia Magów)

Dowiesz się, że Edwinna czeka na raport od Seniliasa Cadiususa, który aktualnie przebywa w krasnoludzkiej twierdzy Nchuleftingth (Mapa) – jest położona na wschód od Suran. Gdy tam dotrzesz, spotkasz Seniliasa z córką. Mężczyzna poinformuje cię, że raport przepadł wraz z jego pracownikiem, Anesem Vendu.

Zgódź się odnaleźć zaginionego i udaj się na dolny poziom twierdzy. Właśnie tam leży ciało Anesema, przy którym znajdziesz raport. Powiedz Seniliasowi o tym, co zobaczyłeś, a następnie wróć do Edwinny z poszukiwanym raportem.

Plany Skarabeusza w Mzuleft

Zleceniodawca: Edwinna Elbert (Ald'ruhn: Gildia Magów)

Tym razem twoim zadaniem będzie zdobycie planów krasnoludzkiego urządzenia, jakimi okażą się Plany Dwemerowego Skarabeusza. Edwinna wskaże miejsce, w którym powinieneś znaleźć te dokumenty – będzie nim twierdza Mzuleft (Mapa), położona na południowy-zachód od Dagon Fel.

Plany Dwemerowego Skarabeusza czekają na ciebie na półce w pierwszym pomieszczeniu na prawo od wejścia. W Mzuleft znajdziesz również księgę pt. "Jajo Czasu", która przyda ci się podczas dalszej rozgrywki.

Bethamez

Zleceniodawca: Edwinna Elbert (Ald'ruhn: Gildia Magów)

Edwinna dostała cynk, że w kopalni, w Gnisis, przypadkowo odkryto Dwemerowe ruiny Bethamez. Twoim zadaniem będzie udać się tam i odnaleźć wszelkie plany bądź schematy mogące zainteresować Edwinnę.

Aby wejść do środka, będziesz musiał przekupić strzegącego wejścia strażnika, Vatollia Apo. Gdy będziesz na miejscu, zatrzymaj się w pomieszczeniu ze stolikiem. Na nim będą spoczywać poszukiwane Plany Powietrznego Statku, a pod, na podłodze, znajdziesz wartą 1000 Septimów księgę pt. "Boska Metafizyka", którą warto zachować, bo przyda się w dalszej rozgrywce.

Vivek

Tajemnica krasnoludów

Zleceniodawca: Trebonius Artorius (Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów)

Pierwszym zadaniem od najważniejszego człowieka w Gildii Magów będzie odkrycie tajemnicy zniknięcia krasnoludów. By rozwiązać tę tajemniczą zagadkę, przede wszystkim trzeba mieć w posiadaniu dwie rzadko spotykane księgi – "Boską Metafizyką", którą można znaleźć w ruinach Bethamez, oraz "Jajo Czasu" – znajduje się w twierdzy Mzuleft (Mapa).

Następnie należy porozmawiać z kilkoma osobami, a są to: Edwinna Elbert z Ald'ruhn, Hasphat Antabolis z Balmory, Baladas Demnevanni z Gnisis, Divayth Fyr mieszkający w Tel Fyr oraz ostatni żyjący krasnolud, Yagrum Bagarn, którego znajdziesz w Domu Spaczonych, w Tel Fyr. Teraz nie pozostanie ci nic innego, jak wrócić do Treboniusa Artoriusa i podzielić się zdobytą wiedzą.

Zabij Członków Rady Telvanni

Zleceniodawca: Trebonius Artorius (Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów)

UWAGA: To zadanie możesz dostać pod warunkiem, że ukończyłeś już Wątek Główny i odkryłeś "Tajemnicę krasnoludów". Analogicznie – jeśli je wykonasz, zamkniesz sobie drogę awansu w Wielkim Rodzie Telvanni.

Trebonius poprosi cię o zabicie wszystkich Radnych Telvanni, a są nimi: Aryon (Tel Vos, Komnaty Aryona), Dratha (Tel Mora, Górne Piętra), Neloth (Sadrith Mora, Tel Naga, Górna Wieża), Therana (Tel Branora, Górne Piętra, Komnaty Therany) oraz Gothren (Tel Aruhn, Górne Piętra), który powinien już nie żyć (w skutek wykonania zadania Hortator Telvanni z Wątku Głównego).

Jeśli poprawie wykonasz zadanie, Trebonius w ramach wdzięczności wręczy ci dzierżone przez siebie Laskę Treboniusa oraz Amulet Nekromanty.

Sadrith Mora

Eskortuj Tenyeminwe

Zleceniodawca: Drzemka-w-Cieniu-Drzew (Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów)

Pierwsze zadanie w Sadrith Mora nie powinno sprawić ci żadnych trudności – należy spotkać się w "Oberży Sprośnej Muriel" z Tenywminwe, a następnie odprowadzić ją na okręt Galsa Arethiego, zacumowany na zachodzie wyspy.

Wdzięczna Tenyeminwe podaruje ci dwa magiczne zwoje.

Wampiry Vvardenfell tom II

Zleceniodawca: Drzemka-w-Cieniu-Drzew (Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów)

Tym razem Drzemka-w-Cieniu-Drzew poprosi cię o zdobycie księgi pt. "Wampiry Vvardenfell tom II", która nie dość, że jest rzadko spotykana, to w dodatku zakazana przez Świątynię.

Takowy egzemplarz powinieneś nabyć w księgarni "Rzadkie Księgi Jobashy", a za jego dostarczenie zleceniodawcy dostaniesz aż 1000 Septimów.

Spotkanie z Wieszczką

Zleceniodawca: Drzemka-w-Cieniu-Drzew (Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów)

Zadaniem okaże się zorganizowanie spotkania z Wieszczkami Popielnych. Drzemka-w-Cieniu-Drzew od razu uprzedzi cię, że w obozach Erabenimsun i Urshilaku nie masz co liczyć na porozumienie, dlatego najlepiej udać się do Obozu Ahemmusa (Mapa).

Gdy dotrzesz na miejsce, porozmawiaj z tamtejszą Wieszczką, Sinnammu Mirpal. Okaże się, że sama zainteresowana na spotkanie się nie zgodzi, ale zaproponuje za swą osobę szkoloną uczennicę znaną jako Minabibi.

Dziewczyna przebywa w Grobowcu Rodziny Favel (Mapa). Aby mogła się spotkać z Drzemką-w-Cieniu-Drzew, będziesz musiał uspokoić ducha Kanit Ashurnisammisa. Następnie raz jeszcze pomów z Wieszczką, by wydała pozwolenie dla Minabibi. Po uzyskaniu takowego, wróć do Sadrith Mora.

Zabij nekromantkę Telurę Ulvera

Zleceniodawca: Drzemka-w-Cieniu-Drzew (Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów)

Podczas tego zadania będziesz musiał odnaleźć członkinię Gildi Magów, Telurę Ulvera, która zaczęła praktykować nekromancję. Gildia Magów nie może sobie pozwolić na taką zniewagę, dlatego musisz zabić złą kobietę.

Telura Ulvera przebywa w jaskini Shal (Mapa), na północny-zachód od Hla Oad. Udaj się tam, pozbaw życia nekromantkę i wróć do Drzemki-w-Cieniu-Drzew.

Dusza Popielnego Ghula

Zleceniodawca: Drzemka-w-Cieniu-Drzew (Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów)

To zadanie polega na zdobyciu duszy Popielnego Ghula. By takowego spotkać, powinieneś udać się do jaskini Yakin (Mapa), w której grasują członkowie Szóstego Rodu. Drzemka-w-Cieniu-Drzew wręczy ci odpowiednie kamienie dusz oraz zwoje, jakimi posłużysz się, by złapać duszę danego stworzenia.

Gdy spotkasz Popielnego Ghula, rzuć na niego zaklęcie i szybko się z nim rozpraw (aby zginął w trakcie działania zaklęcia). By mieć pewność, że wszystko dobrze zrobiłeś, sprawdź wartość kamienia dusz – powinna wynosić 50 000 Septimów.

Notatki Galura Rithari

Zleceniodawca: Drzemka-w-Cieniu-Drzew (Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów)

Ostatnim zadaniem, jakie otrzymasz od Drzemki-w-Cieniu-Drzew, będzie zdobycie notatek Galura Rithari, Gwardzisty Viveka, który twierdzi, że został wyleczony z wampiryzmu.

Takową lekturę można zdobyć w trzech miejscach: w Tureynulal: Biblioteka Kagrenaka (Mapa), w Galom Daeus: Obserwatorium (Mapa) bądź w Tajnej Bibliotece Pałacu Sprawiedliwości w Vivek – w ostatnim przypadku należy ją ukraść.

Osobiście radzę wybrać właśnie ostatnią opcję i udać się do Vivek. Na co byś się nie zdecydował, za dostarczenie notatek otrzymasz nagrodę w postaci Amuletu Drzemki.

UWAGA: Zostać Arcymagiem, a co za tym idzie – zwierzchnikiem Gildii Magów na Vvardenfell, możesz na dwa różne sposoby.

Jeśli będziesz odznaczać się rangą Mistrza Magii i poprosisz Treboniusa Artoriusa o awans, ten wyzwie cię na walkę w Vivek Arena. Pokonując go, zyskasz upragniony tytuł.

Alternatywnym rozwiązaniem jest rozmowa z Drzemką-w-Cieniu-Drzew po tym, jak wykonałeś dla niego wszystkie zadania, podczas której otrzymasz list, jaki należy dostarczyć obecnemu Arcymagowi. Gdy dostarczysz dokument, zostaniesz najważniejszą postacią w Gildii Magów (a i wtedy będziesz mógł zmierzyć się z Treboniusem).

Gratuluję!

Komentarze

0
·
Niestety, ale przy pokojowym rozwiązaniu sprawy awansu na Arcymaganie ma opcji wyzwania Treboniusa na opjedynek na Arenie w Vivek.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...